امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 162687 |
تاریخ انتشار : 16 تیر 1396 - 15:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

نشست صلح خبر در خدمت جامعه به گزارش مجله سیاسی روابط عمومی موسسه بین المللی صلح خبر قوانین خبریار صلح خبر در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید. شما می توانید […]

نشست صلح خبر در خدمت جامعه

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نشست صلح خبر در خدمت جامعه با حضور دبیرکل موسسه بین المللی صلح خبر و برخی از اعضا شواری سیاستگذاری و مسولان سازمانی موسسه در تهران برگزار گردید. این نشست که از ساعت 16 لغایت 19 روز پنجشنبه 15 تیرماه 96 میزبان جمعی از صاحبنظران و کارشناسان موسسه بین المللی صلح خبر بود.

سیدمهدی حسینی دبیرکل موسسه در این نشست حرف و سخن اصلی امروز جامعه را صلح خبر و آرامش دانست و گفت اگر کسی دلسوز نظام و انقلاب است نباید به اختلافات دامن بزند.

وی شرایط فعلی کشور را شرایط خطیر دانست که تنها با تکیه بر تمام منابع موجود و همدلی و تفاهم همه مسئولان قادر به پیمودن ادامه مسیر عزّت و سرافزاری ایران و ایرانی می باشیم.

متن کامل سخنان دبیرکل موسسه صلح خبر را در پی می خوانید.

گذشتن از اختلافات و ایجاد وحدت برای رفع مشکلات

گذشتن از اختلافات و ایجاد وحدت برای رفع مشکلات و کمبودها و حل مسائل مهم ملی از ضروریات امروز است. برای آنکه بتوانیم راه حل های مناسب و کارشناسی برای دغدغه های ملی ارائه نماییم، باید فراتر از دسته بندی ها و جناح بندی های متداول و مرسوم، بیاندیشیم. امروز آرامش و امنیت جامعه نباید بر سر مسائل دست چندمی مورد آماج قرار گیرد. وقتی مشاهده می کنیم عده ای بر سر موضوعات بی اهمیت، امنیت روانی جامعه را به مخاطره می اندازند، موظف هستیم با گفتگو مسیر صلح خبر و دوستی را بگشاییم و فضای سیاسی و اجتماعی را از بلواهای تنش آفرین، رهایی بخشیم.

اگر شخصی دلسوز نظام و انقلاب است و قلبش برای خدمت به ملت ایران می تپد، نمی تواند عامدانه یا ناآگاهانه موضوعاتی را مطرح سازد تا قوای سه گانه را به چالش بکشد یا به نهادهای انقلابی اجحاف نماید یا به اختلافات دامن بزند. چطور می شود خودمان را خادم ملت بدانیم ولی در رفتار و عمل، سبب آشفتگی ذهنی و هیجان آفرینی کاذب برای مردم شویم؟

در شرایط امروز حرف و سخن، باید صلح خبر و آرامش در جامعه باشد. همانطور که مقام معظم رهبری نیز مکررا بر این امر تاکید داشته اند، بر همه واجب است که اختلاف سلایق را در مسائل مهم کشوری، کنار نهیم و با تمام توان برای ساختن ایرانی آبادتر و سرافرازتر بکوشیم. اصلاحات ساختار اقتصادی، مساله بحران آب، مساله بیکاری و برخورد با فساد، رفع ناامیدی نسبت به آینده و محیط زیست که از مسائل کلان ملی است، در سایه تفاهم و وحدت همه آحاد ملت قابل رفع می باشد.

وحدت تمام مسئولین برای رفع معضلات به معنای یکسان سازی اندیشه ها و نداشتن اختلاف سلایق نیست

هیچ دو انسانی را نمی توان یافت که در تمام مسائل یکسان بیاندیشند. تضارب آراء و اندیشه ها، مایه رشد و نمو و دستیابی به مطمئن ترین راهکارها برای اعتلای کشور است. مشکل زمانی ایجاد می شود که به تقابل آرا و نظرات می رسیم.

باید بدانیم که شرایط فعلی جامعه، شرایطی خطیر و سرنوشت ساز است. در فضای کنونی آمریکا سعی دارد ما را منزوی سازد و به دلیل شکستش در همراه سازی کشورهای اروپایی و قدرت های بین المللی بر علیه ما، به دنبال تشکیل محور جدیدی در منطقه با بازیگران عربی و صهیونیستی بر ضد ایران می باشد. در چنین شرایطی بر همه واجب است از اختلافات پرهیز نمایند و بر همدلی و تفاهم تاکید کنند. ما تنها با تکیه بر تمام منابع موجود و همدلی و تفاهم همه مسئولان قادر به پیمودن ادامه مسیر عزّت و سرافزاری ایران و ایرانی می باشیم.

رعایت اصل اهم و مهم و فداكردن مصلح خبرت فرد برای مصلح خبرت عموم، ما را به این نکته هدایت می نماید که برای رسیدن به خیر جمعی جامعه باید از اختلافات پرهیز نماییم. در زمانی که رونق اقتصادی، ایجاد اشتغال و رفع بیکاری اولویت اصلی و اساسی است، همگان ، فارغ از نوع نگاه سیاسی مان، موظف به همکاری یا یکدیگریم.

روابط عمومی موسسه بین المللی صلح خبر

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. در صورت تمایل اعلام نمایید تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما می توانید از بخش خبریار صلح خبر، اخبار و گزارش های خود را ارسال نمایید.
  3. شما می توانید اخبار و گزارش ها را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی اکیدا خودداری فرمایید.
  6. از ارسال کاریکاتورهای توهین آمیز یا تصاویر موهن اکیدا خودداری فرمایید.
  7. رعایت کپی رایت در مطالب ارسالی الزامی است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطی بلافاصله حذف می گردد.

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید