امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 118077 |
تاریخ انتشار : 03 آبان 1395 - 14:51 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش ایسنا به نقل از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، حجت الاسلام والمسلمین کمساری در این مراسم با اشاره به نقش راهبردی روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی ایفا می‌کنند ورابطه مستقیمی میان موفقیت یک سازمان با برنامه‌های راهبردی روابط […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش ایسنا به نقل از موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)، حجت الاسلام والمسلمین کمساری در این مراسم با اشاره به نقش راهبردی روابط عمومی گفت: روابط عمومی‌ها نقش مهمی در پیشبرد اهداف سازمانی ایفا می‌کنند ورابطه مستقیمی میان موفقیت یک سازمان با برنامه‌های راهبردی روابط عمومی وجود دارد.

 
معاون فرهنگی، هنری و ارتباطات موسسه یکی از وظایف روابط عمومی موسسه را ارتباط مستمر با روابط عمومی‌های دستگاه‌ها و وزارتخانه‌ها برشمرد و تاکید کرد: با توجه به فعالیتهای گسترده موسسه در زمینه‌های مختلف پژوهشی و فرهنگی و هنری، از جمله انتشار کتب و نشریات مختلف، همکاری و تعامل مستمر روابط عمومی موسسه با رسانه‌های جمعی از اهمیت خاصی در راستای ترویج بیش از پیش آراء و سیره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

 
 مرتضی عمرانی مدیر کل جدید روابط عمومی و ارتباطات موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نیز طی سخنانی گفت: روابط عمومی حلقه وصل و پیشانی یک دستگاه است و روابط عمومی‌ای موفق محسوب می‌شود که دارای ارتباط مردمی بوده و با رسانه‌ها ارتباط حسنه و نزدیکی داشته باشد. عمرانی همچنین انعکاس برنامه‌های فرهنگی و هنری و پژوهشی موسسه به جامعه را یکی از مهم‌ترین اهداف در برنامه‌های آینده دانست.

عمرانی دانش آموخته کار‌شناسی ارشد علوم سیاسی، دانش پژوه دروس خارج فقه و اصول حوزه علمیه قم است و پیش از این دبیر برگزاری هفته‌های فرهنگی اشراق در داخل و خارج از کشور، مدیر روابط عمومی ستاد فرزانگان و مشاهیر مازندران، مدیر روابط عمومی مرکز فرهنگی و هنری دفتر تبلیغات اسلامی و مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان مازندران بود.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید