امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 207826 |
تاریخ انتشار : 04 آذر 1396 - 18:56 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر پیشکسوت استقلال از حضور سیدرضا افتخاری در سمت مدیرعاملی این باشگاه حمایت کرد. به گزارش صلح خبر، جواد قراب در حاشیه بازی استقلال و گسترش فولاد در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا صحت دارد که استقلال احتمالا از آسیا کنار گذاشته می شود چرا که صادقی و […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

پیشکسوت استقلال از حضور سیدرضا افتخاری در سمت مدیرعاملی این باشگاه حمایت کرد.

به گزارش صلح خبر، جواد قراب در حاشیه بازی استقلال و گسترش فولاد در پاسخ به این سوال خبرنگاران که آیا صحت دارد که استقلال احتمالا از آسیا کنار گذاشته می شود چرا که صادقی و امثال او از استقلال طلب دارند، گفت: به برخی از طلبکاران، بدهی  ها پرداخت شده است. با یک سری هم صحبت کردیم که بیایند و پولشان را بگیرند. ما موظفیم پول ها را بدهیم. ما گروه بندی کردیم چون در آن واحد نمی توانیم صد نفر را به باشگاه بیاوریم. با همه صحبت می کنیم. این حق باشگاه استقلال است که پول ها را کمتر بکند چون این باشگاه برند است. آرزوی هرکسی است به استقلال بیاید. وقتی ما در استقلال بودیم، ایده آلمان حضور در این باشگاه بود. امیر حسین صادقی پسر فوق العاده خوبی است ولی استقلال او را صادقی کرد. باید پول او هم پرداخت شود. با او هم قطعا صحبت می شود و پولش را می دهند.

او درباره بازنشسته بودنش و حضورش در استقلال گفت: چنین چیزی نیست. پیشکسوت ستقلال یک عمر در این تیم جان کنده اند. خود من ۱۷ ساله بودم و الان ۶۸ ساله هستم. من اینجا بزرگ شدم و پولی هم نگرفتم حتی کمک هم می کنم. از ما بهتر چه کسی را می توانند پیدا کنند. یک زمانی یک نفر حق و حقوقی می گیرد ولی ما که پولی نمی گیریم. عشق به این باشگاه داریم که در این سرما به ورزشگاه می آییم.


عضو هیات مدیره استقلال اضافه کرد: چنین نامه ای نیامده و فکر هم نکنم بیاد. باید وزارت ورزش و سازمان بازرسی باید از خدا بخواهد که افتخاری در استقلال است چون با صداقت است. شما می دانید چقدر از بدهی ها را داده ایم؟ وزیر باید از افتخاری ممنون باشد که چنین شخصیتی مدیرعامل استقلال است. درباره طاهری هم من چیزی نمی دانم و صحبتی درباره او نمی کنم.


او درباره احتمال اضافه شدن مجیدی به هیات مدیره استقلال گفت: من عاشق اینم که فرهاد یک روز به استقلال بیاید ولی من چنین چیزی را نشنیدم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید