امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 232992 |
تاریخ انتشار : 20 خرداد 1397 - 10:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر ویکتوریا بکهام چگونه ستاره دنیای مد شد؟ صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: ویکتوریا بکهام، خواننده، ترانه‌سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویت اش در گروه «اسپایس گرلز» مشهور شد. او کار خود را در دهه نود به ‌عنوان خواننده […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

ویکتوریا بکهام چگونه ستاره دنیای مد شد؟

صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: ویکتوریا بکهام، خواننده، ترانه‌سرا، نویسنده، مدل، بازیگر، طراح مد و بازرگان انگلیسی است که به خاطر عضویت اش در گروه «اسپایس گرلز» مشهور شد. او کار خود را در دهه نود به ‌عنوان خواننده آغاز کرد و پس از جدایی از اعضای گروه به ‌عنوان خواننده تک‌ خوان به فعالیت خود ادامه داد.

او در دهه گذشته با راه ‌اندازی خط پوشاک و محصولات خود به صنعت مد وارد شد و موفقیت های زیادی را از آن خود کرد. در ادامه آنچه را که باید درباره ویکتوریا و موفقیت های او در صنعت مد و فشن بدانید، برایتان آورده ایم.

1. او کار خود را به عنوان مدل آغاز کرد

ویکتوریا بکام در سال 2000 برای اولین بار به عنوان مدل در هفته مدل لندن حضور یافت. پس از چند سال او تبدیل به چهره تبلیغات شرکت های معتبر جهانی مانند دولچه و گابانا، آرمانی، روبرتو کاوالی و مارک جاکوبز شد.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


 2. او با برندهای دیگر همکاری می کرد

قبل از این که ویکتوریا کلکسیون لباس های برند خود را در سال 2008 روانه بازار کند، با برندهای دیگر همکاری می کرد. در واقع اولین قدم او در دنیای مد و فشن با همکاری شرکت های عطر، جین، عینک و لباس آغاز شد. پس از سالها همکاری با این برندها و کسب تجربه، در نهایت توانست برند خود را ثبت کند.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


3. اولین کلکسیون او کوچک اما تاثیرگذار بود

ویکتوریا اولین کلکسیون لباس های خود را در سال 2008 روانه بازار کرد. این کلکسیون تنها شامل 15 دست لباس بود اما همین تعداد اندک تاثیر فراوانی در صنعت مد و فشن داشت، به طوری که ژورنالیست ها به تحلیل محصولات او در روزنامه هایی چون «تایمز»، «وگ» و «پورتر» پرداختند.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


4. او در بخش تولید فعالیت دارد

ویکتوریا تنها از نام خود برای ثبت برندش استفاده نکرد، او به دلیل علاقه ای که به مد و فشن دارد، خودش وارد عمل شده و در مراحل تولید نیز فعالیت دارد. اگر چه او در این زمینه آموزش های تخصصی ندیده است اما به اعضای تیم اش در تمام مراحل تولید کمک می کند. او در این باره گفته: «من دوست دارم که پیشرفت کارم را ببینم، از این که تنها نظاره گر باشم، بیزارم.»

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


5. او توسط سلبریتی ها حمایت می شود

نه تنها خود ویکتوریا، بلکه ستاره های دیگری چون کیت وینسلت، گوئینت پالترو، کیم کارداشیان، بیانسه و… نیز لباس های برند او را به تن می کنند. در واقع او با داشتن حمایت های چنین ستاره هایی، نگران هیچ چیز نخواهد بود.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


6. او جوایز بسیاری را دریافت کرده است

ویکتوریا در صنعت مد و فشن جوایز زیادی را دریافت کرده است که از جمله آنها می توان به برنده برند سال در جوایز فشن بریتانیا در سال 2011 و 2014 و همچنین لوکس ترین برند بریتانیا در سال 2015 اشاره کرد.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


7. او موفق به دریافت نشان امپراتوری بریتانیا شد

در سال 2017، ویکتوریا بکام به دلیل کمک به صنعت مد و انجام کارهای خیرخواهانه، موفق به دریافت نشان امپراتوری بریتانیا با نام «gong» شد. این نشان از سمت ملکه انگلیس به او اعطا شد که خود یکی از ارزشمندترین نشان ها می باشد.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


8. پیشرفت او در استخدام نیرو چشمگیر است

ویکتوریا کار خود را تنها با 3 نیرو آغاز کرد اما در انتهای سال 2017، حدود 180 نفر را به بخش های مختلفی چون طراحی، تولید و فروش شرکت خود اضافه کرد. در حال حاضر محصولات او در 50 کشور و در 400 فروشگاه به فروش می رسند.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


9. او کلکسیون لوازم آرایش خود را روانه بازار کرد

در کنار تولید پوشاک، ویکتوریا در سالهای اخیر وارد صنعت لوازم آرایش نیز شد. او 2 کلکسیون از لوازم آرایش را با همکاری برند «Estee Lauder» روانه بازار کرد که با استقبال خوبی مواجه شد.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


10. او با برندهای ورزشی همکاری می کند

ویکتوریا در زمنیه های مختلفی از مد و فشن فعالیت دارد. به عنوان مثال او با برندهای لباس ورزشی مانند ریبوک نیز همکاری داشته است. او در ماههای اخیر، در همکاری با این شرکت محبوب، کلکسیونی از لباس های ورزشی زنانه را تولید و روانه بازار کرد.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


11. او 2 کتاب منتشر کرده است

ویکتوریا کتاب زندگینامه خود با نام « Learning to Fly» را در سال 2001 چاپ کرد. کتاب دیگر او با نام « That Extra Half an Inch: Hair, Everything in Between» در سال 2016 منتشر شد که در مورد دنیای مد و فشن است. هر دوی این کتاب ها جذابیت زیادی برای خوانندگان داشته و به خوبی به فروش رسیده اند.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


12. او کلکسیونی از کیف های دستی دارد

ویکتوریا علاوه بر کیف های دستی برند خودش، کلکسیونی از برندهای دیگر مانند دولچه و گابانا یا شنل را نیز دارد. طبق گزارشات، کلکسیون کیف های هرمس او به تنهایی بیش از 2 میلیون دلار می ارزد.

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟


13. وکتوریا یک زن خوش خنده بود

اگر به عکس های قدیمی تر ویکتوریا نگاهی بیاندازیم، خواهیم دید که او در اکثر عکس هایش لبخند به لب دارد. در واقع او نه تنها خوش خنده بلکه شوخ طبع نیز بود. به قول یکی از طراحان او: «فشن خنده را از ویکتوریا دزدید!»

ویکتوریا بکام چگونه ستاره دنیای مد شد؟

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید