امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 234610 |
تاریخ انتشار : 10 تیر 1397 - 14:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب! سایت تابناک باتو: سنگاپور کشوری است که به قوانین و مقررات سخت گیرانه اش برای حفظ یکپارچگی و نظم شناخته شده است. در این میان بسیاری از موارد در فهرست ممنوعه های این کشور قرار می گیرند که به نظر عادی هستند و […]

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

سایت تابناک باتو: سنگاپور کشوری است که به قوانین و مقررات سخت گیرانه اش برای حفظ یکپارچگی و نظم شناخته شده است. در این میان بسیاری از موارد در فهرست ممنوعه های این کشور قرار می گیرند که به نظر عادی هستند و خطری به حساب نمی آیند. بنابراین، قبل از آنکه به جویدن آدامس در سنگاپور فکر کنید فهرست معروفترین ممنوعه های این کشور را بخوانید.


جویدن آدامس

یکی از معروفترین امور ممنوع در کشور سنگاپور جویدن آدامس است. این کشور در سال 2004 میلادی سیاست سختی را در مواجهه با جویدن آدامس و ممنوعیت آن اتّخاذ کرد. البته جویدن آدامس نیکوتین که در فرآیندهای درمانی و اغلب برای ترک سیگار تجویز می شود یک استثناء است. اگر در سنگاپور به جرم جویدن آدامس دستگیر شوید، ناچار به پرداخت 100هزار دلار سنگاپور خواهید بود.

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

آتش بازی
از سال 1970 میلادی و از زمانی که آتش بازی منجر به آتش سوزی بزرگی در این کشور شد و قربانیان بسیاری از مردم محلی به جای گذاشت، مسئولان سنگاپوری آتش بازی در این کشور را ممنوع اعلام کردند، البته آنها فقط می توانند در اعیاد آتش بازی کنند.

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

سیگارهای الکترونیکی
اداره ی بهداشت سنگاپور هنوز هم بر موضع خود مبنی بر ممنوعیت سیگار از هر نوعی که باشد؛ چه سیگارهای عادی و یا الکترونیکی پایبند است. مسئولان بهداشت سنگاپور می گویند سیگارهای الکترونیکی باعث اعتیاد غیر سیگاری ها به توتون و تنباکو می شوند. از سال 2011 میلادی هر کسی که به سنگاپور سیگار الکترونیکی وارد و یا توزیع کند 5000 دلار جریمه می شود.

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

قلیان
به طور رسمی قلیان از سال 2016 در رستوران ها، قهوه خانه ها و اماکن عمومی سنگاپور ممنوع اعلام شد.

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

خرید و فروش حیوانات عجیب و غریب
در سنگاپور مالکیت و یا خرید و فروش گونه های عجیب حیوانات از خزندگان تا دوزیستان بدون کسب مجوز امکانپذیر نیست. این تصمیم برای محافظت از اکوسیستم و تنوع زیستی گرفته شده است.

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

میوه «دوریان» در اماکن عمومی
دولت سنگاپور حمل و جا به جا کردن میوه دوریان- که بوی به شدت بدی- دارد را در اماکن عمومی و وسایل حمل و نقل عمومی این کشور ممنوع اعلام کرده است.

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

تجمعات بیش از سه نفر بعد از ساعت 10 شب
در سنگاپور گروه های بیش از سه نفر پس از ساعت 10 شب نمی توانند در اماکن عمومی تجمع کنند. دولت سنگاپور می گوید چنین قانونی را در جهت جلوگیری از تجمعات غیر قانونی که صلح خبر و ثبات را در این کشور به خطر می اندازد وضع کرده است.

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

نگهداری از گربه در آپارتمان ممنوع
سنگاپوری هایی که در آپارتمان های مسکونی زندگی می کنند مجاز به داشتن گربه به عنوان حیوان خانگی نیستند. انجمن توسعه ساختمانی سنگاپور می گوید گربه ها با مو و ادرار خود در محل رفت و آمد مردم باعث آلودگی می شوند، اما نگهداری از سگ به شرط گرفتن مجوز برای کسانی که در آپارتمان زندگی می کنند ممنوعیتی ندارد!

کشوری با ممنوعیت‌های عجیب و غریب!

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید