امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 34373 |
تاریخ انتشار : 25 آبان 1394 - 22:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ایالات متحده با کمک بهترین کمپانی های جهان مانند تسلا،در حال به روز رسانی ناوگان ها عمومی خود به انواع محصولات هیبریدی است. آفتاب : در برنامه بلند مدت پاک سازی آب و هوای اروپا و آمریکا،علاوه بر خودروهای سبز و پاک،کارخانه جات و هواگردها نیز جزو مواردی هستند که به آنها پرداخته میشود.در حالی […]

ایالات متحده با کمک بهترین کمپانی های جهان مانند تسلا،در حال به روز رسانی ناوگان ها عمومی خود به انواع محصولات هیبریدی است.

آفتاب :

در برنامه بلند مدت پاک سازی آب و هوای اروپا و آمریکا،علاوه بر خودروهای سبز و پاک،کارخانه جات و هواگردها نیز جزو مواردی هستند که به آنها پرداخته میشود.در حالی که گرمای زمین همچنان رو به افزایش است و لایه ازون نیز در حال تخریب،زنگ های هشدار در سراسر جهان به صدا در آمده است.متاسفانه مردم این هشدارها را جدی نگرفته و همچنان به انجام اشتباهاتی که منجر به نابودی آب و هوای کره زمین می گردد،ادامه میدهند.

رعایت این موارد برای همه ما الزامی است.سوخت های فسیلی بیشترین آمار آسیب ها را به خود اختصاص داده اند و دقیقا به همین علت اولین اقدامات پیش گیری به این قسمت اختصاص یافته است.ایالات متحده با کمک بهترین کمپانی های جهان مانند تسلا،در حال به روز رسانی ناوگان ها عمومی خود به انواع محصولات هیبریدی است.

هلیکوپتری از جنس هیبریدی+تصویر

اروپا نیز دارای بزرگترین کمپین های جهانی برای حفظ فضای سبز و جلوگیری از آلودگی هوا است.بسیاری از کمپانی های فعال در این زمینه با کمک و حمایت های دولتی مشغول به تحقیق و ابداع محصولات جدید هستند که جایگزین نمونه های قدیمی میگردد.در همین راستا کمپانی ایرباس یک هلیکوپتر سبز با نام H120 را معرفی کرده است.

دیکر نه تنها خودروها،بلکه هواگردها نیز مشمول کاهندگی آلوده کننده ها شده اند.این هلیکوپتر به منظور برآورده کردن انتظارت “عملیات آسمان سبز” در اروپا طراحی شده است.بدنه به شیوه جدید طراحی شده است که در آن از آلومینیوم سبک نیز بهره گرفته شده است.موتور این هلیکوپتر،یک مدل توربو شارژ 4.6 لیتری و V8 است که از نفت سفید به عنوان سوخت استفاده میکند.ایرباس مدعی استفاده از انواع فناوری های جدید در این محصول شده است.به عنوان مثال یک سامانه جدید به مشابه آنچه که در خودروهای مسابقه ایی مورد استفاده قرار میگیرد،در این هلیکوپتر جای داده شده است که وظیفه آن حذف مواد غیر عادی و نابودی کثیفی های موتور است.شاتون ها از جنس تیتانیوم هستند و پیستون ها نیز از نوعی فولاد تقویت شده تولید شده اند.

موتور H120 از سال 2011 در حال بررسی و آزمون بوده است.این هلیکوپتر اولین پرواز خود را در ماه ها فوریه و مارس سال جاری به انجام رسانده و در مدت زمان 30 دقیقه پرواز،تمامی شرایط آلایندگی و تکنولوژی های آن مورد آزمایش قرار گرفت.موتورهای نفت سفید به منظور استفاده در هلیکوپترها مورد بررسی و طراحی ایرباس قرار گرفت و این عمل تنها بخشی از برنامه ابتکار عمل آسمان سبز اروپا است.ایرباس مدعی کاهش مصرف سوخت تا 30% و کاهش انتشار گازهای گلخانه ایی به مقدار 40% شده است.آسمان اروپا و آمریکا همواره دارای هلیکوپترهایی است که به صدها دلیل مختلف در حال پرواز هستند.ایرباس معتقد است که در آینده نزدیک قادر به تولید موتورهایی خواهد بود که تا 50% کاهش سوخت نسبت به مدل های موجود خواهند داشت.

منبع: سخت افزار

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

آفتاب

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 1
    1. نویسنده :آزاد

      گویند که سنگ لعل شود در مقام صبر …. باید خیلی تحمل داشته باشید… موفق باشید

    بدون نظر :