امروز: پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 19 رمضان 1445 | 2024-03-28
کد خبر: 118057 |
تاریخ انتشار : 03 آبان 1395 - 12:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛ قاتلان دختربچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند/ عکس  شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: قاتلان عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک كرده بودند. این مقام قضائی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود […]

به گزارش مجله اجتماعی پایگاه صلح خبر ؛

قاتلان دختربچه شش ساله کرمانی و مادرش دستگیر شدند/ عکس

 شهسواری بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی و انقلاب کرمان در تشریح جزئیات خبر اظهار کرد: قاتلان عید نوروز سال 1390 اقدام به این جنایت هولناک كرده بودند.

این مقام قضائی اعلام کرد: پس از دریافت گزارشی مبنی بر مفقود شدن یک دختر شش ساله و مادر 31ساله اش در شهر کرمان موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

وی افزود: طی یکسری اقدامات پلیسی توسط پلیس آگاهی استان کرمان مشخص شد قاتلان دو نفر 31 ساله و 28ساله هستند.

بازپرس شعبه سوم دادسرای عمومی وانقلاب کرمان در ادامه بیان کرد: پس از شناسایی، دستور دستگیری قاتلان توسط دادستانی صادر شد و پلیس آگاهی علیرغم اینکه این افراد چندین مرتبه با تغییر چهره و شگردهای دیگر موفق به فرار شده بوده‌اند نهایتا موفق به دستگیری این قاتلان حرفه‌ای شدند.

شهسواری عنوان کرد: قاتلان پس از سرقت طلا، جواهرات و ماشین و مقادیری وجه نقد از مقتول اقدام به خفه کردن این زن و فرزند شش ساله‌اش می کنند و سپس آنها را در یکی از مناطق متروکه و حاشیه ای شهر و در یک گودال حفر می‌کنند.

شهسواری با اشاره به اینکه زنان افرادی رئوف و مهربان هستند، هشدار داد: زنان بایستی بر عواطف و احساسات خود کنترل داشته باشند و فریب ظاهر افراد سودجو را نخورند.

وی گفت: متاسفانه در بسیاری از پرونده ها دیده شده است افراد رذل و شرور با طرح محبت کاذب اولیه و سوء استفاده از عواطف واحساسات پاک برخی از زنان ودختران،اقدام به فریب آنها می کنند و در نهایت نیز حوادث هولناکی به وقوع می پیوندد.

وی همچنین خطاب به مجرمین هشدار داد: بسیار ساده لوحانه است که افراد فکر کنند می توانند هر کاری را انجام دهند و کسی از آن باخبر نشود. مطمئنا افراد بایستی پاسخگوی اعمال خود در دادگاه عدل الهی و همچنین در برابر قانون باشند.

وی در پایان ضمن تقدیر از زحمات مامورین پلیس آگاهی استان اعلام کرد: قاتلان سوابق متعدد کیفری ازجمله آدم ربایی و تجاوز به عنف و ایراد ضرب و جرح عمدی در کارنامه سیاه خود دارند.

234 42

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید