امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 211056 |
تاریخ انتشار : 21 آذر 1396 - 14:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر رئال مادرید محکوم به قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها است. به‌ گزارش ‌صلح خبر ‌و ‌به نقل از ال‌موندو، مارتین پالرمو ۲۳۶ گل در دوران ورزشی‌اش به ثمر رسانده است که دو گلی که در پنج ‌دقیقه ابتدایی دیدار برابر رئال مادرید در جام بین قاره‌ای در ۲۸ نوامبر […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

رئال مادرید محکوم به قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها است.

به‌ گزارش ‌صلح خبر ‌و ‌به نقل از ال‌موندو، مارتین پالرمو ۲۳۶ گل در دوران ورزشی‌اش به ثمر رسانده است که دو گلی که در پنج ‌دقیقه ابتدایی دیدار برابر رئال مادرید در جام بین قاره‌ای در ۲۸ نوامبر ۲۰۰۸ به ثمر رساند شاید مهم‌ترین آنها باشد. بوکاجونیورز با حضور بازیکنانی همچون بیانچی، خوآن رومن ریکلمه، سرنا و پالرمو مقلب به بوکای بزرگ بود و توانست قهرمان اروپا را شکست دهد. این اتفاق در حالی رخ داد که در آن زمان تنها یک بازی میان برترین تیم اروپا و قاره آمریکا برگزار می‌شد تا قهرمان جهان شناخته شود.

دو سال پیش از آن، مادرید در این رقابت‌ها حضور داشت. این بازی باز هم در توکیو برگزار شد و سفید پوشان به لطف گل رائول گونسالس توانستند واسکودگاما را ۲ بر یک شکست دهند. مادرید پس از ۳۲ سال به لطف پیروزی برابر یوونتوس در فینال جام قهرمانان اروپا توانست دوباره فاتح جام بین قاره‌ای شود. پیش از آن در سال ۱۹۶۰ توانسته بود با شکست پنیورال مونته ویدئو قهرمان شود.

از سال ۲۰۰۶ این رقابت‌ها با نام جام جهانی باشگاه‌ها برگزار شد و نحوه بازی‌ها تغییر پیدا کرد. در نیمه اول دهه ۹۰ سه پیروزی از آن تیم‌های آمریکای جنوبی شد. سائوپائولو توانست بارسلونا را در سال ۱۹۹۲ شکست دهد. یک سال بعد برابر میلان نیز پیروز شد، سپس ولس سارسفیلد توانست این تیم ایتالیایی را در سال ۱۹۹۴ شکست دهد.

پیشرفت تیم‌های آمریکای جنوبی بیش از این‌ها بوده است. این تیم‌ها با بهره گیری از بازیکنانی که در اروپا پا به توپ بودند توانستند خود را قوی‌تر کنند. با این حال در فینال پارسال، یک اتفاق خاص افتاد. تیمی که به همراه مادرید فینالیست شد یک تیم آسیایی بود و نه آمریکایی. مادرید بدون این که شگفتی خاصی رخ دهد، توانست ۴ بر ۲ کاشیما آنتلرز را شکست دهد.

مادرید زیدان با توجه به دو قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان، امسال بخت نخست قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها است. از یک زمان به بعد تیم‌های اروپایی بخت اول قهرمانی در این رقابت‌ها بودند. نتیجه‌ای جز قهرمانی یک شکست بزرگ برای این تیم‌ها محسوب می‌شود. سفید پوشان با انگیزه بالا پا به امارات گذاشته‌اند و توانستند در شروع هفته یک پیروزی پر گل را برابر سویا در لالیگا به دست آورند. آنها می‌توانند به این روند خوب ادامه دهند و با جام قهرمانی در ال کلاسیکو حاضر شوند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید