امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 211795 |
تاریخ انتشار : 25 آذر 1396 - 12:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در سفر به ترکیه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم که محصول حمایت‌ها و تلاش‌های بسیاری است. به گزارش صلح خبر، حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور محترم ترکیه به ایران سفر کردند، دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: در سفر به ترکیه به موفقیت‌های خوبی دست پیدا کردیم که محصول حمایت‌ها و تلاش‌های بسیاری است.

به گزارش صلح خبر، حمیدرضا گرشاسبی اظهار داشت: زمانی که رئیس جمهور محترم ترکیه به ایران سفر کردند، دکتر سلطانی‌فر وزیر محترم ورزش و جوانان اختلاف پرسپولیس با باشگاه ریزه اسپور را با ایشان مطرح کرد و مقرر شد برای رفع مشکل و اختلاف، پیگیری لازم صورت گیرد که در راستای همین جلسه، همراه با اعضای کمیته حقوقی و بین‌الملل به ترکیه سفر کردیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: سفر ما نیز با سفر آقای رئیس جمهور و گروه همراه برای شرکت در اجلاس فوق‌العاده سران عضو سازمان همکاری اسلامی به ترکیه همراه شد که شرایط خوبی را برای پیگیری‌های ما ایجاد کرد. در این ارتباط جا دارد از مساعدت‌های ویژه دفتر رئیس جمهور، وزارت امور خارجه ایران، وزیر محترم ورزش و جوانان و همین طور آقای حسین‌پور، رئیس تشریفات ریاست جمهوری که در پیگیری و به نتیجه رساندن این موضوع باشگاه پرسپولیس و هواداران میلیونی آن را یاری رساندند، تشکر و قدردانی نمائیم.

گرشاسبی افزود: در این سفر چهار روزه، طی چند نوبت با مقام‌ها و مسئولان باشگاه ریزه اسپور تشکیل جلسه دادیم و در نهایت به توافق‌های خوبی رسیدیم. درباره جزئیات این توافق در روزهای آینده خبرهای خوبی خواهیم داشت ولی به طور قطع حاصل تمام این تلاش‌ها آن خواهد بود که مشکلات پیش رو و سوءتفاهم‌های پیش آمده مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به صعود دیروز (جمعه) سرخپوشان به مرحله بعدی رقابت‌های جام حذفی تصریح کرد: قبل از هر چیز باید بابت این پیروزی به هواداران و اعضای تیم تبریک و خسته نباشید بگویم. جام حذفی همیشه عرصه خلق شگفتی‌ها است و همین مساله کار را برای تیم‌های بزرگ سخت می‌کند. از سوی دیگر بچه‌های ما تحت فشار مسابقات فشرده هستند اما توانستند قدرت فنی و اراده خودشان را بار دیگر به رخ بکشند و حالا باید برای بازی بعدی خود آماده شوند. قطعاً بخش زیادی از این اراده‌ای که در بازیکنان وجود دارد به خاطر هواداران است و این که می‌خواهند آنها را بیش از پیش خوشحال کنند و هواداران هم مثل همیشه با حضور خود در ورزشگاه و حمایت از تیم و باشگاه‌ خود در عرصه‌های گوناگون این انرژی را مضاعف خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید