امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 280422 |
تاریخ انتشار : 29 اردیبهشت 1398 - 21:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر در حالیکه نزدیک به یک هفته از درگذشت بهنام صفوی می‌گذرد، مراسم ترحیمی برای او برگزار شد. به گزارش صلح خبر، در این مراسم که عصر ۲۹ اردیبهشت در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد افرادی مانند باربد بابایی، زانیار خسروی، سعید شهروز، روزبه بمانی، سیروان خسروی، علیرضا افتخاری، […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

در حالیکه نزدیک به یک هفته از درگذشت بهنام صفوی می‌گذرد، مراسم ترحیمی برای او برگزار شد.

به گزارش صلح خبر، در این مراسم که عصر ۲۹ اردیبهشت در مسجد جامع شهرک غرب برگزار شد افرادی مانند باربد بابایی، زانیار خسروی، سعید شهروز، روزبه بمانی، سیروان خسروی، علیرضا افتخاری، شهرام شکوهی، شهاب رمضان، بهنام بانی، گروه سون، سید جواد هاشمی، محمد علیزاده، امیرعباس گلاب، اشوان، احسان خواجه‌امیری،  و… حضور پیدا کردند. 

همچنین افرادی بیرون از مراسم حضور داشتند که به نظر می‌رسید بیشتر برای سلفی و عکس گرفتن با سلبریتی‌ها به آنجا آمده‌اند.

بهنام صفوی ۲۳ اردیبهشت درگذشت و دو روز بعد در اصفهان تشییع و در شاهین‌شهر به خاک سپرده شد.

صفوی در مقطع کارشناسی در رشتهٔ مهندسی عمران تحصیل کرده بود. او موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد و سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.

بهنام صفوی در سال ۱۳۸۵ قطعه «تمنا» را منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش «عشق من باش» در سال ۱۳۸۸ شد.

«آرامش»، «فوق‌العاده» و «معجزه» دیگر آلبوم‌هایی است که از این خواننده پاپ به بازار عرضه شده است.

صفوی از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیر ماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار کرد. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و این دفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پروفسور مجید سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. صفوی پس از بهبودی شرایط جسمی به ایران بازگشت، اما دی ماه ۹۷ بار دیگر علائم بیماری در وی پدیدار و در بیمارستان بستری شد و در نهایت خواننده جوان پاپ کشورمان این بار نتوانست مقابل بیماری تاب بیاورد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید