امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 211656 |
تاریخ انتشار : 24 آذر 1396 - 15:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله هنری صلح خبر مجید توکلی به عنوان کارگردان مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» انتخاب شد. به گزارش خبرنگار صلح خبر، مجید توکلی کارگردان سینما، کارگردانی مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» را که روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود، برعهده دارد. توکلی […]

به گزارش مجله هنری صلح خبر

مجید توکلی به عنوان کارگردان مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار صلح خبر، مجید توکلی کارگردان سینما، کارگردانی مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره بین المللی «سینماحقیقت» را که روز یکشنبه ۲۶ آذر ماه ساعت ۱۸ در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار می شود، برعهده دارد.

توکلی در گفتگو با خبرنگار صلح خبر با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی های انجام شده برگزاری مراسم اختتامیه ۲ ساعت طول می کشد، گفت: با توجه به اینکه پیش از این اعلام شده بود در مراسم اختتامیه بخش ویژه سینمای تبریز و تقدیر از سینماگران تبریزی را داریم این مراسم با حال و هوای آذری برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری نکوداشت مصطفی رزاق کریمی و سعادت‌علی سعیدی پور از دیگر برنامه های مراسم اختتامیه است که برای هر کدام از این ۲ هنرور یک فیلم جداگانه ساخته شده و پخش می شود.

کارگردان فیلم «متولد ۶۵» توضیح داد: اهدای جوایز بخش بین الملل، ملی و شهید آوینی به همراه ۴ جایزه بخش جنبی از دیگر بخش های این مراسم است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این مراسم را یکی از هنروران مرد سینمای ایران بر عهده دارد، اعلام نمود: در اختتامیه موسیقی به صورت زنده و کاملا متفاوت و بدون حضور خواننده در طول مراسم اجرا می شود.

توکلی در پایان گفت: دکور مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره «سینماحقیقت» به صورت مینیمال و براساس المان این دوره از جشنواره توسط طاها ذاکر طراحی شده است.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید