امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 109414 |
تاریخ انتشار : 26 فروردین 1394 - 16:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

گروگانگیری مرموز مدیر پروژه ساختمانی مدیر پروژه ساختمانی هنگام ورود به محل کارش توسط ۴پلیس قلابی ربوده شد اما ساعتی بعد پس از سرقت کیف دستی‌اش که داخل آن مدارک و قراردادهای پروژه نگهداری می‌شد او را رها کردند. ساعت 8 صبح روز دوشنبه مدير يكي از پروژه‌هاي ساختماني در غرب تهران قصد داشت وارد […]

گروگانگیری مرموز مدیر پروژه ساختمانی

مدیر پروژه ساختمانی هنگام ورود به محل کارش توسط ۴پلیس قلابی ربوده شد اما ساعتی بعد پس از سرقت کیف دستی‌اش که داخل آن مدارک و قراردادهای پروژه نگهداری می‌شد او را رها کردند.

ساعت 8 صبح روز دوشنبه مدير يكي از پروژه‌هاي ساختماني در غرب تهران قصد داشت وارد محل كارش شود اما يك دستگاه خودروي مگان مشكي رنگ سد راهش شد. 4مرد قوي هيكل درحالي‌كه لباس مأموران ويژه پليس به تن داشتند و نقاب به چهره‌زده بودند پياده شدند و به سوي مدير جوان رفتند.

آنها او را از داخل خودروي پژو‌اش پياده كردند و به زور او را داخل خودروي‌شان نشاندند. آنها باتوم به‌دست داشتند و در نگاه اول به‌نظر مي‌رسيد پليس هستند اما رفتارشان به مأموران نيروي انتظامي شبيه نبود. در اين ميان نگهبان پروژه ساختماني كه اين صحنه را ديده بود جلو رفت تا درباره بازداشت مدير پروژه پرس و جو كند اما مردان نقابدار او را با مشت و لگد مورد ضرب و شتم قرار دادند و گوشي تلفن همراه وي را نيز توقيف كردند و مدير پروژه را با خود بردند. نگهبان جوان كه متوجه شده بود مأموران قلابي مديرش را ربوده‌اند خيلي سريع اين ماجرا را به مركز فوريت‌هاي پليسي اطلاع داد.

مأموران با حضور در محل حادثه تحقيقات خود را آغاز كردند. هيچ‌كس نمي‌دانست بر سر مدير اين پروژه ساختماني چه آمده و مردان نقابدار با چه انگيزه‌اي او را ربوده‌اند. به‌نظر مي‌رسيد كه آنها تا ساعتي ديگر براي باج خواهي با خانواده گروگان‌شان تماس بگيرند اما چند ساعت بعد مرد ربوده شده به محل كارش باز گشت.

 

شواهد نشان مي‌داد مردان ناشناس بعد از ربودنش او را به مكاني نامعلوم برده و مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند. آنها همچنين كيف دستي‌اش را كه داخل آن مدارك و قراردادهاي پروژه ساختماني و چند فقره چك قرار داشت را از وي سرقت كرده بودند.براساس اين گزارش هم‌اكنون كارآگاهان پليس آگاهي در حال تحقيق در اين‌باره هستند و اميدوارند با استفاده از سرنخ‌هاي موجود بتوانند آدم‌ربايان را شناسايي و دستگير كنند.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید