امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 214327 |
تاریخ انتشار : 08 دی 1396 - 3:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر معرفی اپلیکیشن و بازی (67) صلح خبر: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … ارائه می شوند. ما در این […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

معرفی اپلیکیشن و بازی (67)

صلح خبر: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

 
*************
بازی Castle Cats: Epic Story Quests؛ گربه های برتر!
 
Castle Cats بازی بسیار جذاب و سرگرم کننده در سبک بازی های ماجراجویی با طراحی خلاقانه، منحصر به فرد و کارتونی است که توسط کمپانی بازی سازی PocApp Studios برای اسمارت فون های اندرویدی طراحی و عرضه شده است. در این بای زیبا، مانند سایر بازی های این سبک باید، به کنترل گربه های جنگجو و بی باک پرداخته و در تلاش های قهرمانانه خود برای بازگرداندن کاتانیا، خود را به چالش بکشانید.
 
در Castle Cats شما رهبر گروه گربه ها هستید که در ان باید بیش از 60 گربه قهرمان و منحصر به فرد را که هر کدام دارای مهارت ها و ویزگی های مخصوص به خود هستند را استخدام کرده و با نجات کاتانیا، عنوان قهرمانی را کسب نمایید. قبل از هر چیزی باید یک تیم شکست ناپذیر از گربه ها را جمع اوری کرده و علیه قدرت های تاریکی مانند موش های غول پیکر و سگ های وحشی مبارزه کنید. همچنین میتوانید از فرمول کیمیایی اسرار امیز بهره برده و گربه خود را قوی تر کنید و در نتیجه، غارت هایی که به سختی به دست اورده اید را برای ارتقا و تکامل گربه های قهرمان و گروه خود صرف کرده و در چالش های ماهانه با قهرمانان جدید به رقابت های هیجان انگیز، بپردازید. گفتنی است که در این بازی، بیش از صد داستان مختلف وجود دارد و ماهیانه نیز رویدادها، قهرمانان و ماموریت های جدیدی به ان اضافه می شود که این خود نیز بر محبوبیت بازی افزوده و هیجان ان را دو چندان کرده است. همچنین گرافیک این بازی اندرویدی با کیفیت بی نظیری ارائه شده است که در کنار گیم پلی اعتیاد اور و کاراکتر های دوست داشتنی خود، توانسته از سایر بازی های مشابه در این زمینه پیشی گرفته و به یکی از بازی های پرطرفدار در اسمارت فون ها تبدیل شود. 

 
این بازی موفق به کسب امتیاز خارق العاده 4.8 از 5 در گوگل پلی شده است.
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
    
 
     
 برخی از ویژگی های بازی Castle Cats:
 
  • اضافه شدن رویدادها، قهرمانان و ماموریت های جدید به صورت ماهیانه
  • امکان ارتقا قدرت گربه ها و ساخت تیمی از گربه های قهرمان و بی باک
  • دارای بیش از 60 گربه قهرمان با مهارت های منحصر به فرد و گوناگون
  • دارای بیش از 100 ماموریت مختلف در قالب داستان های هیجان انگیز
  • امکان به دست اوردن جوایز با تکمیل ماموریت ها و استفاده از جادو
  • دارای صدا گذاری بی نظیر با گرافیک جذاب و شاد با طراحی برتر آن
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
     
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)

 


 

برنامه Forest by Seekrtech؛ راه حلی برای ترک اعتیاد به گوشی!
 

آیا شما هم به استفاده از گوشی تلفن همراه خود اعتیاد دارید و نمیتوانید آن را لحظه از خود دور کنید؟ اپلیکیشن Forest راه حل فوق العاده ای برای کمک به ترک اعتیاد شماست. در این اپلیکیشن جنگلی در اختیار شما قرار میگیرد شما میتوانید دانه ای در جنگل بکارید و 30 دقیقه به دانه فرصت بدهید تا سبز شود. البته اگر در حین رشد دانه به سراغ گوشی بیایید و تلگرام خود را چک کنید یا به فیسبوک سری بزنید یا اگر لحظه ای به دهکده خود در کلش اف کلنز نگاهی بیاندازید، درخت شما رشد نخواهد کرد و از بین میرود.

 
با این مکانیسم فوق العاده کاربران اشتیاق پیدا می کنند تا از گوشی دور مانده و بعد از مدتی عادت اشتباه استفاده دائم از گوشی موبایل را ترک کنند. این اپلیکیشن برای کاربران ایرانی که اعتیاد عجیبی به تلگرام پیدا کرده اند و لحظه ای دوری تلگرام را تحمل ندارند راه حل مناسبی است. اپلیکشن جنگل را نصب کنید و همین حالا از این صفحه خارج شوید و دانه درختان را بکارید و منتظر باشید تا سبز شود. بعد از مدتی که وارد اپلیکیشن میشود خواهید دید که چه جنگل بزرگی به وجود آورده اید.
 
این اپلیکیشن فوق العاده ره از دست ندهید و با ایجاد جنگلی بزرگ از دنیای مجازی فاصله گرفته و زندگی واقعی را بار دیگر تجربه کنید.

 

 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67)     معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
برخی از ویژگی های نرم افزار Forest by Seekrtech:
 
  • روشی فوق العاده برای خود انگیزشی برای ترک استفاده مداوم از گوشی موبایل
  • تمرکز بیشتری داشته باشید و کارهای دیگر را بهتر انجام دهید
  • جنگل خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و خودتان را با آنها مقایسه کنید
  • تاریخچه درخت کاری! خود را در اپلیکیشن مرور کنید و سیر پیشرفت خود را مشاهده کنید
  • جوایز مختلف کسب کنید و درختان جدیدی آزاد کنید 
 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67)     معرفی اپلیکیشن و بازی (67)
  
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)

 


 

بازی Game of Warriors؛ رزم جامه به تن کن!
 

Game of Warriors از جدید ترین بازی های سبک استراتژیکی می باشد که در گوگل پلی انتشار یافته است. این بازی توسط استودیو بازی سازی Play365 طراحی شده است. بازی Game of Warriors در مورد ایفای نقش شهروندی شما در زمان بسیار حساس در شهر خود می باشد. زمانی که باید سلاح به دست به محافظت از شهر خود بپردازید و از این طریق به مبارزه با دشمنان خود بروید و آن ها را از میان بردارید.

 
بازی Game of Warriors یک بازی تازه انتشار یافته می باشد که این بازی 2 حالت مختلف را دارا می باشد. شما می توانید در حالت دفاع از شهر ظاهر شوید و با استفاده از ابزار های نظامی که در اختیار دارید به محافظت از شهر خود بپردازید. و یا می توانید در حالت تهاجم باشید و به مبارزه مستقیم با دشمنان خود بپردازید. این بازی دارای گیم پلی بسیار خوبی در زمینه سرگرم کردن شما می باشد.
 
این بازی موفق به کسب امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی شده است.

 

معرفی اپلیکیشن و بازی (67)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67)
 
    

برخی از ویژگی های بازی Game of Warriors:
 
  • قابلیت تسخیر 4 تمدن مختلف در بازی
  • دریافت ژنرال های مختلف برای فرماندهی ارتش خود
  • امکان بازی در 2 حالت دفاع از شهر یا حمله
  • گیم پلی چند ساعته و سرگرم کننده
  • گرافیک برتر به صورت اچ دی
  • استفاده از SFX گسترده در طراحی بازی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
 
 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
    
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     

 


 

 برنامه Smart Wallpaper؛ از دست پس زمینه های تکراری خلاص شوید!

 

شاید بسیاری از اوقات برایتان پیش آمده باشد که تکراری شدن تصویر زمینه گوشی باعث خستگی تان شده باشد و به همین دلیل به فکر ان بوده باشید که اقدامی برای این مورد انجام دهید. شاید عوض کردن تصویر زمینه به صورت دستی کاری سخت و دشوار باشد که باعث خسته شدن شما بشود. اما اگر می خواهید این کار به صورت اتوماتیک و با تصویرهای زیبا و دیدنی انجام شود پیشنهاد می کنیم از Smart Wallpapers استفاده کنید.

 
Smart Wallpapers به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به صورت رندوم از تصاویر زنده ای که در این برنامه وجود دارد استفاده کنید. این نرم افزار حاوی تصاویری با کیفیت بسیار بالا میباشد که بر روی تصویر زمینه گوشی شما قرار خواهند گرفت. کیفیت این تصاویر نیز بسیار بالا می باشد و جلوه بسیار برتر برای گوشی تان ایجاد خواهند کرد. همچنین میزان باقی مانده شارژ، میزان آنتن دهی و دیگر شاخص ها نیز بر روی تصاویر نمایش داده خواهند شد. این نرم افزار با انواع گوشی و تبلت های اندرویدی سازگاری داشته و می توانید بر روی انواع گوشی ها و تبلت ها از انها استفاده کنید. 

 

 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67)     معرفی اپلیکیشن و بازی (67)
 
برخی از ویژگی های پیام رسان Smart Wallpaper:
 
  • پشتیبانی از ویجت های پوشیدنی
  • نمایش میزان باقی مانده شارژ باتری
  • قابلیت نمایش میزان های مختلف در گوشی
  • دارای ظاهری بسیار جذاب و دیدنی
  • تعویض خودکار والپیپر گوشی
  • استفاده از لایو والپیپرهای بسیار زیبا
  • والپیپرهایی با کیفیت اچ دی 
 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67)     معرفی اپلیکیشن و بازی (67)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     

     


 

بازی Mars: Mars!؛ سفری ماجراجویانه به مریخ!
 

Mars: Mars عنوان برجسته از یک بازی زیبا بسیار زیبا و سرگرم کننده با گیم پلی اعتیاد ساده اما اعتیاد اور در سبک بازی های اکشن و فضا نوردی است که به دست شرکت بازی سازی Pomelo Games برای اسمارت فون ها خلق و به صورت کاملا رایگان منتشر شده است. در این بازی جذاب، به عنوان یک فضا نورد حرفه ای و ماجرا جو به ایفای نقش پرداخته و با استفاده از جت پک های خود برای کاوش در مریخ، مسیر های مختلف سیاره را طی کنید.

 
همانطور که گفته شد، در Mars: Mars یک گروه داوطلب به سیاره مریخ برای ماجراجویی سفر خود را اغاز کرده اند که شما نیز در نقش فرمانده این گروه باید به پرواز در مریخ پرداخته و توانایی های خود را در این بازی متفاوت به نمایش بگذارید. هم اکنون شما به عنوان یک بازیکن وظیفه کنترل شخصیت ها در سیاره مریخ را بر عهده داشته و باید با لمس صفحه نمایش ان ها را از پایگاهی به پایگاه دیگر منتقل کرده و به همین ترتیب برای موفقیت و کشف راز های مریخ، مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.
 
کاوش سیاره مریخ با جت هوایی، گرفتن عکس های سلفی در سیاره مریخ، دارا بودن دستاوردهای  مختلف برای بدست اوردن و… ار دیگر ویژگی های جذاب این بازی سرگرم کننده است که در کنار طراحی منحصر به فرد و صداگذاری برتر خود، به راحتی میتواند شما را برای ساعت های سرگرم خود کند. همچنین گرافیک بازی در نوع خود بسیار زیبا و چشم نواز طراحی شده است و شخصیت های موجود در بازی با طراحی خنده دار و بامزه به خوبی توانسته از سایر بازی های مشابه در سبک خودش پیشی گرفته و یک بازی بی نقص را ارئه دهد. 
 
این بازی  فوق العاده زیبا موفق به کسب امتیاز بالای 4.7 از 5 در گوگل پلی شده است.

 

 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
  
 
برخی از ویژگی های بازی Samurai Siege:
 
  • سبکی مشابه Clash Of Clans برای طرافداران این بازی
  • گرافیک برتر و گیم پلی قابل قبول
  • قابلیت رهبری و ساخت انواع سپاه برای مقابله با دشمن
  • ساخت آزادانه انواع مکان و قبلیه در بازی
  • مشاهده و بازی در انواع محیط های جنگلی  ، کوه های پوشیده از برف ، صحرا  و …
  • قابلیت متحد شدن و کمک گرفتن از دیگر کاربران 
 
 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
      
معرفی اپلیکیشن و بازی (67) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)
 
گردآوری و طراحی: بهنام رائین  

 

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید