امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 209644 |
تاریخ انتشار : 14 آذر 1396 - 5:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر لهستان یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های انتخابی جام جهانی توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد. به گزارش صلح خبر، فوتبال لهستان در المپیک توانست یک افتخار بزرگ به دست بیاورد. این تیم در المپیک ۱۹۷۲ به مدال طلای این رقابت‌ها رسید و دو سال بعد نیز […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

لهستان یکی از تاکتیکی‌ترین تیم‌های انتخابی جام جهانی توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد.

به گزارش صلح خبر، فوتبال لهستان در المپیک توانست یک افتخار بزرگ به دست بیاورد. این تیم در المپیک ۱۹۷۲ به مدال طلای این رقابت‌ها رسید و دو سال بعد نیز نایب قهرمان شد تا نشان دهد در آن سال‌ها استعدادهای خوبی در لهستان بودند که فوتبال بازی می‌کردند. با این حال این تیم در رقابت‌های یورو سه بار حضور داشته است که در دو مورد نتوانسته از گروه صعود کند و تنها یک بار در سال ۲۰۱۶ به یک چهارم نهایی رسید. لهستان تاکنون هفت بار توانسته در جام جهانی حاضر باشد و آخرین بار آن در سال ۲۰۰۶ بوده است. بهترین عملکرد لهستان در جام جهانی به سال ۱۹۷۴ برمی‌گردد که این تیم در رده سوم قرار گرفت و در سال ۱۹۸۲ نیز آنها این عنوان را تکرار کردند.

* ستاره

روبرت لواندوفسکی

آقای گل انتخابی جام جهانی در قاره اروپا

ماشین گلزنی بایرن مونیخ بهترین فرصت را به دست آورده تا توانایی‌های خود را در بالاترین سطح فوتبالی جهان اثبات کند. لواندوفسکی آقای گل انتخابی جام جهانی در قاره اروپا بود و بالاتر از کریستیانو رونالدو و روملو لوکاکو قرار گرفت. لواندوفسکی توانست در سطح باشگاهی عملکرد درخشانی داشته باشد و تابستان در روسیه برای اولین بار می‌تواند در جام جهانی بازی کند.

* سرمربی 

آدام ناوالکا

آدام ناوالکا سرمربی تیم ملی لهستان

سرمربی ۶۰ ساله از سال ۲۰۱۳ روی نیمکت تیم ملی لهستان بوده است و به خوبی در این تیم جا افتاده است. او ارتباط خوبی با بازیکنان داشته است. او عضو تیم ملی لهستان در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین بوده است و اکنون در عرصه مربیگری می‌خواهد افتخاراتش را اثبات کند. او پیش‌تر در رده‌های باشگاهی در کشور لهستان مربیگری کرده تا این که از سوی فدراسیون فوتبال لهستان به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین انتخاب شد.

* تیم ملی لهستان در یک نگاه 

افتخارات: قهرمان المپیک ۱۹۷۲

بهترین گلزن: روبرت لواندوفسکی (۵۱ گل)

بیشترین بازی: میشائیل زولاکوف (۱۰۲ بازی)

نحوه صعود: تیم اول گروه

عملکرد دوره قبل: –

هم‌گروه‌ها: سنگال، کلمبیا، ژاپن

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید