امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 238624 |
تاریخ انتشار : 29 مرداد 1397 - 12:40 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامت صلح خبر به گزارش صلح خبر، دکتر مریم حضرتی، در نخستین نشست سراسری شوراهای هماهنگی پرستاری کشور ضمن ارایه گزارش فعالیت های معاونت پرستاری در ٨ماه گذشته، اظهار کرد: مدیریت در هزینه هایک معظل جهانی است و تقریبا همه سیستم های دنیا با آن درگیر هستند. وی افزود: نظام سلامت مقاومتی […]

به گزارش مجله سلامت صلح خبر

به گزارش صلح خبر، دکتر مریم حضرتی، در نخستین نشست سراسری شوراهای هماهنگی پرستاری کشور ضمن ارایه گزارش فعالیت های معاونت پرستاری در ٨ماه گذشته، اظهار کرد: مدیریت در هزینه هایک معظل جهانی است و تقریبا همه سیستم های دنیا با آن درگیر هستند.

وی افزود: نظام سلامت مقاومتی و راهکارهایی که شورای بین المللی پرستاران جهت بهبود مقاومت های نظام سلامت انجام می دهد همگی در جهت کنترل و کاهش هزینه است. یعنی اینکه توانایی سیستم برای پاسخ و تقویت در هنگام مواجهه با یک شوک، طغیان یک بیماری، بحران ناآرامی و یا طبیعی است. 

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به تحریم های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ، گفت: تحریم یکی از بحران هایی است که با آن روبرو هستیم، که خوشبختانه اقشار مختلف مردم به ویژه پرستاران و پزشکان در مواجه با بحران ها همیشه مقاوم و پیروز بوده اند که انشالله این دوران هم خیلی زود با مقاومت اقشار مختلف مردم پیروزمندانه پشت سرگذاشته خواهد شد. 

وی افزود: بر اساس طرح شورای بین المللی پرستاران به سبب توانایی در ارائه مراقبت های اولیه بهداشتی و مشارکت در توسعه اثربخش خدمات و هزینه اثر، قلب مقاومت هستند.

حضرتی تصریح کرد: در سرمایه گذاری مراقبت های اولیه بهداشتی و پیشگیری از بیماریها اگر نقش پرستاران را با هدف دسترسی به خدمات با کیفیت توسعه بدهیم  و توان و نیروی برای توانمند سازی پرستاران گذاشته شود. می توان هم هزینه ها را کنترل کرد و بحران ها را راحت تر پشت سر گذاشت.

کد خبر 4379940
حبیب احسنی پور

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید