امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 214078 |
تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 7:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر مدهای آرایشی ۲۰۱۸ صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: مدهای آرایشی هر ساله تغییر می کنند. یک سال آرایش پر رنگ مد است و سال بعد آرایش کمرنگ. اما آیا می دانید که سال 2018 چه مدهای آرایشی طراحان مد و آرایشگران را به سمت خود جلب […]

به گزارش مجله سبک زندگی صلح خبر

مدهای آرایشی ۲۰۱۸

صلح خبر – ترجمه از پردیس بختیاری: مدهای آرایشی هر ساله تغییر می کنند. یک سال آرایش پر رنگ مد است و سال بعد آرایش کمرنگ. اما آیا می دانید که سال 2018 چه مدهای آرایشی طراحان مد و آرایشگران را به سمت خود جلب کرده است؟ اگر شما هم می خواهید با مدهای آرایشی سال 2018 آشنا شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

1. خط چشم پررنگ

خودتان را برای چشم هایی با آرایش پر رنگ آماده کنید. چیزی که در سال 2018 مد می شود، خط چشم های بلند و پهن است. نه تنها آن را برای بالای چشم، بلکه پایین چشم هم باید بکشید. از این رو مطمئنا هزینه ای که باید برای خط چشم بپردازید، به مراتب بیشتر از همیشه خواهد بود. اما زیبایی شما ارزشش را دارد، غیر از این است؟

 
مدهای آرایشی 2018 
 

2. رنگ های روشن

سال 2018 سال رنگ های روشن است. طبق نظر آرایشگران، رنگ ها در این سال فرمانروایی می کنند. شما می توانید از رنگ های نارنجی گرفته تا رنگ های آبی و بنفش.. برای آرایش صورت تان استفاده کنید. فقط حواس تان باشد که از رنگ های تیره خودداری کنید زیرا در مد سال 2018 جایی ندارند.

 
 مدهای آرایشی 2018
 

3. مژه های بلند

اگر به طور طبیعی مژه های بلندی دارید، که سال سال شماست. مژه های بلند در سال 2018 بر چشم ها فرمانروایی می کند. اگر مژه هایتان کوتاه است هم نگران نباشید، می توانید با استفاده از ریمل یا حتی مژه های مصنوعی به مراد دلتان برسید.

 
 مدهای آرایشی 2018
 

4. کرم پودر مات

کرم پودرهای روغنی که صورت شما را براق و چرب نشان می دهند، را فراموش کنید. در سال 2018 کرم پودرهای مات توجه طراحان مد و آرایشگران را به خود جلب کرد. هر چه کرم پودر روی صورت تان کمتر به چشم آید، صورت تان نه تنها طبیعی تر، بلکه سبک تر و بازتر نشان می دهد.

 
 مدهای آرایشی 2018
 

5. رنگ بنفش

شرکت پانتون رنگ بنفش را به عنوان رنگ سال 2018 معرفی کرد، بدین معنی که از این پس این رنگ را نه تنها در آرایش بلکه در لباس و دیگر اکسسوری ها خواهید دید. طبق نظر پانتون، این رنگ بسیار لاکچری و فریبنده است.

 
 مدهای آرایشی 2018
 

6. هایلایت قرمز

رژ لب های قرمز همیشه روی مد بودند اما امسال علاوه بر آن، از این رنگ به عنوان هایلایت برای دیگر جاهای صورت نیز استفاده می شود. خوبی این رنگ آن است که به هر تن پوستی نیز می آید. به همین دلیل شما می توانید از کرم پودرهایی که تن قرمز رنگ دارند، از سایه های چشم یا رژ گونه های قرمز نیز برای صورت تان استفاده کنید. این رنگ به صورت شما درخشش و جذابیت خاصی می بخشد.

 
 مدهای آرایشی 2018
 

7. ابروهای اصلاح شده

در سالهای گذشته، ابروهای پهن و پر پشت مد بود اما امسال بار دیگر ابروهایی اصلاح شده مد شده است. بنابراین اگر خوشحال بودید که برای ابروهایتان وقت نمی گذاشتید یا هزینه ای پرداخت نمی کردید، باید بگوییم که این کارها باید بار دیگر از سر بگیرید زیرا ابروهای تمییز نشده در سال 2018 دیگر هیچ جذابیتی ندارند.

مدهای آرایشی 2018

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید