امروز: چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 16 شوال 1445 | 2024-04-24
کد خبر: 214022 |
تاریخ انتشار : 07 دی 1396 - 8:56 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر سنندج- نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار سرمایه گذاری شرکت های وابسته به شستا در کردستان بویژه منطقه اقتصادی بانه شد. به گزارش خبرنگارمهر، محسن بیگلری صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با حضور وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزارشد، […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

سنندج- نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار سرمایه گذاری شرکت های وابسته به شستا در کردستان بویژه منطقه اقتصادی بانه شد.

به گزارش خبرنگارمهر، محسن بیگلری صبح امروز پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بانه که با حضور وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی برگزارشد، گفت: مردم شهرستان بانه ۷۴ درصد به دکتر روحانی رای دادند،بنابراین خواسته ها و مطالباتی از دولت دارند و انتطار می رود دولتمردان به آن جامه عمل بپوشانند.

وی عنوان کرد: حدود سه سال پیش کلنگ احداث بیمارستان تامین اجتماعی بانه  بر زمین زده شد و قرار شده در دهه فجر امسال افتتاح شود که امیدواریم تحقق پیدا کند.

وی بر نگاه ویژه دولت نسبت به تجهیز امکانات و تامین پرسنل این بیمارستان تاکید کرد و افزود: دراین شهرستان پایگاه خدمات اجتماعی و همچنین امکانات ویژه کارگران وجود ندارد.

نماینده شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی خواستار سرمایه گذاری شرکت های شستا در کردستان بویژه منطقه اقتصادی بانه شد و گفت: این یکی از خواسته های اصلی مردم ما است.

بیگلری اعلام نمود: میزان حقوق تعدادی از کارکنان ادارات زیر مجموعه تعاون در این شهرستان خوب نیست.

وی گفت: تعداد پشت نوبتی های بهزیستی در این شهرستان بالا است و می طلبد در این راستا تلاش و توجه بیشتری صورت گیرد.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید