امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 214153 |
تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 20:43 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱ تریلیون دلار ثروتمندتر شده‌اند که این میزان، تقریبا ۴ برابر مقدار ثروتی است که آن‌ها در سال گذشته، به دارایی‌های خود اضافه کرده بودند. به گزارش خبرنگار صلح خبر به نقل از واشینگتن‌پست، طبق گزارش جدیدی که در بلومبرگ انگلیسی […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱ تریلیون دلار ثروتمندتر شده‌اند که این میزان، تقریبا ۴ برابر مقدار ثروتی است که آن‌ها در سال گذشته، به دارایی‌های خود اضافه کرده بودند.

به گزارش خبرنگار صلح خبر به نقل از واشینگتن‌پست، طبق گزارش جدیدی که در بلومبرگ انگلیسی منتشر شده است، ثروتمندترین افراد جهان در سال ۲۰۱۷ میلادی، بیش از ۱ تریلیون دلار ثروتمندتر شده‌اند.

این تقریبا ۴ برابر مقدار ثروتی است که آن‌ها در سال گذشته، به دارایی‌های خود اضافه کرده بودند.

این داده‌ها از شاخص میلیاردرهای بلومبرگ به‌دست آمد. در این شاخص، ۵۰۰ نفر اول دنیا از لحاظ میزان ثروت رده‌بندی شده‌اند.

جفری پی بزوس، موسس آمازون، امسال ۳۴.۲ میلیارد دلار به ثروت خود افزود و در رده اول ثروتمندترین افراد جهان قرار گرفت (بزوس صاحب واشنگتن پست هم هست). یکی از موسسان مایکروسافت، بیل گیتس، در رده دوم قرار گرفت. ثروت بزوس در حال حاضر، حدود ۹۹.۶ میلیارد دلار است و گیتس هم ثروتی معادل ۹۱.۳ میلیارد دلار در اختیار دارد.

۱ درصد ثروتمندترین‌های چین، امسال عملکردی استثنایی داشتند. طبق شاخص بلومبرگ ۳۸ میلیارد چینی در این شاخص حضور دارند که ظرف امسال ۱۷۷ میلیارد دلار به ثروت خود افزوده‌اند.

در بین ۴۹ کشوری که در لیست ثروتمندترین‌های بلومبرگ حضور دارند، چین با جهشی ۶۵ درصدی در افزایش ثروت، بیشترین رشد را به خود اختصاص داده است.

هویی‌کایان، موسس گروه اورگراند چین که یک شرکت املاک است، امسال ۲۵.۹ میلیارد دلار به حساب بانکی خود اضافه کرد که یک جهش ۳۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته است.

در لیست برترین میلیاردرهای جهان ۲۷ تبعه روسیه هم حضور دارند که با اضافه کردن ۲۷۵ میلیارد دلار عملکرد درخشانی داشته و ۲۵ میلیارد دلار نسبت به سال گذشته، بیشتر ثروت به دست آورده‌اند.

در این میان بزرگترین بازنده‌های جهان هم اعلام شد که شامل الولید بن طلال، ثروتمندترین فرد عربستان است. ثروت او پس از دستگیر شدن توسط ولیعهد عربستان، محمد بن سلمان، ۱.۹ میلیارد دلار افت کرد و به ۱۷.۸ میلیارد دلار رسید.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید