امروز: سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 15 شوال 1445 | 2024-04-23
کد خبر: 233480 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1397 - 13:07 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: در پی درخواست بازیکنان تیم پیکان ۱۰ درصد مالیات سهم فدراسیون را با نگاه حمایتی و ایجاد انگیزه به بازیکنان و کادر فنی این تیم بخشیدیم.  صدیقه کعبی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با صلح خبر و در مورد بخشش […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال گفت: در پی درخواست بازیکنان تیم پیکان ۱۰ درصد مالیات سهم فدراسیون را با نگاه حمایتی و ایجاد انگیزه به بازیکنان و کادر فنی این تیم بخشیدیم.

 صدیقه کعبی زاده، نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در گفت‌وگو با صلح خبر و در مورد بخشش ۱۰ درصد مالیات بازیکنان تیم باشگاهی پیکان گفت: چون تیم پیکان قهرمان شد و علاوه بر این اکثر بازیکنان این تیم عضو تیم ملی والیبال بانوان هستند، باشگاه پیکان به صورت شفاهی و بازیکنان این تیم به صورت کتبی درخواست بخشش این ۱۰ درصد مالیات را داشتند که آقای ضیایی نظرخواهی کردند و من هم موافق بودم، به همین دلیل با نگاه حمایتی و ایجاد انگیزه برای بازیکنان و کادر فنی این تیم، موافقت کردیم  ۱۰ درصد سهم فدراسیون را به بازیکنان و کادر این تیم ببخشیم.  

او در ادامه گفت: این ۱۰ درصد سهم فدراسیون والیبال ازجمع قرارداد بازیکنان کم می‌شود و ربطی به باشگاه ندارد. این مبلغ را به بازیکنان بخشیدیم نه باشگاه.  

کعبی‌زاده در مورد بخشش سهم مالیات تیم‌های دیگر لیگ عالی گفت: اکثر تیم‌ها قرارداد مالی درستی ندارند که بخواهیم ۱۰ درصد سهم آن‌ها را ببخشیم. تنها تیم‌های پیکان، ذوب آهن و سالوت هم  که با بازیکنانش تسویه حساب کرد، وضعیت بهتری دارند. بقیه تیم‌ها اسپانسر درستی  نداشتند. نمایندگان تهران هم‌چنان درگیر هستند و هنوز پول‌های‌شان را طلب دارند، اسپانسر تیم آبنوس که حمایت‌هایش را قطع کرد و در نهایت فدراسیون پول اعزام آخر این تیم را داد.

نایب رییس بانوان فدراسیون والیبال در مورد پیروزی تیم ملی جوانان دختر در مسابقه‌های قهرمانی والیبال آسیا گفت: تیم ملی جوانان‌مان با آمادگی بهتری به مسابقات اعزام شد. کادر فنی و آقای وادی، مشاور فنی این تیم خیلی زحمت کشیدند. این تیم نزدیک ۹ ماه در اردو بود، خوشحالم که امروز با این بازی خوب اولین گام را محکم برداشتند ، امیدوار هستم بازی‌های بعدشان رابا قدرت ادامه دهند و بتوانند نسبت به دوره‌ی قبل نتیجه بهتری کسب کنند.

او با اشاره به این موضوع که فدراسیون برای جایگاه‌های خاص پاداش در نظر می‌گیرد؟ گفت: تیم ملی نوجوانان‌مان هم دو پله ارتقا جایگاه داشتند که در حال هماهنگی هستیم در هفته آینده اگر امکانش فراهم شد جلسه‌ای  با حضور آقای ضیایی و کادر فنی تیم ملی نوجوانان داشته باشیم. حتما اگر تیم‌های ملی‌مان بتوانند جایگاه خیلی خوبی را در آسیا پیدا کنند و ترقی چشمگیری داشته باشند فدراسیون والیبال تمهیدات لازم را برای کادر فنی و بازیکنان در نظر می‌گیرد.

کعبی زاده در مورد برنامه‌های فدراسیون برای آمادگی تیم ملی بزرگسالان نیز گفت: برای تیم ملی بزرگ‌سال‌مان در حال فراهم کردن یک اردوی تدارکاتی هستیم. بازیکنان ملی پوش پیکان از دیروز در اختیار تیم‌شان قرار گرفتند  تا برای مسابقه‌های جام باشگاه‌های آسیا آماده شوند؛ بقیه بازیکنان در اردو هستند و منتظر هستیم تیم ملی جوانان از قهرمانی آسیا برگردند تا چند نفر از بازیکنان این رده بر اساس نظر کادر فنی تیم بزرگسالان به اردوی تیم ملی دعوت ‌شوند که پس از آن به همراه سایر بازیکنان تیم به اردوی تایلند اعزام می‌شوند تا در بازی تدارکاتی محک بخورند و کادر فنی تیم بتواند به ترکیب اصلی تیم نزدیک‌تر شود. بعد از این اردو با نظر ضیایی در حال هماهنگی هستیم تا تیم ملی بانوان بزرگسال را  نزدیک اعزام به مسابقه‌های جام کنفدراسیون والیبال بانوان آسیا  به یک تورنمنت بین‌المللی اعزام کنیم.  

 او در پایان  گفت: در حال انجام کارهای اداری این تورنمنت هستیم چرا که این کار یک فرایند اداری دارد و در حال انجام آن هستیم تا مجوز شورای برون مرزی را بگیریم ولی شرکت تیم ملی در این تورنمنت قطعی است. هوز مکاتبه‌ی رسمی با شورای برون مرزی نداشتیم و پس از انجام این کار و صدور مجور اعلام می کینم که تیم به چه تورنمنتی اعزام می‌شود.

انتهای پیام  

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید