امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 207670 |
تاریخ انتشار : 03 آذر 1396 - 16:56 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر در پایان مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، ابراهیم صفری، زهرا پوراسماعیل و ناهید کیانی موفق شدند جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را بدست آورند تا تعداد ایرانیان حاضر در این رقابت‌ها به هفت برسد. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

در پایان مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، ابراهیم صفری، زهرا پوراسماعیل و ناهید کیانی موفق شدند جواز حضور در مسابقات گرنداِسلم را بدست آورند تا تعداد ایرانیان حاضر در این رقابت‌ها به هفت برسد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات “گرند اِسلم” تکواندو اواخر سال جاری میلادی با حضور برترین های تکواندو جهان به میزبانی شهر “ووشی” چین برگزار می‌شود که به قهرمان مسابقات ۷۰ هزار دلار، نایب قهرمان ۲۰ هزار دلار و نفر سوم ۱۰ هزار دلار پاداش تعلق می‌گیرد.

بر همین اساس برای تکمیل سهمیه حضور در اولین دوره مسابقات گرنداِسلم، رقابت‌های انتخابی برای تعیین ۳ سهمیه باقی‌مانده (در هر چهار وزن) این رویداد از روز گذشته (پنجشنبه) در سالن «تای هو» شهر “ووشی” چین آغاز و امروز (جمعه) به پایان رسید.

در پایان این دوره از رقابت‌ها نمایندگان ایران با کسب سه مدال نقره (ابوالفضل یعقوبی، ابراهیم صفری و زهرا پوراسماعیل) و دو مدال برنز (میرهاشم حسینی و ناهید کیانی) موفق شدند پنج سهمیه دیگر را به نام ایران ثبت نمایند.

پیش از این نیز سجاد مردانی با کسب مدال طلای فینال گرندپری ۲۰۱۶ و فرزان عاشورزاده به واسطه اینکه در جایگاه سوم رنکینگ المپیکی قرار دارد جواز حضور در این رقابت‌ها را به دست آورده بودند.

اما آرمین هادی‌پور دیگر شانس تکواندوی ایران برای حضور در مسابقات گرنداِسلم باید در رقابت‌های فینال گرندپری عنوان قهرمانی را کسب نماید.

همچنین با توجه به نتایج اعلامی تا پایان روز نخست مسابقات کسب سهمیه گرنداِسلم، ایران (چهار سهمیه)، کره‌جنوبی (دو سهمیه)، کرواسی (دو سهمیه)، چین (۲ سهمیه)، روسیه (یک سهمیه) و لهستان (یک سهمیه) موفق شدند سهمیه این رقابت‌ها را بدست آورند.

هدایت تیم اعزامی گروه مردان برعهده مهدی بی باک به عنوان سرمربی و مهرداد یوسفی به عنوان مربی است و در گروه زنان نیز بر عهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و ریحانه فولادی به عنوان مربی است.

به گزارش صلح خبر،  این مسابقات G۱ است و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید