امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 233404 |
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1397 - 8:03 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار سایت بدونیم: تابلو ها همیشه دکور منزلتان را زیباتر می کنند اما، نکات زیادی وجود دارد که باید هنگام نصب یک تابلو روی دیوار رعایت کنید. اگر این کار را درست انجام دهید زیبایی دکور منزلتان زیباتر از آن چیزی می شود که […]

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

سایت بدونیم: تابلو ها همیشه دکور منزلتان را زیباتر می کنند اما، نکات زیادی وجود دارد که باید هنگام نصب یک تابلو روی دیوار رعایت کنید. اگر این کار را درست انجام دهید زیبایی دکور منزلتان زیباتر از آن چیزی می شود که انتظارش را داشتید.

تابلو را در نقطه کانونی قرار دهید.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

تابلو را مرکز دیواری که می خواهید نصب کنید و دکور را بر اساس آن تابلو بچینید. ارتفاع تابلو باید همسطح چشم ها باشد. اگر تصمیم دارید اطراف تابلو هم چیزی نصب کنید حتما لازم نیست تابلو در نقطه کانونی قرار بگیرد.

در اتاق خواب تابلو یا باید بالای تخت باشد و یا روبروی تخت و نکته دیگر این که تابلو نباید پهن تر از تخت باشد.

در اتاق نشیمن تابلو یا باید بالای مبل باشد و یا در مقابل مبل باشد. اگر تابلو را بالای شومینه نصب می کنید باید از محافظ گرما برای آسیب نرسیدن به تابلو استفاده کنید.

برای دیوار گالری که متقارن نیست تابلوی اصلی نیاز نیست در قسمت مرکزی نصب شود فقط باید در قسمت مرکزی گالری نصب شود نه در قسمت مرکزی دیوار. همه تابلوها باید هم سطح چشم ها باشند.

تابلو را در فاصله مساوی بین پنجره ها نصب کنید.

اگر تابلو را روی دیواری نصب می کنید که پنجره دارد باید آن را در فاصله مساوی بین پنجره ها نصب کنید.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

جلوی تابلوی نصب شده نباید با مبل یا وسایل دیگری مثل میز و وسائل دکوری مسدود شود.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

تنظیم نقاشی های اطراف تابلو

جای نقاشی هایی که قرار است اطراف تابلو نصب کنید را با کاغذ مشخص کنید. جای آن ها را تا می توانید تغییر دهید تا به آن نتیجه دلخواهتان برسید.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

اگر می خواهید تابلوهای کوچک تر با طرح های متفاوت نصب کنید بین آن ها حداقل ۷ سانتیمتر فاصله قرار دهید. تابلوهای سنگین تر را در قسمت پایین یا اطراف آن نصب کنید.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

قاب هایی که انتخاب می کنید هم می توانند یک اندازه باشند و هم در سایزهای متفاوت. اگر تابلوها یک اندازه هستند بهتر است قاب ها اندازه های متفاوتی داشته باشند.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

در دیوار گالری قرار نیست ضرورتا از تابلو استفاده کنید. حتی می توانید از نقاشی، عکس و یا یک وسیله دکوری نیز استفاده کنید. اگر با چیزهای متفاوتی دیوار گالری درست کرده اید حتما دقت کنید که تم رنگ آن ها با رنگ مبل ها ست باشد.

رنگ تابلوها را با رنگ های دیگر اتاق ست کنید

با ست کردن رنگ تابلوها با وسایل دیگر اتاق فضای دلچسب تری می سازید. می توانید دکوری های هم رنگ، تابلوهای هم رنگ و یا پرده هم رنگ آن ها انتخاب کنید.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

تابلوی سیاه و سفید با مبل یا دکوری های سیاه و سفید تکمیل می شود. تابلوهای رنگ روشن با رنگ های بیشتری قابل ست کردن هستند. رنگ بالش ها و فرش ها را راحت تر می توان با رنگ تابلوها ست کرد.

یک تابلو با زمینه خاکستری و رنگ های آبی و قرمز در اتاقی نما دارند که مبل خاکستری با کوسن های آبی و قرمز داشته باشد.

دیوار را با رنگی که داخل تابلو هم به کار رفته شده رنگ کنید. یکی از رنگ های غالب تابلو را انتخاب کنید و دیوار را به آن رنگ نقاشی کنید.

نکاتی برای نصب تابلو روی دیوار

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید