امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 210932 |
تاریخ انتشار : 20 آذر 1396 - 21:37 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر مشاور سیاسی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که تماس با دولت آمریکا پیرامون روند صلح خبر دچار مشکلاتی شده است، اما ارتباطات در مسائل دیگر همچنان ادامه دارد. به گزارش صلح خبر، نبیل شعث، مشاور سیاسی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه با پایگاه تایمز […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

مشاور سیاسی رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد که تماس با دولت آمریکا پیرامون روند صلح خبر دچار مشکلاتی شده است، اما ارتباطات در مسائل دیگر همچنان ادامه دارد.

به گزارش صلح خبر، نبیل شعث، مشاور سیاسی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مصاحبه با پایگاه تایمز اسرائیل گفت: ما روابط خود با آمریکا را قطع نمی‌کنیم. ما به اقدام دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا تنها اعتراض می‌کنیم.

وی افزود: ما بر این باور هستیم که دونالد ترامپ به گونه‌ای رفتار کرد که باعث شده است فعالیت آمریکا به عنوان یک میانجی‌گر صادق امری غیرممکن شود، ما صرفاً این مسئله را بیان می‌کنیم.

با وجود اینکه تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرده است که محمود عباس با مایک پنس، معاون رئیس جمهوری آمریکا در مه میلادی آتی در اراضی اشغالی دیدار نخواهد کرد، اما نبیل شعث گفت که تماس میان تشکیلات خودگردان و ایالات متحده از این امور تاثیر نپذیرفته است.

مشاور محمود عباس خاطرنشان کرد: ما در واشنگتن یک هیئت داریم و مسائلی وجود دارد که همچنان تماس‌ها پیرامون آنها صورت می‌گیرد اما تماس پیرامون روند صلح خبر دچار مشکل شده است.

تایمز اسرائیل گزارش داد، به نظر می‌رسد مشاور محمود عباس از تهدید فلسطینی‌ها مبنی بر قطع روابط با ایالات متحده در پی به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل عقب نشینی کرده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید