امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 238652 |
تاریخ انتشار : 29 مرداد 1397 - 17:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر گوشی هوآوی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد صلح خبر – امیر نعمتی: طی مراسم رسمی هوآوی شنبه 27 مرداد ماه، دو گوشی هوشمند نوا3 و نوا3 آی در تهران رونمایی شد. این مراسم توسط نماینده رسمی هوآوی در ایران با حضور اصحاب رسانه انجام […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

گوشی هوآوی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد

صلح خبر – امیر نعمتی: طی مراسم رسمی هوآوی شنبه 27 مرداد ماه، دو گوشی هوشمند نوا3 و نوا3 آی در تهران رونمایی شد.

این مراسم توسط نماینده رسمی هوآوی در ایران با حضور اصحاب رسانه انجام شد و ما فرصت این را داشتیم تا با این میان رده ی خانواده هوآوی بیشتر آشنا بشیم.

گوشی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد
مشخصات هواوی نوا 3:

  • نمایشگر 6.3 اینچی فول ویو
    چیپست کایرین 970
    6 گیگابایت رم
    128 گیگابایت حافظه داخلی
    دوربین پشتی دوگانه 16 و 24 مگاپیکسل
    باتری 3750 میلی آمپر ساعت

مشخصات هواوی نوا 3i:

  • 4 گیگابایت رم
    128 گیگابایت حافظه داخلی
    دوربین دو گانه 16 و 2 مگاپیکسلی
    دوربین جلو 24 و 2 مگاپیکسلی
    باتری 3340 میلی آمپر ساعت

از آمار و ارقام می گذریم و به بررسی این دو مدل در تجربه کوتاهی که داشتیم می پردازیم. در نگاه اول هر دو گوشی در طراحی شباهت زیادی با آیفون دارند با این تفاوت که جک 3.5 میلیمتر هدفون به بهانه های واهی حذف نشده است و هر دو گوشی از این قابلیت بهره می برند. صفحه نمایش 6.4 اینچی با کمک یک ناچ در قسمت بالای آن، حاشیه کمی را در پنل جلویی ایجاد کرده است که در صورت نیاز امکان حذف ناچ در منوی تنظیمات وجود دارد. هر دو گوشی از ارگونومی خوبی بهره می برند و هنگام استفاده از آن به هیچ عنوان حس یک محصول میان رده را منتقل نمی کنند.

گوشی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد
نمایشگر IPS LCD با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل با تراکم 409 پیکسل در هر اینچ، تصویر مناسب و قابل قبولی را به نمایش می گذارد و در نور مستقیم خورشید نیز عملکرد مناسبی دارد.

بیشتر زمان رونمایی در معرفی هوشمند سازی گوشی های هوآوی و سری نوآ سپری شد. نکته مهمی که در دوربین این سری خودنمایی می کند و یک تجربه لذت بخش برای کاربر در زمان استفاده از آن فراهم کرده است. پردازش نرم افزاری دوربین سلفی در زمانی که منبع نور در پشت سر سوژه قرار می گیرد فوق العاده و تحسین برانگیز است. علاوه بر موارد فوق، امکان شبیه‌سازی چهره با ایموجی‌ها، جایگزینی پس‌زمینه عکس‌ها، استیکرهای زنده و همچنین امکان فیلم‌برداری صحنه آهسته با سرعت 480 فریم بر ثانیه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد
پیش بینی میشود هر دو گوشی مدت زمان شارژ دهی مناسبی داشته باشند و ظرفیت 3750 و 3340 میلی آمپر، عدد مناسبی برای یک گوشی میان رده است که با توجه به بهینه سازی های سخت افزاری در پردازنده و همچنین رابط کاربری اطمینان استفاده یک روز کامل را به کاربر بدهد.

هر دو گوشی از آخرین نسخه اندروید یعنی 8.1 و رابط کاربری اختصاصی هوآوی EMUI 8.2 بهره می برند. رابط کاربری به نسبت سبک و کاربر پسندی که سرعت و گرافیک قابل قبولی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

گوشی نوا 3 و نوا 3 آی در ایران رونمایی شد
امنیت هر دو گوشی با سنسور اثر انگشتی که در پشت دستگاه قرار گرفته است و همچنین قابلیت تشخیص چهره تامین می شود. طبق ادعای هوآوی تشخیص چهره مانند اکثر موارد دیگر این گوشی ها از هوش مصنوعی بهتری برخوردار است.

نوا 3 در سه رنگ مشکی، آبی و ارغوانی iris و نوا 3i در در سه رنگ مشکی، سفید و ارغوانی iris در ایران به فروش خواهد رسید و به ترتیب با قیمت های 499 و 359 دلار در بازار کشور به فروش خواهد رسید.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید