امروز: پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 10 شوال 1445 | 2024-04-18
کد خبر: 234013 |
تاریخ انتشار : 03 تیر 1397 - 8:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرایند اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی را تشریح کرد. مهناز امامدادی در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: این طرح در سه فاز انجام می‌شود که فاز اول، بررسی و شناسایی مزیت‌ها و توانمندی‌های مناطق، […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرایند اجرای طرح توسعه مشاغل خانگی را تشریح کرد.

مهناز امامدادی در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: این طرح در سه فاز انجام می‌شود که فاز اول، بررسی و شناسایی مزیت‌ها و توانمندی‌های مناطق، فاز دوم توانمندسازی متقاضیان و فاز سوم و نهایی اتصال به بازار است.

وی با بیان اینکه تمامی مراحل فاز اول به‌طور کامل انجام‌ شده و در اجرای فازهای دوم و سوم، پیشرفت‌هایی صورت گرفته و بخش‌های اصلی کار انجام‌ شده است،  تصریح کرد: با توجه به اینکه سایت الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی برای امکان ارتباط مستقیم با متقاضیان و راهنمایی، آموزش، مشاوره و استعدادسنجی آن‌ها توسط جهاد دانشگاهی راه‌اندازی شده است، مرحله توانمندسازی متقاضیان با سرعت بیشتری انجام ‌شود.

دبیر ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت کار تصریح کرد: در مورد فاز سوم و مرحله اتصال به بازار، ارتباطات و تعاملات خوبی با برندها و اشخاص فعال در عرصه فروش مشاغل خانگی برقرار شده که با قوی‌تر کردن این تعاملات، اتصال تولیدات متقاضیان مشاغل خانگی و فعالان کسب‌وکار خانگی با برندهای معروف و بازار فروش، رشد کمی و کیفی محصولات مشاغل خانگی در همه عرصه‌ها به‌ویژه در بحث بسته‌بندی محقق خواهد شد.

امامدادی ادامه داد: الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی به دنبال توانمندسازی متقاضیان و فعالان مشاغل خانگی از طریق راهنمایی، هدایت، مشاوره‌ و استعدادیابی متقاضیان است و در صورت نیاز، آموزش‌های تکمیلی لازم را به افراد ارائه می‌کند و سازمان جهاد دانشگاهی نیز به عنوان تسهیل‌گر این وظیفه را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه امروز کشورهای توسعه‌یافته بخش اعظمی از بازار اشتغال خود را به کسب‌وکارهای خرد و خانگی اختصاص داده‌اند، تصریح کرد: یکی از مزیت‌هایی که الگوی جدید توسعه مشاغل خانگی نسبت به طرح‌های قبلی دارد، این است که در طرح‌های قبلی با مراجعه افراد، اطلاعات آن‌ها بر اساس خوداظهاری در سیستم ثبت و بر مبنای اطلاعات و طرح‌های وارد شده در سیستم بررسی انجام می‌شد اما در طرح نوین مشاغل خانگی، بررسی‌های تخصصی صورت گرفته، توان و استعداد اشخاص سنجیده و بر اساس آن و طبق نظر متخصصان، آموزش‌های لازم در صورت نیاز ارائه می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید