امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 235779 |
تاریخ انتشار : 24 تیر 1397 - 15:30 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آشپزی صلح خبر نرگسی لوبیا سبز، غذایی ساده اما خوشمزه مجله اینترنتی آرگا: نرگسی لوبیا سبز یکی از غذاهای فوق العاده ساده است که با کمترین مواد غذایی قابل تهیه می باشد اما بسیار مقوی است. در این مطلب می خواهیم طرز تهیه نرگسی لوبیا سبز را به شما عزیزان آموزش دهیم. […]

به گزارش مجله آشپزی صلح خبر

نرگسی لوبیا سبز، غذایی ساده اما خوشمزه

مجله اینترنتی آرگا: نرگسی لوبیا سبز یکی از غذاهای فوق العاده ساده است که با کمترین مواد غذایی قابل تهیه می باشد اما بسیار مقوی است. در این مطلب می خواهیم طرز تهیه نرگسی لوبیا سبز را به شما عزیزان آموزش دهیم.

اگر به دنبال غذایی سریع و آسان هستید، دستور تهیه نرگسی می تواند انتخاب ایده آل و فوق العاده ایی برای شما باشد و در کمترین زمان اقدام به پخت غذایی خوشمزه و عالی نمایید. نرگسی اغلب با سبزیجات از جمله بادمجان، اسفناج، لوبیا سبز، سیب زمینی، قارچ و… تهیه می شود.

مواد لازم

تخم مرغ: 4 عدد

پیاز متوسط: 2 عدد

لوبیا سبز: نیم کیلو

جوش شیرین: یک قاشق مرباخوری

روغن: 150 گرم

نمک، فلفل و ادویه: به میزان لازم

طرز تهیه

نرگسی غذایی مقوی و کاملاً ایرانی است که حداکثر زمان برای پخت آن 20 دقیقه است.

1. برای شروع پختن نرگسی لوبیا سبز, ابتدا لوبیا سبزها را بشویید. توجه داشته باشید برای تهیه این غذا بهتر است از لوبیا سبز تازه استفاده کنید. اجازه دهید آب لوبیا سبزها کشیده شود. آن گاه سر و ته لوبیاها را بگیرید(با چاقوی اره ای تیز این کار سریع تر و راحت تر انجام می شود).

نرگسی لوبیا سبز، غذایی ساده اما خوشمزه

2. حالا این لوبیاها را به شکل نازک خرد کنید.

نرگسی لوبیا سبز، غذایی ساده اما خوشمزه

3. بعد از خلال کردن لوبیا سبز، آن ها را در آب جوش بریزید. بعد از 2 الی 3 دقیقه، نمک و جوش شیرین به آن اضافه کنید. آن گاه لوبیا پخته را در صافی بریزید تا آب اضافی آن گرفته شود.

نرگسی لوبیا سبز، غذایی ساده اما خوشمزه

4. در مرحله بعدی پخت نرگسی لوبیا سبز, تابه را بر روی حرارت قرار دهید و روغن در آن بریزید. پیاز خرد شده را بعد از داغ شدن روغن در آن بریزید.

5. صبر کنید تا پیاز تغییر رنگ دهد و طلایی شود. آن گاه لوبیا را به پیاز اضافه و مخلوط کنید.

6. منتظر بمانید تا آب آن ها کاملاً کشیده شود. در ادامه با پشت قاشق لوبیا را صاف کنید و تخم مرغ ها را به طور منظم روی آن بشکنید.

7. بعد از شکستن تخم مرغ، کمی نمک و فلفل به آن اضافه کنید. حالا حرارت را ملایم کنید و درب تابه را قرار دهید.

8. کافی است فقط سفیده تخم مرغ ها بسته شود. نرگسی شما آماده سرو می باشد و می توانید آن را در دیس بکشید و با مواد مختلفی تزیین کنید و میل نمایید.

نرگسی لوبیا سبز، غذایی ساده اما خوشمزه

امیدواریم طرز تهیه نرگسی لوبیا سبز که در این مطلب ارائه دادیم مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و از پخت این غذای ایرانی خوشمزه و خوش طعم لذت ببرید.

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید