امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 235944 |
تاریخ انتشار : 26 تیر 1397 - 14:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را منصوب کرد. به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنا بر اهمیت رشته‌های پایه و پرمدال در توسعه ورزش قهرمانی و سلامت و نشاط جامعه، مسعود سلطانی‌فر وزیر […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را منصوب کرد.

به گزارش صلح خبر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو؛ بنا بر اهمیت رشته‌های پایه و پرمدال در توسعه ورزش قهرمانی و سلامت و نشاط جامعه، مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان اعضای هیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو را منصوب کرد.

بر این اساس سید علیرضا آوایی – وزیر دادگستری، سعید نمکی – معاون سازمان برنامه و بودجه و احمد دانیالی معاون توسعه و مدیریت سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، پیروز حناچی – معاون شهرسازی شهرداری تهران به عنوان اعضای هیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو منصوب شدند.

متن این احکام بدین شرح است:

جناب آقای علیرضا آوایی

جناب آقای سعید نمکی

جناب آقای احمد دانیالی

جناب آقای پیروز حناچی

با استعانت از خداوند متعال به پیشنهاد ریاست محترم فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو و به استناد بند ۶ ماده ۸ اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی آماتوری، به موجب این حکم به عنوان “عضوهیات رییسه فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو” منصوب می‌شوید.

توفیق جنابعالی را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتای ورزش کشور از خداوند متعال خواهانم.

مسعود سلطانی فر

در همین راستا نخستین جلسه هیات رییسه فدراسیون شنا با دعوت از این افراد و با حضور سایر اعضا تا پیش از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید