امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 61670 |
تاریخ انتشار : 23 بهمن 1394 - 17:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

حضور حماسی 22 بهمن 94 حضور حماسی 22 بهمن 94 در قاب تصویر. به گزارش اختصاصی پایگاه صلح خبر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه 94 در تهران باعث شگفتی همگان گردید. حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه 94 بسیار حائز اهیمت بود. چرا که از یک سو مساله اجرای […]

حضور حماسی 22 بهمن 94

حضور حماسی 22 بهمن 94 در قاب تصویر. به گزارش اختصاصی پایگاه صلح خبر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه 94 در تهران باعث شگفتی همگان گردید. حضور میلیونی مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه 94 بسیار حائز اهیمت بود. چرا که از یک سو مساله اجرای توافقنامه برجام یا همان برنامه جامع اقدام مشترک مطرح بود و از سوی دیگر در پیش رو بودن دو انتخابات مهم دوره دهم مجلس شورای اسلامی و انتخابات دوره پنجم مجلس خبرگان رهبری. حضور حماسی 22 بهمن 94 سبب گردید تا انسجام و وحدت مردم یک بار دیگر جهانیان را به تحسین وا دارد و از جانب دیگر خشم مخالفان و دشمنان و بدخواهان را دو چندان گرداند.

راهپیمایی شکوهمند یوم الله 22 بهمن ماه 94 نه تنها در تهران بلکه در سراسر کشور با شکوه هر چه تمام تر و در امنیت کامل برگزار گردید.

ملت انقلابی ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه هماهنگ بایکدیگر در سراسر کشور با سردادن شعار‌هایی همچون ” مرگ بر آمریکا “، ” مرگ بر اسرائیل “، ” مرگ بر انگلیس “، ” رمز بقای انقلاب وحدت است؛ پیروی از امامت امّت است “، ” با اتّحاد و یکدلی ملّت؛ پاینده و پیروز بُوَد این نهضت “، ” یکپارچگی امت حزب‌الله؛ غوغا کند در هفتم اسفندماه “، ” مرگ بر آل‌سعود و داعش “، ” پیروی از ولایت باعث عزّت ماست؛ نبرد با استکبار پیام نَهضت ماست “، ” در عزم ملت ما تحریم اثر ندارد؛ آمریکای جهانخوار این را باید بداند “،” سازش ما با آمریکا مَحال است؛ این سَنَدِ زندة استقلال است “، ” آمریکای جهانخوار؛ سردمدار استکبار “، ” حزب فقط حزب علی  رهبر فقط سید علی “، بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بیعت کرده و با ندای ” لبیک یا خامنه‌ای” خواب دشمنان را آشفته کردند.

در ادامه گزارش تصویری بخشی از این حماسه مردمی را مشاهده می نمایید.

حضور حماسی 22 بهمن 94

حضور حماسی 22بهمن94

حضور حماسی 22بهمن

حضور حماسی 22بهمن 94

حضور حماسی 22 بهمن 94

حضور حماسی 22 بهمن94

حضور حماسی 22 بهمن94

حضور حماسی مردم 22 بهمن 94

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید