امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 235801 |
تاریخ انتشار : 24 تیر 1397 - 18:39 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر صدور مجوز برگزاری ۲۷ نمایشگاه و جشنواره مد و لباس از ابتدای سال تا کنون، انتشار کتاب اطلس طراحان مد و لباس و برگزاری دوره آموزشی هنر خط بر تار و پود آخرین خبرها در حوزه مد و لباس هستند. به گزارش صلح خبر، به نقل از روابط عمومی […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

صدور مجوز برگزاری ۲۷ نمایشگاه و جشنواره مد و لباس از ابتدای سال تا کنون، انتشار کتاب اطلس طراحان مد و لباس و برگزاری دوره آموزشی هنر خط بر تار و پود آخرین خبرها در حوزه مد و لباس هستند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مجوز برگزاری رویدادهای حوزه مد و لباس از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور با اخذ صلاحیت‌های مندرج در کمیسیون ماده ۴ قانون ساماندهی مد و لباس کشور صادر می‌شود.

بر این اساس، اشخاص حقیقی و حقوقی، طراحان و تولیدکنندگان، صاحبان برند و سایر فعالان این عرصه می‌توانند درخواست خود را جهت برگزاری رویداد اعلام کرده و در صورت کسب صلاحیت از سوی دستگاه‌های بیرونی نظارتی و کارشناسان کارگروه، پس از بررسی طرح، مجوز اجرا را دریافت کنند.

کمیسیون صدور مجوز در ذیل کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، ضمن بررسی آثار مورد نظر جهت ارائه، زمان و مکان برگزاری، مجوزهای حداقل سه‌روزه را صادر می‌کند. از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر ۲۷ مجوز برپایی نمایشگاه و برگزاری رویداد از سوی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور صادر شده است.

اطلس طراحان مد و لباس منتشر شد

کتاب «اطلس طراحان مد و لباس» از سوی انتشارات جمال هنر و با حمایت کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور منتشر شد.

کتاب اطلس طراحان مد و لباس، نوشته لورا اسیزا نبردا، با ترجمه غلامحسین اعرابی و ویراستاری علمی فروزان شاه کوپا و مرضیه هاتف جلیل منتشر شده است.

این کتاب شامل معرفی و مصاحبه ۶۹ طراح و کارآفرین عرصه مد و لباس در سراسر جهان است که در ۲۸۶ صفحه به چاپ رسیده و با قیمت ۵۰ هزار تومان عرضه شده است.

دوره آموزشی هنر خط بر تار و پود برگزار می‌شود

با رأی موافق کمیسیون صدور مجوزهای کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، مجوز برگزاری «دوره آموزشی هنر خط بر تار و پود» براساس استانداردهای بند «ج» ماده ۴ آئین نامه دبیرخانه ساماندهی مد و لباس صادر شد.

دوره آموزشی هنر خط بر تار و پود به همت سیدعلی ظهوریان مطابق ضوابط مجوز در باغ موزه هنر ایرانی واقع در میدان تجریش، خیابان دربندی، کوچه دکتر حسابی، باغ موزه هنر ایرانی از تاریخ ۲۱ تا ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره این دوره آموزشی با شماره  ۰۹۲۰۶۹۶۰۹۶۹ یا ۸۸۸۶۵۰۷۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید