امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 234628 |
تاریخ انتشار : 10 تیر 1397 - 17:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله هنری صلح خبر به گزارش خبرنگار صلح خبر، ظهر امروز ۱۰ تیرماه همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی با حضور مهدی یزدانی دبیر کل و نادر معماری مدیر امور استان ها در ستاد صیانت از آثار سینمایی و همچنین برخی از مدیران و پرسنل پخش های محصولات فرهنگی در پردیس سینمایی ملت برگزار […]

به گزارش مجله هنری صلح خبر

به گزارش خبرنگار صلح خبر، ظهر امروز ۱۰ تیرماه همایش ساماندهی عرضه محصولات فرهنگی با حضور مهدی یزدانی دبیر کل و نادر معماری مدیر امور استان ها در ستاد صیانت از آثار سینمایی و همچنین برخی از مدیران و پرسنل پخش های محصولات فرهنگی در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

نادر معماری در ابتدای این مراسم گزارشی از این برنامه ارایه داد و اعلام نمود: از مهدی یزدانی دبیرکل ستاد صیانت تشکر می کنم که اجازه داد این گردهمایی برگزار شود چراکه ما نیاز زیادی داشتیم که یکبار دور هم جمع شویم و مشکلاتمان را مرور کنیم. از همین رو باید بگویم در چند ماه گذشته برای ارتباط با دوستان و مدیران در شرکت های پخش مختلف برنامه ریزی کردیم و در پی ارزیابی مشکلات مشترک بین این شرکت ها بودیم.

وی افزود: با توجه به عرضه غیرقانونی محصولات در شبکه نمایش خانگی، بازار روز به روز ضعیف تر شده و برخی یه این نتیجه رسیده اند که کارشان را تغییر بدهند از همین رو می دانیم که مشکلات زیاد است و شبکه به نسبت سال های گذشته ضعیف شده است ولی ما به فکر ساماندهی به این اوضاع هستیم چراکه می دانیم تعدادی زیادی از طریق شبکه نمایش خانگی ارتزاق می کنند به همین دلیل وظیفه داریم این شبکه را حفظ کنیم.

معماری اعلام نمود: اخیرا در ستاد صیانت از آثار سینمایی به این نتیجه رسیدیم که اگر بتوانیم برخی از افرادی که به صورت غیرمجاز فعالیت و آثار غیر مجاز را در برخی مراکز توزیع می کنند ساماندهی کنیم اوضاع بهبود پیدا می کند زیرا فکر کردیم که همه دوستان را تحت یک خانواده ببینیم از همین رو برای همه یک کارت متحد الشکل تدارک دیدیم که به افراد داده می شود و اعتبار سه ماهه دارد و به افراد هویت بیشتری می دهد که افراد می توانند از آن به نفع شرکت استفاده کنند.

مدیر امور استان ها در ستاد صیانت از آثار سینمایی اظهار کرد: فروشگاه ها از طریق همین کارت می توانند مطلع شوند که از شرکت های مجاز خریداری می کنند یا نه باید بگویم طبق بازدیدی که از فروشگاه ها کردیم متوجه شدیم که آنها نمی دانستند باید از شرکت های معتبر خریداری کنند. فرم دیگری هم تدارک دیده شده که به عنوان اخطاریه است زیرا برخی از فروشگاه ها محصولات غیرمجاز دارند که اگر این محصولات در آن فروشگاه ها دیده شود به آنها اخطار داده می شود.

وی ادامه داد: می دانم که برخی از دوستان با وجود اینکه در شرکت های پخش فعالیت می کنند و به آنها تاکید می شود فقط محصولات مجاز را توزیع کنند، محصولات غیر مجاز ارایه می دهند اما ما برنامه ای طراحی کردیم که آدرس و نام همه فروشگاه ها در آن موجود است و مشخص می شود کدام بازاریاب به آنها سرویس می دهد و می شود تشخیص داد در کدام منطقه کدام بازاریاب حضور دارد. بنابراین وقتی کارت را می گیرید موظف به حفظ شرکتی هستید که در آن فعالیت می کنید. شما بازوی اجرایی ستاد هستید و اگر جایی تخلفی وجود داشت می توانید به ستاد گزارش دهید.

معماری در پایان عنوان کرد: اگر بازاریابی تخلف را گزارش ندهد نشانگر این موضوع است که یا بی تفاوت است یا خودش از این موضوع سود می برد پس بهتر است این فضا به خوبی رصد شود. البته برای موارد خاص هم برنامه ریزی کردیم برای مثال اگر کسی متوجه شود که به صورت گسترده تخلف وجود دارد و تعداد زیادی محصول غیرمجاز وجود دارد و آن را گزارش دهد به او بین یک تا ۱۰ میلیون تومان پاداش می دهیم.

کد خبر 4335674
زهرا منصوری

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید