امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 280298 |
تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1398 - 10:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد. به گزارش صلح خبر، هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور به ریاست قاضی منصوری در مشهد برگزار شد.

به گزارش صلح خبر، هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده در دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی کشور، با حضور جمعی از شکات، سهامداران، نمایندگان سازمان‌ها و ادارات دولتی، وکلای مدافع متهمین، اصحاب رسانه و مطبوعات و وکلای شکات به ریاست قاضی منصوری در مشهد در حال برگزاری است.

پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید، قاضی منصوری با اعلام رسمیت جلسه خواستار رعایت نظم و انضباط طبق مواد قانون آیین دادرسی کیفری شده و به متهمین متذکر شد مراقب اظهارات خود در محضر دادگاه باشند.

پس از ارائه تذکرات لازم توسط رییس دادگاه، قاضی منصوری از دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی خواست تا مطالب خود را بیان نماید.

غلامعلی صادقی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در جهت استیفای حقوق مردم گفت: چنانچه از سوی متهمان تلاش جدی در جهت حفظ منابع و اموال سهامداران صورت پذیرد، این اقدام مورد توجه دادگاه  قرار خواهد گرفت و مجددا نیز اعلام می‌کنیم که در زمینه دفاع از حقوق عامه بر اساس تکلیف و وظیفه قانونی خود و محافظت از منافع سهامداران عمل خواهیم کرد.

این خبر تکمیل می شود.

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید