امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 118061 |
تاریخ انتشار : 03 آبان 1395 - 13:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ عرفان حاج‌بابایی؛ پس از این که در ابتدای این فصل لوییس فن خال جای خود را به خوزه مورینیو داد خیلی ها گمان می کردند ماه عسل منچستری ها پس از فرگوسن فرا رسیده است. فن خال هلندی در دومین سال حضور خود در منچستر به نسبت سال اولش […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

عرفان حاج‌بابایی؛ پس از این که در ابتدای این فصل لوییس فن خال جای خود را به خوزه مورینیو داد خیلی ها گمان می کردند ماه عسل منچستری ها پس از فرگوسن فرا رسیده است.

فن خال هلندی در دومین سال حضور خود در منچستر به نسبت سال اولش یک رتبه در جدول نزول کرد و عنوان پنجم را به دست آورد. اما آیا شرایط فن خال و مورینیو در کسب نتایج ضعیف قابل مقایسه است؟ در ابتدای فصل گذشته لویی فن خال بازیکنانی مثل ممفیس دپای،متئو دارمیان،باستین شواین‌اشتایگر و آنتونی مارسیال را با رقمی حدود 70 میلیون یورو به خدمت گرفت.بازیکنانی که شاید هرگز در حد نام بزرگ منچستریونایتد نتوانستند در این تیم عمل کنند و به همین دلیل شدیدترین انتقاد ها به نحوه بازی تیم فن خال و البته نتیجه گیری این تیم وارد شد.در پایان فصل خسته کننده پیش برای شیاطین سرخ،این تیم موفق شد قهرمان FA CUP شود و با توجه به عنوان پنجمی اش در جدول، راهی لیگ اروپا شد. اما قصه سرخ های شهر منچستر در ابتدای این فصل کاملا متفاوت بود. خوزه مورینیوی پرافتخار در جزیره، راهی نیمکت داغ یونایتد شد و با خرید های طوفانی ابتدای فصلش حسابی دل هواداران منچستر را به دست آورد.اریک بیلی،هنریک میختاریان و از همه مهم تر پل پوگبا و زلاتان ابراهیمویچ در کنار سایر ستاره های منچستر،این تیم را به یک تیم هیجان انگیز در فصل پیش رو تبدیل می کرد. شروع لیگ برتر با موفقیت هایی برای منچستری ها همراه بود.آن ها با چند برد پیاپی توانستند صدر جدول لیگ انگلیس را قرمز کنند اما درست با فرا رسیدن دربی بزرگ شهر منچستر، آن ها وارد یک بحران دیگر شدند. مورینیو در تقابل با گواردیولا به هیچ وجه خاص نبود و تیمش با ارائه نمایشی غیر قابل قبول مقابل منچسترسیتی شکست خورد. ناکامی ها ادامه داشت.شکست مقابل واتفورد و فاینورد،منچستر را در موضع ضعف نگه داشته بود تا اینکه الکلاسیکوی فوتبال انگلیس فرا رسید. مورینیو معمولی تر از همیشه در مقابل یورگن کلوپ قرار گرفت و با پارک کردن یک اتوبوس مقابل خط حمله لیورپول، با مالکیت توپ 35 درصدی،یک امتیاز از جهنم آنفیلد به ارمغان آورد. سبک بازی منچستریونایتد به شدت انتقاد آمیز بود و همین باعث شد که پل اسکولز اسطوره شیاطین سرخ در مصاحبه ای،تیم مورینیو را فاقد روح و شخصیت بداند. اما این هفته اوضاع برای مورینیو و تیم گران‌قیمتش بدتر شد. او در زمین تیم سابقش تحقیر شد تا ثابت شود دیگر مثل گذشته خاص نیست. پل پوگبا که رقم قراردادش بیش از 100میلیون یورو می باشد،در میانه میدان فقط تماشاگر بود تا کانته و هازارد و دیگران هربلایی که بخواهند سر منچستریونایتد بیاورند.خط حمله شیاطین سرخ با محوریت زلاتان بی خطر تر از همیشه، عاجز از تهدید کردن دروازه تیبو کورتوآ بود. اما شاید نقطه دردناک بازی دیروز برای هواداران منچستر، اتفاقات پایان بازی بود. قرمز پوشان بعد از شکست 4-0 مقابل رقیب چلسی، بدون هیچ توجهی به شرایط اسف انگیزشان، مشغول گپ و گفت با بازیکنان آبی پوش رقیب شدند و پیراهنشان را با آن ها عوض می کردند.مطلبی که رایان گیگز ستاره سال های نه چندان دور منچستری ها به شدت به آن حمله کرد.

منچستریونایتد از روزی که دیگر سر آلکس فرگوسن را به عنوان سرمربی روی نیمکت نداشت،آب خوش از گلویش پایین نرفت.دیوید مویس و لویی فن خال نسخه ای برای درمان منچستر بیمار نداشتند.حال باید به مورینیو حداقل به اندازه ای که به فن خال فرصت داده شد،زمان داده بشود تا ببنیم آقای به ظاهر خاص می تواند کشتی طوفان زده و به گل نشسته منچستریونایتد را به ساحل آرامش برساند یا نه؟

254 41

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید