امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 212036 |
تاریخ انتشار : 26 آذر 1396 - 16:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب با اشاره به وجود کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، افزود: در این کلینیک هشت پزشک متخصص در رشته‌های مختلف مستقر هستند و روزانه حدود ۴۰۰ بیمار را ویزیت و معاینه می‌کنند. به گزارش صلح خبر، دکتر مازیار طهماسبی با […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب با اشاره به وجود کلینیک تخصصی در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب، افزود: در این کلینیک هشت پزشک متخصص در رشته‌های مختلف مستقر هستند و روزانه حدود ۴۰۰ بیمار را ویزیت و معاینه می‌کنند.

به گزارش صلح خبر، دکتر مازیار طهماسبی با بیان این که وضعیت ارائه خدمات درمانی در سر پل ذهاب به حالت عادی بازگشته است، گفت: روزانه حدود ۱۱۰۰ تا ۱۲۰۰ بیمار به اورژانس بیمارستان بانگر سابق یا جایگزین شهدای سرپل ذهاب مراجعه و خدمات درمانی را دریافت می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان سر پل ذهاب ضمن اشاره به حضور تیم‌های درمانی از اراک و زنجان به منظور ارائه خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به بیماران در سر پل ذهاب، افزود: علاوه بر این پزشکان، طب اورژانس و پزشک عمومی هم در بیمارستان حضور دارند و آماده ارائه خدمات درمانی هستند. همچنین آمبولانس‌ها به منظور انتقال بیماران به کرمانشاه، در شهرستان سرپل ذهاب مستقر شده‌اند.

طهماسبی افزود: همچنین آی سی یو، سی سی یو و اتاق عمل بیمارستان سر پل ذهاب فعال است و جراحی ارتوپدی نیز انجام شده است و بخش دیالیز نیز حداکثر ظرف ۱۰ تا ۱۴ روز آینده راه‌اندازی می‌شود.

بنابر اعلام وب‌دا، وی یادآور شد: در حال حاضر بیمارستان صحرایی سر پل ذهاب جمع‌آوری شده و خدمات درمانی در بیمارستان بانگر به مردم ارائه می‌شود و در این بیمارستان به حضور ثابت حداقل شش پزشک عمومی نیاز است.

طهماسبی بر لزوم وجود کانکس برای ارائه دهندگان خدمات درمانی و بهداشتی در این مناطق تاکید کرد و گفت: ارائه دهندگان خدمات درمانی و بهداشتی سربازان وزارت بهداشت هستند. بنابراین انتظار داریم که برای رفاه حال و آسایش آنها، کانکس‌هایی در نظر گرفته شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید