امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 221297 |
تاریخ انتشار : 29 بهمن 1396 - 13:12 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر لیزر موهای زائد و هایفو در مرکز پوست و زیبایی دکتر مهرابی کلینیک رخ یک مرکز درمانی و زیبایی معمولی نیست و باید گفت: شباهت چندانی با مراکز درمانی ندارد. این مرکز در یک‌خانه ویلایی زیبا قرار دارد و در زمان حضورتان احساس می‌کنید در منزل خودتان هستید. حضور […]

به گزارش مجله سلامتی صلح خبر

لیزر موهای زائد و هایفو در مرکز پوست و زیبایی دکتر مهرابی

کلینیک رخ یک مرکز درمانی و زیبایی معمولی نیست و باید گفت: شباهت چندانی با مراکز درمانی ندارد. این مرکز در یک‌خانه ویلایی زیبا قرار دارد و در زمان حضورتان احساس می‌کنید در منزل خودتان هستید. حضور در چنین فضای لاکچری و صمیمی، آرامش خاصی را در مراجعین ایجاد می‌کند. بعد از گذشتن از حیاط با محوطه‌سازی زیبا، وارد فضای پذیرش و انتظار می‌شوید که می‌توان آن را به اتاق پذیرایی منزل تشبیه کرد. شما می‌توانید پرونده‌تان را با لم دادن بر روی مبلمانی راحت و زیبا کامل کنید و منتظر دعوت پزشک به اتاق خودش باشید.
دکتر فریبا مهرابی با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در رشته پوست، مو و زیبایی، در کلینیک زیبایی رخ با به‌روزترین دستگاه‌های دنیا درزمینهٔ پوست و مو آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان است.
شعار معروف او این است: زیبایی ات را به رخ بکش در کلینیک زیبایی رخ.

زیبایی‌تان را به رخ بکشید، در کلینیک زیبایی رخ
یک‌بار برای همیشه از دست موهای زائد خلاص شوید

 

از بین بردن موهای زائد از سالیان دور دغدغه مهم خانم‌ها بوده است. شما می‌توانید در کلینیک زیبایی رخ با استفاده از جدیدترین دستگاه‌های لیزر دنیا برای همیشه از دست موهای زائد خود خلاص شوید. دستگاه‌های الکس، آپوجی آمریکایی با اثربخشی بالا و کولینگ قوی و بدون درد، دستگاه دایود ۲۰۱۷ و آی پی آل که برای تیپ‌های پوستی مختلف طراحی‌شده است می‌تواند در ۵ الی ۶ جلسه کل موهای زائد را از بین ببرند.

زیبایی‌تان را به رخ بکشید، در کلینیک زیبایی رخ

 

پوست خود را ۲۰ سال جوان کنید

 

با بالا رفتن سن پوست شل می‌شود و دیگر شادابی و جوانی سابق را ندارد. معمولاً خانم‌ها وقتی از ۴۰ سالگی عبور می‌کنند و به‌تدریج به ۵۰ سالگی نزدیک می‌شوند با مشکل افتادگی پوست روبه‌رو می‌شوند. به دلیل افت هورمون‌های جنسی استروژن و پروژسترون در خون، کلاژن سازی تضعیف می‌شود و زنجیره‌های پروتئین کلاژن تخریب می‌شود. سپس شلی پوست شروع می‌شود که اولین خطوط آن شامل خطوط خنده و خطوط سن هست که در دو طرف گوشه دهان که به‌طرف چانه است قرارداد. همچنین مشکل مهم دیگر افتادگی پلک است. فرقی نمی‌کند شما ۲۰ ساله هستید یا ۹۰ ساله، می‌توانید از خدمات کلاژن سازی پوست استفاده کنید.

 زیبایی‌تان را به رخ بکشید، در کلینیک زیبایی رخ

نقش هایفو ترابی در جوان‌سازی پوست

 

بیشترین شکایت مردم از پوستشان است پوستی که دیگر مثل گذشته شفاف و سفت نیست. برای حل این مشکل دکتر فریبا مهرابی به شما پیشنهاد می‌کند که از دستگاه‌های لیفت یا سفت کننده استفاده کنید. البته بهترین حالت درمان، استفاده از پکیج‌های لیفت است. به این صورت که ابتدا صورت را با دستگاه‌های لیفت مثل هایفوتراپی تحریک به کلاژن سازی می‌کنیم. این دستگاه می‌تواند کلاژن سازی را از عمق پوست انجام دهد. بعدازآن از مکانیسم‌های آر اف، وکیوم در دستگاه‌های لانا و نمسیس استفاده می‌کنیم که این عمل می‌تواند در طول ۵ تا ۱۰ جلسه شلی و افتادگی پوست شمارا برطرف کند و حجم سازی خوبی در صورت انجام شود. به‌طوری‌که گونه برجسته‌تر و زاویه فک مشخص می‌شود. می‌توان گفت: صورت مانند یک صورت مدلینگ خودنمایی می‌کند. چنانچه سالی یک‌بار از هایفو ترابی در کنار پکیج‌های لیفت دیگر استفاده کنید می‌توانید داشتن پوستی کاملاً سفت و شاداب را تضمین کنید.

 

دانشی برای کنترل خط اخم و خنده

 

از دیگر خدماتی که در کلینیک رخ انجام می‌شود برطرف کردن چین‌وچروک صورت است. یکی از دلایل وجود چین‌وچروک اخم کردن یا خندیدن زیاد است. شما می‌توانید با تزریق بوتاکس در نقطهٔ مشخص عضلات این قسمت را کنترل کنید تا سبب چین‌وچروک افتادن پوست نشوند. دکتر فریبا مهرابی تأکید می‌کند که در این کلینیک فقط از بوتاکس‌های معتبر مانند بوتاکس دیسپورت انگلیسی و نورونوکس کره استفاده می‌شود و بوتاکس‌های چینی بانام‌های تجاری متنوع جایگاهی در این مرکز ندارند. او معتقد است شاید بعد از تزریق بوتاکس چینی احساس سفتی و شفافیت در پوست صورت خود داشته باشید و ابرو‌ها فرم خوبی به خود بگیرند؛ اما در طول زمان به دلیل ناخالصی‌های موجود در ماده آن، بوتاکس چینی تأثیر منفی خودش را بر روی صورت می‌گذارد.

 

زیبایی را در کنار سلامتی به دست بیاور

 

در عصر حاضر به دلیل مشغله‌های کاری که وجود دارد کمتر کسی فرصت می‌کند بدنش را چکاب سالانه کند و از سلامتی‌اش مطمئن شود. افراد بیشتر می‌خواهند ظاهر خود را حفظ کنند و به فکر سلامتی درونی بدن نیستند. باید به شما مژده بدهیم در کلینیک زیبایی رخ شما چه بخواهید و چه نخواهید در بدو ورود باید آزمایش‌های سلامتی را بگذرانید. شیوه کار خانم دکتر مهرابی برای تمام مراجعین یکسان است و ایشان باحوصله بعد از شنیدن خواسته مراجعه‌کننده، تمام احتمالات را بررسی می‌کند و بعد از پرسیدن سؤالاتی پیرو مشکلات بیمار برای او یک چکاب کامل می‌نویسد. گاهی پیش‌آمده فردی برای انجام یک کار زیبایی به کلینیک رخ مراجعه کرده است که بعد از پیگیری‌ها متوجه بیماری خاصی شده است که با ارجاع به متخصص مربوطه و طی کردن دوره درمان بهبودی کامل را به دست آورده است. خانم دکتر مهرابی خود را مسئول و متعهد به مردم جامعه می‌داند و دوست دارد در کنار خدمات زیبایی، از سلامت مراجعین هم اطمینان حاصل کند. مثلاً اگر فردی به دلیل درمان جوش صورت به کلینیک رخ مراجعه کند، برای او تمام آزمایش‌ها مربوط مانند چاقی صورت و تنه‌ای، ریزش موی سر و نامنظمی پریودی انجام می‌شود تا تصمیم‌گیری صحیح برای درمان صورت گیرد و اختلالات دیگر هم‌ریشه یابی و درمان شوند.

 

ریزش موهایتان را متوقف کنید

 

مزوتراپی روشی مؤثر برای جلوگیری از ریزش موی سر است که در بیشتر مواقع باعث پیدایش موهای جدید می‌شود. کاربرد دیگر مزوتراپی تزریق یکسری کوکتل‌های ویتامینی، ضد چروک و ضد لک و آب‌رسان به پوست صورت است که باعث سفت شدن و لیفتینگ یا بالا رفتن پوست صورت می‌شود. همچنین باعث جوان‌سازی، آب‌رسانی، برطرف شدن لک‌ها و روشن شدن صورت هم می‌شود. در مزوتراپی مو با استفاده از کوکتل ضد ریزش مو و انتخاب نوع داروی مناسب با الگوی ریزش که می‌تواند هورمونی، استرسی، تغذیه‌ای یا وابسته به فاکتورهای دیگر باشد همگی انتخاب می‌شوند و مزوتراپی تزریق می‌شود. بعد از وارد شدن مواد به فولیکول مو ریزش آن متوقف می‌شود و گاهی اوقات هم باعث پیدایش موهای جدید می‌شود.

 

اجازه بدهید پوستتان نفسی بکشد.

 

یکی از بزرگ‌ترین فیلدهای درمانی در کلینیک رخ، فیلد پاک‌سازی پوست است. اولین قدم در هنگام مراجعه افراد بررسی پوست آن‌ها ازلحاظ خشکی، چربی، جای جوش و آکنه است. بعد از پیدا کردن اختلالات مراحل درمان شروع می‌شود. معمولاً مدت‌زمان درمان و پاک‌سازی پوست بین ۱ تا ۳ جلسه انجام می‌شود. لیزرهای جوان‌سازی که با انتخاب بیمار از لیزرهای فرکشنال استفاده می‌شود باعث می‌شوند چین‌وچروک، جای جوش و اسکار‌ها از بین بروند. باید یادآوری کنیم در این کلینیک از برندهای فرانسوی و برندهای معروف مانند شرکت مریکور فرانسه یا فتودرم در درمان اختلالات پوستی استفاده می‌شود.

 

هر آنچه از تناسب‌اندام می‌خواهید را به دست بیاورید

 

تناسب‌اندام با روش‌های غیرتهاجمی به‌صورت تخصصی در کلینیک رخ انجام می‌شود. دکتر فریبا مهرابی برای درمان چاقی از سه تا چهار تکنیک لاغری در کنار یکدیگر استفاده می‌کند تا بهترین نتیجه را در کمترین زمان به دست آورید. ابتدا با استفاده از دستگاه آنالیز بدن نوع چاقی بیمار مشخص می‌شود. چاقی عمومی بدن یا چاقی ناحیه‌ای از انواع چاقی بشمار می‌روند که شیوه درمانی هرکدام متفاوت است. در شیوه درمان چاقی با روش‌های غیرتهاجمی یا بدون جراحی طول درمان در حدود ۱۰ جلسه است که بعدازاین مدت بیمار کاملاً متوجه تغییرات ایجادشده در ناحیه شکم و پهلو‌ها می‌شود. همچنین بدن بیمار کاملاً فرم و شکل جدیدی به خود می‌گیرد. در کلینیک رخ مراحل درمان بیمار، توسط پزشک پیگیری می‌شود و درصورتی‌که بیمار همکاری‌های لازم را برای کم کردن وزن خود نکند برای پیش برد درمان او از روش‌های جدی‌تری استفاده می‌شود. رژیم غذایی مناسب، ورزش، ماساژ و استفاده از دستگاه‌های غیرتهاجمی از ۴ تکنیک اصلی در درمان اضافه‌وزن در این مرکز به شمار می‌روند.

 

مشاوره و آموزش رایگان در کانال تلگرام

 

دکتر فریبا مهرابی خود را متعهد در سلامتی افراد جامعه می‌داند و برای اثبات این اندیشه و کمک به همنوعان خود، کانال تلگرامی راه‌اندازی کرده است. او در این کانال به‌صورت علمی و تخصصی بیماری‌های پوست و مو را بررسی می‌کند و اعضای کانال را مانند دانشجوهای این حوزه می‌داند. به گفته دکتر مهرابی شاید بیماران با درمان‌های ساده که در کانال گذاشته می‌شود دیگر به سراغ ما برای درمان نیایند، ولی همین‌که به هدف ارتقای دانش جامعه رسیدیم ما را خرسند می‌کند. شما با عضویت در این کانال می‌توانید علاوه بر به دست آوردن دانش و تکنولوژی روز دنیا با پاسخ دادن به سؤالات مطرح‌شده درباره مطالب آموزشی در کانال، امتیاز کسب کنید و درنهایت نسبت به میزان امتیازات از هدایای ویژه‌ای برخوردار شوید. همچنین برای راحتی حال شما مراجعین عزیز، کلینیک رخ در روزهایی از هفته مشاوره آنلاین و رایگان دارد. شما می‌توانید توسط آی‌دی کانال، سؤالات خود را درزمینهٔ زیبایی پوست، مو و تناسب‌اندام از پزشک بپرسید. با پیگیری کانال تلگرامی دکتر فریبا مهرابی می‌توانید از تخفیف‌ها و فستیوال‌های کلینیک مطلع شوید. مباحث تغذیه‌ای، روانشناسی، طب سنتی و لایف استایل خوب در کنار دیگر مطالب شاد و جذاب در کانال تلگرام کمک می‌کند افراد بیشتر خود و بیماری‌شان، علت‌ها و راه‌های درمان آن را بشناسند.

 

کسب علم و تکنولوژی پایانی ندارد

 

دکتر فریبا مهرابی تأکید می‌کند استفاده از دانش و تکنولوژی روز دنیا در درمان‌های پوستی و زیبایی حق مردم جامعه است. او بااینکه دوره‌های تخصصی زیادی در این زمینه گذرانده است، ولی خودش را ملزم می‌کند هرساله در حرفه‌ای‌ترین ورکشاپ‌های جهان شرکت کند و بعد از بازآموزی دست‌پر به میهن برگردد و خدمات روز دنیا را با جدیدترین دستگاه‌های روز جهان ارائه دهد. همان‌طور که اشاره کردم دکتر مهرابی در چند روز آینده عازم سفر به کشور فرانسه هست تا بتواند در ورکشاپ جهانی پوست و مو IMCAS شرکت کند. این ورکشاپ با حضور بیش از ۸۰۰۰ پزشک از سراسر دنیا برگزار می‌شود که یکدیگر را با جدیدترین متد‌ها و شیوه‌های درمانی به چالش می‌کشند و در نهایت از تکنولوژی‌های جدید پرده برداری می‌کنند.

دکتر فریبا مهرابی
پوست، مو، زیبایی
 ما را در صفحات مجازی دنبال کنید.
لیزر موهای زائد و هایفو در مرکز پوست و زیبایی دکتر مهرابی
آدرس: شریعتی، پایین تر از حسینیه ارشاد، بن بست ویرا، پلاک 13

021-26710355
021-26710357
021-26710359
021-22926993
021-22926994
09395540015

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید