امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 227597 |
تاریخ انتشار : 06 فروردین 1397 - 19:54 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

واکنش رهبر انقلاب به مساله تعدد زوجات به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ چندی پیش فتوایی منتسب به رهبری در کانال‌ها و فضای مجازی منتشرشده بود که مدعی بود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تعدد زوجات را در شرایط فعلی جامعه مستحب می‌دانند. در پی این موضوع شنیده شده است که اخیرا در جمعی با حضور مقام معظم رهبری، […]

واکنش رهبر انقلاب به مساله تعدد زوجات

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ چندی پیش فتوایی منتسب به رهبری در کانال‌ها و فضای مجازی منتشرشده بود که مدعی بود حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تعدد زوجات را در شرایط فعلی جامعه مستحب می‌دانند. در پی این موضوع شنیده شده است که اخیرا در جمعی با حضور مقام معظم رهبری، یکی از حضار از ایشان درباره صحت این فتوا سوال می‌پرسد. آیت‌الله خامنه‌ای با شنیدن این مطلب برافروخته شده‌اند و متعجب فرموده‌اند که اصلا بنده همچین فتوایی ندارم و اصلا همچین چیزی را قبول ندارم. چه کسی این را گفته است؟ آقایان حتی به شوخی هم نباید درباره تعدد زوجات حرف بزنند، که باعث دلسردی خانم‌ها می‌شود.

برخورد قاطع مقام معظم رهبری به اینگونه شایعات که هدفی جز تخریب دین و معنویت در جامعه ندارد، سبب ناکام ماندن اهداف آشکار و پنهان طرّاحان چنین مباحثی می باشد. اینکه برخی با شیطنت و شارلاتانیزم رسانه ای به دنبال غبارآلود کردن فضای سیاسی و اجتماعی جامعه می باشند، مساله تازه ای نیست. باید با هوشیاری کامل نسبت به چنین فتنه هایی عمل نمود.

اخراج از بیت به دلیل تعدد زوجات

جالب آن‌که رهبر انقلاب این نظر را در محل‌ کارشان هم اجرایی نموده اند و هشدار داده‌اند که افراد شاغل در بیت رهبری اگر همسر دوم اختیار کنند، اخراج می‌شوند. احکام و دستورات دین و تاویل و تفسیر آن در حیطه متخصصان علوم دینی و فقهای جامع الشرایطی است که عمر خویش را صرف مطالعات و تحقیقات گسترده در این زمینه نموده اند. ایجاد شبهات توسط مخالفان دین و ترویج بی بندوباری به بهانه های واهی ازجمله زمینه سازی جریان نفوذ در فرهنگ و جامعه ایران اسلامی برای مسخ دستورات الهی است.

اینکه با پررنگ کردن برخی از دستورات و احکام الهی، سعی می شود کلیه اصول و فروع دین زیر سوال برده شود و در ذهن مخاطبان آشوبی سامان داده شود تا به مقصود مطلوب ( جایگزینی فرهنگ غربی ) دست پیدا نمایند، موضوعی است که باید با جدّیت به دنبال ریشه ها و عوامل آن بود. با طرح چنین مباحثی می خواهند وجهه دین داری در بین جوانان را خراب نموده و سپس ، اندیشه کژ و ناصواب خویش را با رنگ و لعاب خاص به خوردِ مخاطبان بدهند.

به سادگی گفته می شود ببینید رهبر مملکت اسلامی تعدد همسر را برای مردان مستحب می داند در صورتیکه در غرب مساله چند همسری محکوم است. غربی ها هستند که برای زن ارزش قائلند. حقوق بشر و حقوق زن یعنی همین! طرح اینگونه مسائل فقط با هدف نابود ساختن دین و جدایی دین از زندگی اجتماعی انسانها و ترویج اومانیسم و فلسفه هایی (همچون استفاده ابزاری از زن) است که عدم کارآیی شان همینک در غرب آشکار و عیان است. به همین دلیل است که بر روی ریشه یابی علل و عوامل طرح چنین مواردی در جامعه تاکید می شود.

 

سرویس اخبار سیاسی پایگاه صلح خبر

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید