امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 222615 |
تاریخ انتشار : 02 اسفند 1396 - 11:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر کاشت ابرو با موهای طبیعی  به گزارش صلح خبر؛ کاشت ابرو با موهای طبیعی   اگـر از تـاتـوی ابرو کـه حـالـت یکنـواخت و مصنوعی دارد    یــا از کشیـدن مـداد در ابــروهایـتـان خستـه شـده ایـد   مـا بـه شمـا داشتن ابـرو بـا موهـای طبیعی خودتـان را    با روش های […]

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر

کاشت ابرو با موهای طبیعی

 به گزارش صلح خبر؛ کاشت ابرو با موهای طبیعی

کاشت ابرو با موهای طبیعی
 
اگـر از تـاتـوی ابرو کـه حـالـت یکنـواخت و مصنوعی دارد 
 
یــا از کشیـدن مـداد در ابــروهایـتـان خستـه شـده ایـد
 
مـا بـه شمـا داشتن ابـرو بـا موهـای طبیعی خودتـان را 
 
با روش های فوق پیشرفته کاشت ابرو پیشنهاد می کنیم
 

تماس مستقیم: 22778000 

 
كاشت ابروی طبیعی و قابل رشد
كمان ابروهای بالای چشمان آدمی با موهای طبیعی زیباتر است یا یك رنگ مصنوعی و خسته كننده به نام تاتوی ابرو؟
قضاوت كردن در مورد این سؤال كه تاتو ابروها با رنگ بهتر است یا كاشت ابروها با موهای طبیعی و زنده كار سختی نیست. چه كسی می پذیرد ابروهایی با موهای طبیعی و زنده و قابل رشد كه قابل اصلاح كردن، قابل تغییر فرم دادن و قابل رنگ كردن است را با یك ابروی نقاشی شده با رنگ های تاتو و هاشوری كه خیلی زود در شخص ایجاد خستگی و یكنواختی می كند، عوض كند. حتی برای كسانی كه قبلا تاتوی ابرو كرده اند خبری خوشحال كننده داریم و آن هم این است كه می توانند روی این تاتوی قدیمی كاشت ابروی طبیعی انجام دهند. یعنی به جای تحمل كردن این تاتوی یك فرم و بی روح یا چند بار تاتو كردن روی تاتوی قبلی، امروزه با استفاده از تكنیك ها و متدهای مدرن و جدید و حرف های كه توسط بهترین و باتجربه ترین متخصصان كاشت ابرو كه تعداد بسیار فراوانی كاشت ابرو انجام داده اند، می توانند روی تاتویشان موهای طبیعی بكارند و صاحب ابرویی طبیعی و زنده شوند.
در ادامه دكتر داوود مقامی، عضو انجمن جراحان ایران از روش كاشت ابروها با استفاده از موهای زنده و قابل رشد و طبیعی خود افراد سخن می گوید.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

آیا وقت خداحافظی با تاتوی ابروها فرا نرسیده است؟
به راستی زمان آن فرا رسیده كه دیگر با تاتوی ابروها و هاشوری كردن ابروها (میكروپیگمنتیشن) خداحافظی كنیم و به جای آن ابروهایتان را با موهای خودتان به صورت طبیعی بكارید.
تاتوی ابروها در آرایشگاه ها انجام می شود و خطر انتقال بیماری های فراوانی از جمله: ایدز، هپاتیت و… به همراه دارد ولی كاشت ابروها با موهای خود شخص در كلینیك های تخصصی پوست و مو كه دارای مجوز رسمی از وزارت بهداشت هستند، تحت نظر پزشكان متخصص و با وسایل استریل انجام می شود.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

چه كسانی می توانند كاشت ابرو انجام دهند؟
  • كسانی كه ابروهایی كم پشت دارند برای پرپشت كردن ابروهایشان

  • كسانی كه شكل و فرم ابروهایشان زیبا نیست (دائم با مداد ابرو مجبور به تصحیح شكل آن هستند) برای تغییر فرم ابروهایشان می توانند کاشت ابرو انجام دهند.

  • كسانی كه اثر سوختگی یا جای بخیه (اسكار) در ابروهایشان دارند برای ترمیم جای آنها بهترین گزینه کاشت ابرو است.

  • كسانی كه قبلا تاتوی ابرو كرده اند ولی از فرم آن خسته شده اند نیز می توانند با استفاده از تكنیك های خاص و حرفه ای روی تاتوی خود کاشت ابرو انجام دهند

  • كسانی كه به دلیل بیماری های خاص یا موارد دیگری قسمتی از ابروی خود را از دست داده اند برای پر كردن داخل آن ناحیه از ابروهایشان می توانند کاشت ابرو انجام دهند.
کاشت ابرو با موهای طبیعی

 

روش كاشت ابرو چگونه است؟
ابتدا شما موی ابروی دلخواه خود را به وسیله مداد ابرو می کشید و سپس تیم مجرب و متخصصان مربوطه آن را بررسی می کنند تا اگر نیاز به تغییراتی در مدل مربوطه باشد (با مشورت خودتان) اعمال کنند تا بهترین مدل ابرو كه كاملا به صورت شما می آید انتخاب شود، سپس روی همین مدل كه با مداد ابرو كشیده شده با موهای طبیعی خودتان ابرو كاشته می شود.
 

کاشت ابرو با موهای طبیعی

كاشت ابرو در كلینیک تخصصی پوست و مو و به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی و بدون درد در یك جلسه حدودا یك ساعته انجام می شود، یعنی تعدادی از موهای سر شما كه از ناحیه پشت گوش برداشته می شود، به ناحیه ابرویتان منتقل می شود.
 
روش حرفه ای اینجاست كه: باید از این مقدار موهای برداشته شده از سر فقط تعداد خاصی از این موها كه ضخامتی متناسب با موهای ابروهای شما دارد انتخاب شود (نه از همه موها با هر ضخامتی) به عبارت ساده تر باید موهایی با ضخامت نازك و هم قطر با موهای ابروهایتان انتخاب شود چرا كه اگر موها ضخیم باشد ابروها به صورت زمخت و زشت ایجاد می شوند. انتخاب این قطر مو نیاز به تبحر و تجربه متخصصان دارد.
 

کاشت ابرو با موهای طبیعی

 
قابلیت رنگ پذیری ابرو بعد از کاشت
 
نكات مهم و ظرافت های كاشت حرف های ابرو:
 
ابتدا ابرو را به 3 قسمت تقسیم می كنیم:
 
1-   تاج ابرو(head)
 
2- بدنه ابرو (body)
 
3- دم ابرو (tail)
 
در كاشت تاج ابرو باید موها با زاویه مناسب و رو به بالا خوابانده شود (تا حالت عمودی پیدا نکنند).
 
در کاشت بدنه از سمت تاج ابرو به دم ابرو باید زاویه خواباندن موها به تدریج کاسته شود به طوری که موها با زاویه صفر درجه به صورت مماس در پوست کاشته شود.
 
حتی باید نوع موهایی كه برای كاشت ابرو استفاده می شود قطری مناسب با موهای ابرو داشته باشد (یعنی نباید از موهای ضخیم برای ابرو استفاده كرد).
 
قطر منافذ كاشت موها در ابروها باید كوچكتر انتخاب شود چرا كه اگر منافذ بزرگ باشد خروجی موهای ابروها حالت ضخیم و غیرطبیعی پیدا می كند.
 
باید محل قرار دادن موهایی که کاشته می شود، خیلی خیلی نزدیك به هم و بسیار پرتراكم باشد كه پوست زیر موهای ابروها دیده نشود.
 
کاشت ابرو با موهای طبیعی

کاشت ابرو با موهای طبیعی
کلینیک تخصصی پوست، مو و لیزر سیب سرخ

تماس مستقیم: 22778000 

 

 

کاشت ابرو با موهای طبیعی آدرس: پاسـداران، ابتدای بـوستان8، پلاک 146، طبقه 3، کلینیک تخصصی سیـب سـرخ

 

جهت مشاهده نقشه و مسیریابی روی تصویر زیر کلیک نمایید.

کاشت ابرو با موهای طبیعی

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید