امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 145350 |
تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1396 - 13:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

منبع سلاح تروریست‌ها، ترکیه است بشار اسد گفت: منبع سلاح تروریست‌ها، ترکیه است به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش صلح خبر؛ بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با اطمینان اعلام کرد، منبع سلاح تروریست‌ها، از جمله موادشیمیایی آنها به‌طور مستقیم، ترکیه است. بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد: غرب با بزرگ‌نمایی شمار قربانیان در […]

منبع سلاح تروریست‌ها، ترکیه است

بشار اسد گفت: منبع سلاح تروریست‌ها، ترکیه است به گزارش مجله بین الملل پایگاه صلح خبر ؛

منبع سلاح تروریست‌ها، ترکیه است

به گزارش صلح خبر؛ بشار اسد، رئیس جمهور سوریه با اطمینان اعلام کرد، منبع سلاح تروریست‌ها، از جمله موادشیمیایی آنها به‌طور مستقیم، ترکیه است.

بشار اسد، رئیس‌جمهور سوریه تاکید کرد: غرب با بزرگ‌نمایی شمار قربانیان در جنگ این کشور به دنبال زمینه‌سازی دخالت در سوریه به بهانه مسائل انسانی است.

 بشار اسد در مصاحبه با اسپوتینک گفت: جبهه النصره در منفجر کردن اتوبوس‌های حامل غیرنظامیان کفریا و الفوعه در محله الراشدین حلب دست دارد، زیرا این گروه خواهان عملی شدن توافق مربوط به آن نبود.

اسد افزود: آنچه غرب درباره شمار قربانیان جنگ در سوریه منتشر می کند، بزرگ‌نمایی می شود تا افکار عمومی جهان را بترسانند و بهانه‌ای انسانی برای دخالت در سوریه بتراشند. غرب و آمریکا مانع از آن شدند که هیئت تحقیقات درباره حادثه خان شیخون به سوریه سفر کند. این مسئله به این علت است که آنها نمی‌خواهند دروغ و ساختگی بودن آنچه که می‌گویند رخ داده است، برملا شود.

دخالت ترکیه در سوریه

به گزارش المیادین،او درباره دخالت ترکیه در کشورش گفت: زمانی که از تهاجم ترکیه یا تهاجم نیروهای آمریکایی سخن می گوییم و زمانی که از تروریست‌ها در سوریه سخن می گوییم، در واقع هدف همه آنها یکی است.

یک ارباب همه این گروه‌ها را هدایت می‌کند و به همین علت اولویت فعلی شکست‌دادن تروریست‌هاست. زمانی که تروریست‌ها شکست داده شوند، ارتش ترکیه یا هر ارتش دیگری در صحنه سوریه ضعیف خواهد شد و باید با آنها جنگید.

قدرت واقعی آنها به گروه هایی است که به نمایندگی از آنها در سوریه می‌جنگند. به همین علت، زمانی که تروریست‌ها در مناطق مختلف شکست داده شوند، بیرون راندن هر طرف دیگری از جمله ترکیه‌ای‌ها آسان خواهد بود.

یا آنها خاک سوریه را ترک خواهند کرد یا این‌که به علت حضورشان در سرزمین ما، مجبور به دفاع از آن هستیم و باید با آنها بجنگیم.

حمله شيميايي به خان شيخون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس‌جمهور سوریه، درباره حمله شيميايي به خان شيخون گفت: قضاوت در این باره غیرممکن است، زیرا تنها اطلاعاتی که در اختیار جهانیان قرار دارد، چیزی است که جبهه النصره از طریق اینترنت منتشر کرد.

در واقع این منطقه در کنترل جبهه النصره که شاخه القاعده است، قرار دارد. ما نمی‌توانیم بر اساس گزارش‌های جبهه النصره قضاوت کنیم.

آنها می‌گویند این حمله بین ساعت شش تا شش و نیم صبح رخ داد، اما ما حدود ساعت 11:30 هدفی را در این منطقه بمباران کردیم.

نمی‌دانیم آیا این هدف که در آن روز بمباران شد، انبار مواد شیمیایی بوده است یا نه.ما صبح زود هیچ حمله هوایی نداشتیم.

بنابراین دو احتمال وجود دارد، یا این حمله نزدیک ظهر رخ داده است یا احتمال دوم که معتقدیم این احتمال درست است، ساختگی بودن همه این ماجراست.

این حمله از قبل طراحی شده بود و آنها (غربی‌ها) نمی خواهند چیزی بشنوند و تحقیقی انجام شود. تنها هدف آنها حمله بود.

به اعتقاد من گزارش ها، تصاویر و نوارهای ویدئویی ساختگی بود. به این علت که اگر نشت گاز یا حمله با گاز درست باشد که 60 نفر در آن شهر جان خود را از دست دادند، سوال آن است که چگونه زندگی عادی در این شهر ادامه دارد؟

شهر را تخلیه نکردند. هیچ کسی این شهر را ترک نکرد و زندگی به صورت طبیعی ادامه دارد. در حالی که می گویند در این شهرک از سلاح کشتار جمعی استفاده شده است. این ماجرا، نمایش ساختگی برای توجیه حمله به پایگاه هوایی الشعیرات بود.

منبع:همشهری آنلاین

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید