امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 39099 |
تاریخ انتشار : 09 آذر 1394 - 16:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:بایرن مونیخ هفته ۱۴ بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و با پیروزی بر مهمان پایتخت‌نشین خود گامی دیگر در راه قهرمانی نیم‌فصل برداشت. بوروسیا دورتموند نیز با اقتدار از سد اشتوتگارت گذشت. دارمشتات صفر – اف ث کلن صفر پیکارهای هفته چهاردهم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۷ نوامبر 6 آذر) […]

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:
بایرن مونیخ هفته ۱۴ بوندس‌لیگا را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت و با پیروزی بر مهمان پایتخت‌نشین خود گامی دیگر در راه قهرمانی نیم‌فصل برداشت. بوروسیا دورتموند نیز با اقتدار از سد اشتوتگارت گذشت.

  • دارمشتات صفر – اف ث کلن صفر

پیکارهای هفته چهاردهم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۲۷ نوامبر 6 آذر) با برگزاری دیدار میان دارمشتات و اف ث کلن آغاز شد. این نبرد نسبتا کم‌هیجان پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی بازیکنان دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.

  • بایرن مونیخ ۲ – هرتا برلین صفر

یکه‌تازی بایرن مونیخ در فصل جاری همچنان ادامه دارد. این تیم روز شنبه در هفته چهاردم توانست مهمان پایتخت‌نشین خود، هرتا برلین را ۲ بر صفر شکست دهد و سه امتیاز دیگر بر امتیازات خود بیافزاید. مونیخی‌ها با این پیروزی گامی بزرگ در راه کسب عنوان قهرمانی نیم ‌فصل برداشتند.

بایرن در این دیدار که در حضور ۷۵ هزار تماشاگر برگزار شد، تیم برتر میدان بود و در ۷۰ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشت. گل‌های مونیخ در این مصاف را توماس مولر و کومان به ترتیب در دقایق ۳۴ و ۴۱ به ثمر رساندند. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۴۰ امتیاز پیشتاز جدول رده‌بندی است.

بایرن مونیخ

  • وردر برمن یک – هامبورگ ۳

از جمله دیدارهای پرهیجان هفته چهاردهم بوندس‌لیگا دربی شمال آلمان بود که میان تیم‌های وردر برمن و هامبورگ برگزار شد. هامبورگ که تا کنون در فصل جاری چهره‌ای موفق از خود نشان داده، کارایی بیشتري از خود در استفاده از فرصت‌های به‌دست‌آمده نشان داد و ۳ بر یک بر میزبان خود پیروز شد.

  • هانوفر ۴ – اینگولشتات صفر

هانوفر نیز از تیم‌های موفق هفته چهاردهم بوندس‌لیگا بود. این تیم با پیروزی ۴ بر صفر بر مهمان خود، اینگولشتات توانست سه امتیاز مهم به دست آورد. قرمز‌پوش‌های هانوفر این دیدار را پرتحرک آغاز کرده و در همان ۲۴ دقیقه نخست بازی توانستند سه بار دروازه مهمان خود را باز کنند.

  • هوفن‌هایم ۳ – بوروسیا مونشن‌گلادباخ ۳

مصاف هوفن‌هایم و بوروسیا مونشن‌گلادباخ از دیدارهای پرگل هفته بود. هوفن‌هایم در این دیدار چهره‌ای تهاجمی‌تر از دیدارهای پیشین خود به نمایش گذاشت و تا دقیقه ۸۷ بازی ۳ بر ۲ از مهمان خود جلو بود. در دقیقه ۸۷ جانسون با زدن گل تساوی منجی مونشن‌گلادباخ شد و مانع شکست تیمش گردید.

  • ماینتس ۲ – آینتراخت فرانکفورت یک

قرمز‌پوش‌های ماینتس موفق شدند اين هفته مهمان خود، آینتراخت فرانکفورت را در دیداری پرهیجان با نتیجه ۲ بر یک شکست دهند و سه امتیاز مهم به دست آورند. تیم ماینتس با این موفقیت جای خود را در رده‌های میانی جدول استحکام بخشید.

  • بوروسیا دورتموند ۴ – اشتوتگارت یک

تیم بوروسیا دورتموند در نخستین دیدار باقیمانده هفته بار دیگر اقتدار خود را به نمایش گذاشت. دورتموندی‌ها در حضور بیش از ۸۱ هزار تماشاگر مهمان خود اشتوتگارت را ۴ بر یک شکست داده و جای خود در مکان دوم جدول رده‌بندی را تثبیت کردند.

زردپوش‌های دورتموند در این دیدار تیم برتر میدان بودند و در ۷۰ درصد از طول بازی مالکیت توپ را در اختیار داشتند. آغاز پرتحرک دورتموندی‌ها در همان دقایق نخست با گل کاسترو به نتیجه رسید.

یکی از چهر‌های درخشان این دیدار اوبامیانگ، مهاجم تیزپای دورتموند بود که دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند. دورتموندی‌ها در حال حاضر با ۳۲ امتیاز (۸ امتیاز کمتر از بایرن مونیخ) در رده‌ دوم جدول جای دارند. تیم بحران‌زده اشتوتگارت از ۱۴ بازی تنها ۱۰ امتیاز کسب کرده و در رده ۱۷ جدول قرار دارد.

  • بایر لورکوزن یک – شالکه یک

یکی از دیدارهای حساس هفته چهاردهم میان تیم‌های قدرتمند بایر لورکوزن و شالکه صورت گرفت. هر دو تیم در این پیکار حریفانی همطراز بودند. شالکه تا دقیقه ۸۵ بازی یک بر صفر از میزبان خود جلو بود، اما رایتنر، مدافع این تیم با گل به خود سبب شد که بایر لورکوزن به تساوی دست یابد و یک امتیاز کسب کند.

  • آگسبورگ صفر – ولفسبورگ صفر

پیکارهای هفته چهاردهم بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با دیدار آگسبورگ و ولفسبورگ خاتمه یافت. ۲۷ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه آگسبورگ شاهد دیداري کم و بیش خسته‌کننده و کم‌هیجان بودند. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش و دوندگی با تساوی بدون گل خاتمه یافت. “گرگ‌های ولفسبورگ” با کسب یک امتیاز جای خود را در رده سوم جدول محکم کردند. آگسبورگ در رده ۱۶ جدول به سر می‌برد.

This entry passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • تعداد نظرات منتشر شده: 2
    1. نویسنده :پروانه

      نحوه اطلاع رسانی خوب نیس

    1. نویسنده :رضایی

      برای امید دادن به زندگی ایرانیان تلاش کنید

    بدون نظر :