امروز: جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 18 شوال 1445 | 2024-04-26
کد خبر: 209335 |
تاریخ انتشار : 13 آذر 1396 - 6:01 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که جنگنده های سعودی با پشتیبانی هوایی از «شبه نظامیان خیانتکار»، هر مکانی را که در داخل صنعا از وجود آنان پاک شده است بمباران می کنند. به گزارش صلح خبر به نقل از العالم، سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که جنگنده های سعودی با پشتیبانی هوایی از «شبه نظامیان خیانتکار»، هر مکانی را که در داخل صنعا از وجود آنان پاک شده است بمباران می کنند.

به گزارش صلح خبر به نقل از العالم، سخنگوی جنبش انصارالله یمن اعلام کرد که جنگنده های سعودی از «شبه نظامیان خیانتکار» (نیروهای وابسته به علی عبدالله صالح) پشتیبانی هوایی می کنند و هر مکانی را که در داخل صنعا از وجود آنان پاک شده است بمباران می کنند.

محمد عبدالسلام گفت: جنگنده های متجاوز سعودی با بمباران صنعاء، مواضع و مخفیگاه هایی را که شبه نظامیان خیانتکار در آنها تمرکز داشتند و اکنون پاکسازی شده اند هدف قرار می دهند.

وی افزود: «سرکرده خیانتکاران» چنین می پندارد که نیروهای متجاوز به درخواست وی پاسخ مثبت خواهند داد و نمی داند که آنها تنها خواستار موضع گیری وی برای کشاندن یمنی ها به سمت درگیری داخلی هستند تا به این ترتیب خود را از زیر بار رویارویی رها سازند.

گفتنی است که نیروهای کنگره ملی یمن که علی عبدالله صالح از اعضای ارشد آن محسوب می شود، اخیرا اقدامات تحریک آمیزی را در صنعاء آغاز کرده اند.

در همین راستا، رهبر انصارالله یمن روز شنبه با اشاره به حوادث صنعا اعلام کرد: نیروهای هرج و مرج طلب به دنبال آشوب، قتل و جنایات در راستای طرح های خرابکارانه هستند.

«عبدالملک الحوثی» گفت: خطاب به ساکنان صنعا می گوییم که در کنار شما هستیم. همچنین نهادهای امنیتی در کنار شما هستند و تمام تلاش خود را برای تثبیت امنیت به کار می بندیم. صنعا از امنیت و ثبات برخوردا بود تا امروز که شبه نظامیان دست به اقدامات خرابکانه زدند. امنیت حاکم بر صنعا شامل همه بدون استثنا بود. از همکاری نیروهای امنیتی و ساکنان پایتخت تمجید می کنیم و امیدواریم که ادامه داشته باشد و تقویت شود.

وی افزود: از این شبه نظامیان و رهبر آنها می خواهیم که به عقلای کنگره ملی روی آورند. سخنان رهبر شبه نظامی تعدی کننده بسیار بد بود. هدف قرار دادن مراسم گرامیداشت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص) اقدام شنیعی بود اما ما صبر کردیم و از آن چشم پوشی کردیم. حرفهای رهبر شبه نظامیان دعوت به فتنه و آشوب و درگیری و کراهت و کینه توزی، دشمنی و کذب بود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید