امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 210399 |
تاریخ انتشار : 17 آذر 1396 - 7:10 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر معرفی اپلیکیشن و بازی (64) صلح خبر: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … ارائه می شوند. ما در این […]

به گزارش مجله آموزشی صلح خبر

معرفی اپلیکیشن و بازی (64)

صلح خبر: امروزه با گسترش استفاده از گوشی های هوشمند و همه گیر شدن آنها، اپلیکیشن ها نقش پررنگی در فعالیتهای روزمره انسان ها دارند که در دسته بندی های مختلف مانند اخبار، سلامت، آموزش، ارتباطات و … ارائه می شوند. ما در این مجموعه قصد داریم به معرفی بهترین اپلیکیشن ها و بازی ها در دسته های گوناگون بپردازیم. امیدواریم بتوانیم شما را در انتخاب اپ مورد نیاز خود یاری دهیم. شما هم می توانید در بخش نظرات در انتهای همین مطلب، اپ های محبوب خود را با ما در میان بگذارید.

 
*************
بازی Bob The Robber 4؛ بازگشت بابِ سارق!
 
Bob The Robber 4 نام یک بازی اکشن میباشد که از محبوبیت خوبی در گوگل پلی برخوردار است. این گیم توانسته امتیاز 4.5 از 5 را بدست آورد که داستان این سری از بازی باب دزد بدین گونه میباشد : سرقت های خود را در محیط های متنوع آغاز کنید و با اینکه نیرو های بسیاری برای ایتم های مهم قرار داده شده است کار خود را با تمیزی به پایان برسانید. دقت داشته باشید که بعد از هر سرقت نیرو ها به دنبال شما خواهند افتاد که فرار از است آنها یک بخش کاملا جداگانه و مختلف از سرقت میباشد که در کل میتوانید برای دقایق طولانی در این بازی سرگرم شوید.
 
بازی Bob The Robber 4 اینبار در یک شهر دیدنی به نام پاریس در فرانسه آغاز میشود که میتوانید مراحل بسیار را در اختیار داشته باشید. سری چهارم از این بازی با گرافیک بهینه سازی شده و گیم پلی تقویت شده انتشار یافته است. Bob The Robber 4 از انیمیشن های خوبی در طراحی استفاده کرده است که بدون شک میتواند روی گیم پلی تاثیر خوبی داشته باشد. باب سارق 4 نیازی به دریافت دیتا و اینترنت ندارد و به آسانی میتوانید بازی را اجرا کنید. این بازی اثری قدرتمند از استودیو Kizi Games میباشد که گیم به صورت کاملا رایگان انتشار یافته است. 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)

     

 
برخی از ویژگی های بازی Bob The Robber 4:
 
  • طراحی بهینه سازی شده گرافیک با کیفیت اچ دی
  • صدا گذاری هیجان انگیز در تمام مراحل
  • دسترسی به ده ها سطح سرگرم کننده
  • رو به رو شدن با بسیاری از شخصیت های بازی
  • فرار از دست نیرو های امنیتی
  • سرقت از بخش های مختلف شهر پاریس
  • گیم پلی سرگرم کننده و اعتیاد آور
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
  • بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به دیتای اظافی 
 
 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
     
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)
 

 

برنامه Runtasty – Healthy Recipes & Cooking Videos؛ آموزش پخت غذاهای سالم و خوشمزه!
 

Runtasty Pro نرم افزاری است که ویدئوهایی از دستور پخت و آشپزی غذاهای سالم و آسان برای تهیه را به شما ارائه می کند. کتاب کامل دستورالعمل های غذای سالم را در گوشی خود داشته باشید. آیا می خواهید برای سلامتی خود از کالری کم استفاده کنید؟ بعد از تمرین نیاز به یک دستور سریع سالم برای تامین قوای بدنی دارید؟ یا شاید به چند دستورالعمل غیر حیوانی برای شگفت زده کردن دوستان گوشتخوار خود نیاز دارید! برای این کار می توانید اپلیکیشن دستور پخت آشپزی Runtasty را باز کنید و سری به بازار بزنید. مواد تشکیل دهنده برای دستور العمل های غذایی سالم عملی هستند، دستور العمل های پخت و پز ساده هستند و شکم شما خوشحال خواهد شد.

هیچ کس (به خصوص تمام دونده ها) به دنبال غذای کم کالری نیست و ما آن را فراهم می کنیم! بعضی از مردم واقعا دستور العمل های غذایی سالم که دارای طعم فوق العاده ای هستند را می خواهند! به همین دلیل است که ما انواع دستور العمل های سالم را به شما ارائه می دهیم تا اهداف شما و تمام اطلاعات تغذیه ای را برای کمک به بهترین گزینه ممکن انتخاب کنید.

 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)     معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
برخی از ویژگی های نرم افزار Runtasty:
 
  •  بیش از 40 دستور غذای سالم که توسط متخصص تغذیه تایید شده است برای همه رژیم های غذایی و محدودیت های مربوط به رژیم غذایی: دستور غذاهای بدون گلوتن، دستور العمل های وگان (فردی که از محصولات حیوانی غذا نمی خورد یا استفاده نمی کند)، گیاه خواری، گوشت خواری، کالری کم، لبنیات کم، دستورالعمل کم کربوهیدرات و بیشتر!
  • کالری ها و ماکروها: تمام دستور العمل های سالم آسان شامل کالری، پروتئین، کربوهیدرات و کاهش چربی. این باعث می شود یک وعده غذای کم کالری یا پر کالری (بر اساس اهداف خود) را انتخاب کنید.
  •  ویدیوهای گام به گام: همه دستور العمل های پخت و پز در فرمت ویدیویی سریع و سرگرم کننده در دسترس هستند.
  •  7 ویدئوی چگونه (How To) اضافی: ترفندهای آشپزی برای بسیار ساده تر کردن زندگی شما در آشپزخانه
  •  دستورالعمل های پخت و پز سالم بر اساس دسته بندی های مختلف: کمتر از 15 دقیقه، پس از تمرین، کمتر از 200 کالری (کالری کم)، بدون آجیل، صبحانه، دستور العمل های وگان، دستور العمل های آرام سالم و غیره!
  •  علامت گذاری دستور غذا سالم مورد علاقه خود: به دستور العمل های آشپزی مورد علاقه خود بازگردید، بنابراین شما می توانید آنها را دوباره و دوباره درست کنید.

 
 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)     معرفی اپلیکیشن و بازی (64)
  
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)
 

 

بازی Monster Breaker Hero؛ جنگ شوالیه ها!
 

Monster Breaker Hero نام یک بازی آرکید میباشد که از طراحی بسیار خوبی برخوردار میباشد. طراحی دیدنی بازی به همراه گیم پلی سرگرم کننده آن سبب شده اند تا این گیم بتواند در گوگل پلی امتیاز 4.5 از 5 را بدست آورد و یکی از محبوب ترین ها در بخش بازی های سرگرم کننده به حساب آید. داستان بازی Monster Breaker Hero از جایی آغاز میشود که یک شاهزاده خانم در بین ده ها نیروی دشمن گرفتار شده است و شما در نقش یکی از فرماندهان جنگ قصد دارید به او کمک کنید و این نیرو های دشمن را برای همیشه از سرزمین خود پاکسازی کنید. بازی آفلاین اجرا میشود.

 
بازی Monster Breaker Hero دارای نیرو و شوالیه های بسیاری میباشد که قانون کلی بازی بر این اساس میباشد که نیرو های دشمن از پایین صفحه به سمت شما که در بالا هستید حمله میکنند. این حملات به صورت نیرو های خطی صورت میگیرد که برای نابودی آنها میتوانید یکی از شوالیه های خود را بکار بگیرید و از قدرت او برای نابودی دشمنان استفاده کنید. در واقع بازی Monster Breaker Hero را میتوان یک نوع بازی کارتی دانست که از طراحی و گیم پلی بسیار خوبی برخوردار میباشد و توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق و حتی ساعات طولانی را نیز دارا است.
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)     معرفی اپلیکیشن و بازی (64)

برخی از ویژگی های بازی Monster Breaker Hero:
 
  • دسترسی به شوالیه های بسیار
  • استفاده از قدرت نیرو ها برای نابودی دشمنان
  • یکی از بهترین بازی های آرکید و کارتی
  • گیم پلی سرگرم کننده
  • ارتقاء و بدست آوردن نیرو های جدید
  • پیاده سازی استراتژی های متنوع در مراحل
  • رو به رو شدن با نیرو های بسیار دشمن
  • گرافیک و صدا گذاری شگفت آور
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
  • امکان اجرای بازی به صورت آفلاین و بدون نیاز به دیتا
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)     معرفی اپلیکیشن و بازی (64)
 

معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)
 

 

 برنامه Nike Training Club؛ تمرین حرفه ای به سبک نایکی!

 

اگر قصد ورزش کردن دارید و نمی دانید باید از کجا شروع کنید و به دنبال یک نرم افزار جالب می گردید که با دادن یک سری تمرینات ورزشی به شما کمک می کند تا یک مربی شخصی برای خود باشید برنامه اندرویدی Nike Training Club استفاده کنید. برنامه تمرینات ورزشی اندروید در حقیقت یک مربی ورزش است که حرکاتی که شما باید انجام دهید را به شما معرفی می کند و در باره آن ها توضیح می دهد.این برنامه به شما آموزش می دهد که چگونه اصولی تمرین کنید و به نتیجه دلخواه خود برسید. برنامه فوق بیش از 100 تمرین مختلف را شامل می شد. تمامی تمرین ها در دوره 30 روزه انجام می شود.

در برنامه تمرینات ورزشی نایکی هر تمرین به صورت مرحله به مرحله و همراه با تصاویر و فیلم هایی آموزش داده می شود و این امکان را به شما می دهد که در هنگام تمرین کردن به موزیک مورد علاقه ی خود گوش دهید. گزینه های زیادی برای تناسب اندام در بازار وجود دارد اما این برنامه پزشکی و سلامت شامل تمام نیازهای تمرینی شماست مواردی مثل تمرینات کاردیو، شکم، قدرتی، تعادل، تمرینات انعطاف پذیری، فیلم های تمرین،برنامه آموزشی و …

 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)     معرفی اپلیکیشن و بازی (64)
 
برخی از ویژگی های نرم افزار Nike Training Club:
 
  • وجود بیش از 100 تمرین از ورزشکاران و مربیان مختلف
  • برنامه 30 روزه با نام تجاری جدید متناسب با توانایی های شما
  • گزینه ای برای پیگیری برنامه های خود
  • گزینه های سفارش سازی جدید برای ایجاد تمرین مناسب
  • طراحی فوق العاده جدید
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64)     معرفی اپلیکیشن و بازی (64)
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     معرفی اپلیکیشن و بازی (48)

 


 

بازی LAB Escape!؛ فرار از دست انسان ها!
 
LAB Escape! نام یک بازی آرکید میباشد که از گیم پلی بسیار خوبی برخوردار میباشد و توانایی سرگرم کردن شما برای دقایق طولانی را دارا است. این گیم توانسته امتیاز 4.6 از 5 را در امتیاز گیری گوگل پلی بدست آورد. بازی LAB Escape در مورد موجودی عجیب و غریب میباشد که مدیریت آن به شما داده شده است و شما باید از مهارت و آموزش هایی که در ابتدای بازی میبینید استفاده کنید و این موجود را از آزمایشگاه انسان های تبه کار فراری دهید.
 
بازی LAB Escape امکان بزرگ شدن را دارا میباشد که شما میتوانید هر چیزی حتی انسان ها را که در سر راه شما قرار میگیرند را بخورید و با انجام اینکار قدرت خود را افزایش دهید. با افزایش قدرت میتوانید تغییر شکل های پیاپی را نیز داشته باشید و از موانعی که در پیش رو دارید به راحتی عبور کنید و دشمنان را از بین ببرید. بازی فرار از آزمایشگاه گرافیک دیدنی و با کیفیتی را دارا میباشد که به صورت اچ دی طراحی شده است. 

 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
  
 
برخی از ویژگی های بازی LAB Escape:
 
  • خوردن انسان ها و افزایش قدرت خود
  • تغییر شکل های پیاپی برای فرار از تله ها
  • رو به رو شدن با شخصیت های متنوع
  • گیم پلی سرگرم کننده و دوست داشتنی
  • گرافیک دیدنی به صورت اچ دی
  • سازگار با انواع گوشی و تبلت ها
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
      
معرفی اپلیکیشن و بازی (64) 
 
معرفی اپلیکیشن و بازی (48)     

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید