امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 217113 |
تاریخ انتشار : 25 دی 1396 - 13:01 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

قلب ایران با سانچی گرفت | نفتکش سانچی غرق شد به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ قلب ایران با سانچی گرفت وقتی که 9 روز پس از حادثه، فاجعه رسما تایید شد. نفتکش سانچی غرق شد. امیدها، ناامید گشت. حتی یک نفر هم زنده نماند. حتی یک راویتگر از این حادثه تلخ برجای نماند. نفت کش سانچی ما را […]

قلب ایران با سانچی گرفت | نفتکش سانچی غرق شد

به گزارش مجله اخبار روز صلح خبر ؛ قلب ایران با سانچی گرفت وقتی که 9 روز پس از حادثه، فاجعه رسما تایید شد. نفتکش سانچی غرق شد. امیدها، ناامید گشت. حتی یک نفر هم زنده نماند. حتی یک راویتگر از این حادثه تلخ برجای نماند. نفت کش سانچی ما را به اعماق اقیانوس برد. ایران همراه شد با رنج و دردی که خانواده های داغدار دریادلان احساس می نمایند.

قلب ایران با سانچی گرفت

آرزو داشتیم که ای کاش عده ای زنده مانده باشند. دعا می کردیم که در موتورخانه پناه گرفته باشند. ولی زود امیدمان بر باد شد. اولین اخبار تلخ از سوی چینی ها منتشر  شد. شدت انفجار، گازهای سمی و گرمای بیش از اندازه، احتمال زنده ماندن خدمه کشتی را ناممکن کرده است. هنگامی که اعلام شد تکاوران نیروی دریایی به نزدیکی نفتکش سانچی رسیده اند، خوشحالی قریبی احساس می کردیم. امیدوار بودیم علیرغم خبرهای تلخ اعلام شده، شانس زنده ماندن خدمه کشتی وجود داشته باشد.

قلب ایران با سانچی گرفت
قلب ایران با سانچی گرفت

امیدها به یاس بدل گشت

انفجار مجدد بخش مخازن و ناممکن شدن عملیات تجسس توسط تکاوران به دلیل دمای بیش از اندازه و و جود گازهای سمی، امید همه را به یاس بدل نمود. شاید باید 30 ایرانی دیگر در این حادثه تلخ پر می کشیدند. پر می کشیدند برای پیشرفت ایران و همت ایرانی. با رفتنشان، خانواده  و ایران را عزادار کردند. اما نباید فراموش کنیم که اینان، برای خدمت به مردم از جانشان گذشتند. چه چیز مهمتر از آنکه سرافراز رفتند و شعر رشادت و ایستادگی را سرودند.

قلب ایران با سانچی گرفت
قلب ایران با سانچی گرفت

شورای سردبیری اینپنا (صلح خبر) با نهایت تاسف و تاثر این حادثه دلخراش را به خانواده های داغدار و بازماندگان عزیزشان تسلیت می گوید. برای همه خانواده صبر جمیل و برای از دست رفتگانمان اجر و رحمت واسعه الهی را مسالت می نماییم. قلب ایران با سانچی گرفت و قلب همه ما را به در  آورد. امیدواریم پرکشیدن این عزیزان، شور خدمتگزاری و ازخودکذشتگی در راه وطن، اصلاح کاستی ها و رفع نقصان ها و سازندگی بیش از پیش کشور را، برای همه مسئولین به ارمغان آورد.

قلب ایران با سانچی گرفت

شواری سردبیری

آخرین اخبار بین الملل

نفتکش سانچی غرق شد
نفتکش سانچی غرق شد
نفتکش سانچی غرق شد
نفتکش سانچی غرق شد
نفتکش سانچی غرق شد
نفتکش سانچی غرق شد

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران پایگاه تحلیلی خبری صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید