امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 230461 |
تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1397 - 15:17 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست برترین‌ها: گاهی واقعا اتفاقات بدی اطراف ما رخ می‌دهد که به سختی می‌توانیم با آن‌ها کنار بیاییم. ماجراهایی که در این مطلب می‌خوانید به شما یادآوری می‌کنند که خیلی از چیز‌های اطراف ما از جنس مهربانی هستند و ما انسان‌ها ساخته شده ایم تا […]

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر

ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست

برترین‌ها: گاهی واقعا اتفاقات بدی اطراف ما رخ می‌دهد که به سختی می‌توانیم با آن‌ها کنار بیاییم. ماجراهایی که در این مطلب می‌خوانید به شما یادآوری می‌کنند که خیلی از چیز‌های اطراف ما از جنس مهربانی هستند و ما انسان‌ها ساخته شده ایم تا از یکدیگر حمایت کنیم و در سختی‌ها کنار هم باشیم. مهربانی همیشه پیروز است و ماجراهای زیر این را ثابت می‌کنند.

زنی که با تصویر زیر نشان می‌دهد آلزایمر چه تاثیری روی ذهن مادرش داشته است

یکی از کاربران ردیت این تصویر غم‌‌انگیز از بافتنی‌های مادرش را منتشر کرده است. اولین مربع رنگی دقیق و آخرین قطعه کاموایی در هم و برهم با فاصله دو سال بافته شده اند و پیشرفت آلزایمر مادرش را در این مدت به خوبی نشان می‌دهند. بعد از انتشار این عکس افراد زیادی با تعریف کردن ماجراهایی درباره بیماری‌های ترسناک اعضای خانواده‌شان با او همدردی کردند. برای همه کسانی که با چنین شرایط مواجه هستند صبر و توانایی آرزو می‌کنیم.

 
ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

یک طراح لباس آمریکایی به این پروانه فرصت پرواز دوباره داد

مادر «رومی» قبل از مرگش به او گفت: «هروقت پروانه‌ای دیدی، بدان من هستم که به دیدنت آمده ام.» چند سال بعد مادر رومی در اثر سرطان درگذشت. بعد از آن رومی تصمیم گرفت هر کاری از دستش بر می‌آید برای حفاظت از پروانه‌های دنیا انجام دهد. هر وقت کرم ابریشمی می‌دید به خانه می‌برد و از آن نگهداری می‌کرد تا پروانه شود و بعد آزادش می‌کرد. تا اینکه یک بار متوجه شد یکی از پروانه‌ها با بال آسیب دیده به دنیا آمده است و با هر سختی که بود بالش را ترمیم کرد تا بتواند دوباره پرواز کند.

ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

این ستاره فوتبال آمریکایی با پسری غذا می‌خورد که بچه‌های دیگر به خاطر اوتیسمش با او ناهار نمی‌خورند

این عکس زیبا توسط مادر پسر به اشتراک گذاشته شده است. او نوشته که با وجود مهربانی و توانایی ارتباط پسرش، بچه‌های دیگر از او اجتناب می‌کنند، چون اوتیسم دارد. او همیشه تنها ناهار می‌خورد. اما در این عکس می‌بینید که تراویس رادولف با او ناهار می‌خورد. بعد از ناهار سایر بازیکنان تیم هم به آن‌ها پیوستند تا با پسربچه صحبت کنند. او در انتها نوشته: «من نمی‌دانم چرا با پسرم ناهار خوردید، اما از شما بسیار ممنونم و هرگز محبتتان را فراموش نمی‌کنم.»

 
ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

سرباز در کنار جسد بهترین دوستش

کایل در یک ماموریت نظامی با ژرمن شپردی به نام «بوزدا» آشنا شد. آن‌ها با هم کار می‌کردند و خیلی زود با هم دوست شدند. بوزدا برای تشخیص مواد منفجره آموزش دیده بود و بار‌ها جان کایل را در دوران خدمتشان نجات داد. همان روزی که بوزدا به خاطر سنش بازنشسته شد، کایل او را به خانه‌اش برد. بوزدا عاشق بازی بود و وفاداریش حد و مرز نداشت. اما بعد از مدتی بیمار شد و به سختی می‌توانست راه برود یا حتی روی پاهایش بایستد و همیشه درد داشت. در نهایت بوزدا در آغوش کایل و با لبخند درگذشت. به نظر می‌رسید راحت شده است.
 
ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

 
پیرمردی که با بچه‌ گربه‌اش در مقابل خاکستر خانه‌اش ایستاده
علی، پیرمرد روستایی اهل ترکیه و خانواده اش همه چیزشان را در آتش از دست دادند. خانه‌ای که در آن زندگی می‌کردند به خاکستر تبدیل شد. خوشبختانه هیچکس آسیب ندید و علی توانست حتی گربه اش را هم نجات دهد. این عکس از پیرمرد گریان در حالی که گربه نجات یافته‌اش را در آغوش گرفته و مقابل خانه خاکستر شده‌اش ایستاده در دنیا پخش شد. مقامات دولتی به علی و خانواده اش کمک کردند. یک خانه جدید برای آن‌ها آماده شد که اکنون با خوشحالی و با حیوان محبوبشان در آن زندگی می‌کنند.
 
ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

پدری که از کاربران یک سایت خواست عکس دخترش را فتوشاپ کنند

«درخواست فتوشاپ: دختر من اخیرا در بیمارستان کودکان درگذشته است. چون همه عمرش در بیمارستان بوده هیچ وقت نتوانستم بدون این لوله‌ها از او عکس بگیرم. کسی می‌تواند این لوله‌ها را از عکس او حذف کند؟» این درخواستی بود که پدر سوفیا که تنها شش هفته از تولدش می‌گذشت، در ردیت مطرح کرد. بعد از مدتی عکس‌های فتوشاپ شده و نقاشی‌های زیادی از سوی کاربران برای او ارسال شد. همه چیزی که او و همسرش می‌خواستند یک عکس خوب بود. اما آنچه دریافت کردند عشق و حمایت تعداد زیادی از غریبه‌ها با عکس‌ها و نقاشی‌های فوق العاده‌شان بود.

ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

دانشجوی افسری که به آرزویش رسید، از آکادمی نظامی فارغ التحصیل و خلبان شد

یکی از فارغ التحصیلان در مراسم فارغ التحصیلی نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد. او وقتی از هایتی به آمریکا آمد نمی‌توانست درست انگلیسی صحبت کند و هرگز فکر نمی‌کرد روزی به آرزویش برسد و خلبان نظامی شود. او می‌گوید :«در جایی که من از آن آمدم، مردم آرزوی خلبان شدن ندارند، آن‌ها آرزوهای کوچکتری دارند. خانواده ما ثروتمند نبودند، اما والدینم هر کاری کردند تا من به خوبی آموزش ببینم.»

 
او در نهایت به خدمت ارتش درآمد و وارد یکی از‌ معتبرترین آکادمی‌های نظامی دنیا شد و به آرزویش رسید. «من به کسانی فکر می‌کردم که قبل از من اینجا ایستاده اند و همین سوگندها را خورده اند و نتوانستم احساساتم را کنترل کنم.»
 
ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

بابانوئل در حال آرام کردن پسری که پدرش به شدت بیمار است

وقتی ژاکوب ۱۲ ساله نزد این بابانوئل رفت، از او نه اسباب بازی خواست نه گجت جدید، تنها آرزوی کریسمس او سلامتی پدرش بود که دو سال اخیر را در بیمارستان بستری بوده است. این عکس توسط رهگذری گرفته شده که آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. کاربرانی که این عکس را دیدند برای درمان پدر ژاکوب پول جمع کردند.

ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

بیش از ۱۰۰ خلبان به مراسم خاکسپاری دختر همکارشان رفتند

این عکس در مراسم خاکسپاری «جینا رز»، قربانی تیراندازی مدرسه پارکلند گرفته شده است. بیش از صد خلبان از خطوط هوایی مختلف برای حمایت از والدین جینا در چنین روز سختی به مراسم او آمدند و با یونیفورم‌هایشان صف کشیدند. این افراد نمونه واقعی وحدت و همدلی است که به ما کمک می‌کند از لحظات سخت زندگیمان جان سالم به در ببریم.
 
ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست
 

مادری که فرزندش را از دست داده در کنار فرزندی که مادرش را از دست داده است

این اسب ماده فرزندش را هنگام کار از دست داده است. دو روز بعد توله اسبی را که مادرش را از دست داده بوده نزد او آوردند. این عکس چند ساعت بعد از ملاقات آن‌ها گرفته شده است.

 
ماجراهای غم‌انگیزی پشت این عکس‌هاست

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید