امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 230375 |
تاریخ انتشار : 21 اردیبهشت 1397 - 7:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر لوازم دکوری فانتزی، به این مدل‌ها نه نمی‌گویید! سایت چیدانه: امروزه استفاده از دکوری های فانتزی بیش از هر چیز دیگر در دکوراسیون منازل خودنمایی می کند. نمی توان از نقش مهمی که این عناصر در محیط زندگی ما ایفا می کنند غافل شد ولی از طرفی هم نمی […]

به گزارش مجله دکوراسیون صلح خبر

لوازم دکوری فانتزی، به این مدل‌ها نه نمی‌گویید!

سایت چیدانه: امروزه استفاده از دکوری های فانتزی بیش از هر چیز دیگر در دکوراسیون منازل خودنمایی می کند. نمی توان از نقش مهمی که این عناصر در محیط زندگی ما ایفا می کنند غافل شد ولی از طرفی هم نمی توان بدون هیچ هدف و برنامه ای، از این اکسسوری های زیبا در هر قسمت از خانه، استفاده کرد. شرکت هوم دکور به منظور راحتی حال مشتریان عزیز انواع گوناگونی از دکوری های فانتزی را در فروشگاه خود جمع آوری کرده است که در ادامه شما را با انواع آنها و کاربردشان آشنا می کنیم.

لوازم دکوری فانتزی، به این مدل ها نه نمی گویید!

تیک تاک‌های فانتزی

ساعت یک عنصر جدانشدنی از فضاهای مسکونی است. در ابتدا استفاده از ساعت برای دانستن زمان بود ولی امروزه علاوه بر دانستن زمان ساعت ها نقش دکوری و تزیینی را در محیط زندگی مان ایفا می کنند. شما باید مناسب با دکوراسیون فضا از انواع ساعت های فانتزی دیواری استفاده کنید. این ساعت ها معمولا از جنس چوبی، فلزی، کائوچویی و فایبرگلاس ساخته می شوند. همچنین انتخاب نوع طراحی اعداد در ساعت ها بحث دیگری را به چالش می کشد. فونت های رومی، کامپیوتری، عددهای لاتین و استفاده از حروف به جای عدد و یا ترکیبی از این فونت ها در کنار یکدیگر می تواند یک ساعت زیبا و فانتزی را خلق کند.

لوازم دکوری فانتزی، به این مدل ها نه نمی گویید!

اکسسوری‌های چوبی فانتزی

ظروف و گلدان های رومیزی، از جنس چوب می توانند گرمای دوست داشتنی در کنار رنگ سبز گیاهان، در فضا بیافریند. شما می توانید از محصولات شرکت هوم دکور در محیط خانه‌تان استفاده کنید و به فضا جانی دوباره ببخشید. اگر فضای منزل‌تان وسیع است می توانید یک گوشه از اتاق را برای قراردادن این اکسسوری های زیبا بر روی زمین انتخاب کنید و آنها را با چند شمع زیبا تزئین کنید.

لوازم دکوری فانتزی، به این مدل ها نه نمی گویید!

این آینه‌های دوست داشتنی

آینه های فانتزی معمولا از قطعات و اشکال مختلف هندسی یا فضایی تشکیل شده‌اند. شما می توانید از این آینه ها برای تکمیل دکوراسیون یک قسمت از منزل‌تان استفاده کنید. برای بهتر دیده شدن آینه، باید اطراف آن را خالی بگذارید تا آینه بتواند خودنمایی کند. همچنین توجه داشته باشید در صورتی که فضای خانه‌تان شلوغ است، جایی را برای نصب انتخاب کنید که آینه کمترین انعکاس لوازم را در خودش، داشته باشد تا از بروز تراکم و آشفتگی در یک قسمت خانه جلوگیری کنید.

لوازم دکوری فانتزی، به این مدل ها نه نمی گویید!

تابلو های فانتزی

استفاده از تابلوهای فانتزی دیواری، از جمله عناصر دکوراتو در عصر حاضر است. اگر استفاده از این تابلوها در فضاهای عمومی خانه هنوز باب نشده است ولی قطعا هر یک از ما یکی از این تابلوهای فانتزی را در فضاهای خصوصی خود داریم. در صورت تمایل می توانید از تابلو های شرکت هوم دکور برای طراحی دیوارهای منزل‌تان استفاده کنید. همچنین می توانید آثاری از هنر دست خود یا فرزندانتان را قاب بگیرید و به صورت تابلو بر روی دیوار آویزان کنید. این انتخاب می تواند حس و حال منزل‌تان را دگرگون کند.

لوازم دکوری فانتزی، به این مدل ها نه نمی گویید!

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید