امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 211658 |
تاریخ انتشار : 24 آذر 1396 - 14:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر «او هری را دید و به سرعت شروع به خوردن خانواده هرمیون کرد» یکی از جملات بامزه‌ای است که یک کیبورد هوشمند آن را با استفاده از رمان‌های «هری پاتر»‌ نوشته است. به گزارش صلح خبر به نقل از گاردین، یک کیبورد هوشمند داستانی جدید از «هری پاتر» با […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

«او هری را دید و به سرعت شروع به خوردن خانواده هرمیون کرد» یکی از جملات بامزه‌ای است که یک کیبورد هوشمند آن را با استفاده از رمان‌های «هری پاتر»‌ نوشته است.

به گزارش صلح خبر به نقل از گاردین، یک کیبورد هوشمند داستانی جدید از «هری پاتر» با استفاده از خود این مجموعه کتاب‌ها نوشته و تبدیل به بامزه‌ترین چیز در اینترنت شده است.

تیمی از کمپانی بات‌نیک هفت رمان «هری پاتر» را به کیبورد هوشمند نویسنده خود دادند و این بات توانست بخشی جدید از این داستان را با عنوان «هری پاتر و پرتره‌ای از چیزی که شبیه به کپه‌ای از خاکستر بود» بنویسد.

«جادو: چیزی بود که هری پاتر فکر می‌کرد خیلی خوب است». خب، این که مشکلی ندارد. این جمله هم می‌تواند چیزی باشد که آدم در این مجموعه کتاب‌ها می‌خواند: «در حالی که هری در زمین مدرسه راه می‌رفت و به سمت قلعه حرکت می‌کرد، ورقه‌های چرم‌مانند باران به روح او ضربه می‌زدند. ران ویزلی آن جا ایستاده بود و درگیر نوعی خاص از رقصی دیوانه‌وار شده بود».

تا این جا که عادی به نظر می‌رسد و ممکن است کاری باشد که ران انجام می‌دهد. اما بعد: «او هری را دید و به سرعت شروع به خوردن خانواده هرمیون کرد. تی‌شرت ران درست به بدی خود ران بود. این جا بود که هرمیون معقول گفت اگر شما دو تا نمی‌توانید با شادی کنار هم باشید، حسابی عصبانی می‌شوم».

داستان به همین سبک ادامه پیدا می‌کند. بعضی جاهایش تقریبا با عقل جور در می‌آیند، اما بیشتر  شامل چیزهای دیوانه‌وار بامزه مثل این است که «از نظر هری، ران یک پرنده پر سر و صدا، ‌ آهسته و نرم بود. هری دوست نداشت درباره پرنده‌ها فکر کند».

بات‌نیک خودش را به عنوان «یک استودیوی سرگرمی و جامعه نویسندگی انسان-ماشین» توصیف می‌کند و از جمله اعضایش می‌توان به باب منکاف، سردبیر سابق بخش کارتون‌های مجله معروف نیویورکر اشاره کرد. آن طور که بات‌نیک می‌گوید، این کیبورد هوشمند یک مجموعه متن را تحلیل می‌کند و ترکیب‌هایی از کلمات را پیدا می‌کند که بر پایه گرامر و واژگان محتمل است با هم جور در بیایند.

این کمپانی در وبسایتش می‌نویسد: ما از ابزار کامپیوتری استفاده می‌کنیم تا چیزهای جدید عجیب خلق کنیم. خودخواهانه دوست داریم بشریت را با الگوریتم جایگزین نکنیم، بلکه می‌خواهیم راه‌هایی طبیعی پیدا کنیم تا انسان‌ها و ماشین‌ها بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند تا چیزهایی خلق شود که هیچ یک از آن‌ها نمی‌توانستند به تنهایی خلق کنند».

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید