امروز: چهارشنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 9 شوال 1445 | 2024-04-17
کد خبر: 235004 |
تاریخ انتشار : 15 تیر 1397 - 0:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر فال روزانه ۱۵/ ۰۴/ ۱۳۹۷   فال روزانه جمعه 15 تیر 1397 چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 15 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، قوی، با سیاست و عملگرا هستید و هم از لحاظ ذهنی و هم جسمی بسیار […]

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر

فال روزانه ۱۵/ ۰۴/ ۱۳۹۷

 

فـال روزانـه - Daily Omen

فال روزانه جمعه 15 تیر 1397

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 15 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی باهوش، قوی، با سیاست و عملگرا هستید و هم از لحاظ ذهنی و هم جسمی بسیار فعال هستید. برای رسیدن به آرامش خاطر رفتن به یک سفر زیارتی در ماه های پایانی سال به شما توصیه می شود. شاید در چند ماه آغازین سال از لحاظ مادی با فشارهایی روبرو باشید، اما با گذشت این دوره می توانید با انجام فعالیت های تجاری هوشمندانه به موفقیت دست پیدا کرده و کمبودهای این مدت را نیز جبران کنید، فقط باید مواظب باشید که هر کاری را که می خواهید انجام دهید با دقت و تحقیقات کافی باشد. در نیمه ی دوم سال سرمایه گذاری های گذشته تان شروع به نتیجه دادن خواهند کرد. درگیری های حقوقی مرتبط با املاک را در ماه های میانی سال حل خواهید کرد و پول خوبی به جیب خواهید زد. تلاش و تعهدی که در زمینه ی کاری از خود نشان می دهید مورد تحسین و تایید مقامات مافوقتان قرار خواهد گرفت. با این حال هر از گاهی به خاطر بی دقتی هایتان مورد انتقاد قرار خواهید گرفت. آنهایی که پیش از این عشق خود را پیدا کرده اند امسال فرصت این را خواهد داشت که رابطه ی خود را جدیتر کرده و به خانه ی بخت بروند. آنهایی هم که هنوز تنها هستند شانس پیدا کردن نیمه ی گمشده شان را خواهند داشت. مرداد، شهریور، اسفند و اردیبهشت بهترین ماه های سال خواهند بود.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اوضاع ممکن است برای شما کمی آشفته باشد، اما فکر نکنید که مجبور هستید از همه چیز سر در بیاورید. در واقع چنین کاری برایتان غیرممکن است، پس بی آن که به خودتان فشاری وارد کنید فقط خودتان باشید و به خلاقیت ذاتی خود اجازه ی بروز بدهید. به جای این که تحت تأثیر حرف های دیگران به خاطر اشتباهات گذشته تان خودتان را سرزنش کرده و توانایی های خود را دست کم بگیرید یادتان باشد کسانی برنده هستند که از دنبال کردن رویاهایشان خسته نمی شوند و هر چند بار هم که زمین بخورند دوباره از جایشان بلند شده و باانرژی و انگیزه ی بیشتر راهشان را ادامه می دهند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز به ذهن خود اجازه بدهید کمی از دنیای واقعی فاصله گرفته و غرق در دنیای خیال و رویا شود. کمی به خودتان استراحت بدهید و ذهنتان را از نگرانی های روزمره دور کنید. کارهایی را انجام دهید که باعث آرامش ذهنتان می شوند، خواه با ورزش هایی مانند یوگا، خواه با دیدار والدینتان. امروز یکی از نزدیکانتان هر چند ناخواسته ولی با بیرحمی تمام شکوفه های امیدی که در وجودتان جوانه زده اند را هدف گرفته و می خواهد آنها را بخشکاند. ولی شما مجبور نیستید تحت تأثیر انرژی منفی آنها قرار بگیرید. همه چیز به خود شما و نگاهتان بستگی دارد، با امید و انرژی مثبت به سریع ترین شکل ممکن خودتان را به هدفتان برسانید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهن خلاق خود را آزاد بگذارید و در دنیایی که خیالتان برای شما می سازد غرق شوید. این فرصت فوق العاده برای انجام فعالیت های هنری را از دست ندهید و در هر زمینه ای که فعال هستید امروز حتما زمانی را به کارهای هنری اختصاص بدهید. امروز هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد، پس تا می توانید اهداف و رویاهایی بزرگ برای خود انتخاب کنید. متاسفانه امروز اگر ببینید که یک جای نقشه تان با مشکل مواجه شده است روحیه خود را از دست می دهید و حس می کنید تعادلتان بهم خورده و اوضاع از دستتان خارج شده است. یادتان باشد که موفقیت خیلی ها به شما و کارهایتان گره خورده است و تسلیم نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خواهید دید که اوضاع دارد در کمال آرامش در جهتی که شما می خواهید پیش می رود. رفتار قانع کننده و اشاره های ملایمتان برای هدایت دیگران در همان جهتی که خودتان دلتان می خواهد کافی خواهند بود و اگر خودتان بخواهید خیلی راحت کنترل همه چیز را در دست خواهید گرفت. اما این را هم به خاطر داشته باشید که همان طور که تشویق شدن برای موفقیت هایتان را می پذیرید، سرزنش شدن برای شکست هایتان را هم پذیرا باشید. البته تقریبا هر ریسکی که امروز بکنید به احتمال زیاد به موفقیت ختم خواهد شد، اما بهتر است خودتان را برای پیشامدهای احتمالی هم آماده کنید تا غافلگیر نشوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

وقتی در منوی یک رستوران ده غذای خوشمزه را در کنار هم ببینید انتخاب بین آنها برایتان سخت خواهد شد. امروز هم شما در شرایط مشابهی قرار گرفته اید و در انتخاب از میان گزینه های وسوسه کننده ای که پیش رویتان قرار گرفته اند به مشکل برخورده اید. اجازه ندهید نداشتن تردید و دودلی جلوی شما را بگیرد و اگر این امکان برایتان وجود دارد که چند انتخاب مختلف داشته باشید حتما همین کار را بکنید. امروز خودتان را با منفی نگری های همیشگی محدود نکنید و با جریان اتفاقات پیش بروید و ببینید شما را به کجا خواهد رساند. کافیست جسارت پذیرفتن مسئولیت کارهایتان را داشته باشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

رویاهایتان هرگز به واقعیت بدل نخواهند شد مگر این که خودتان آنها را باور داشته باشید و برای دست یابی به آنها تلاش کنید. هیچکس دیگری این کار را برای شما انجام نخواهد داد و اگر مثل علاءالدین یک چراغ جادو نداشته باشید مجبور خواهید بود خودتان کنترل کارها را در دست گرفته و برای به دست آوردن خواسته هایتان زحمت بکشید. یادتان باشد که برای رسیدن به یک مقصد هزار راه گوناگون وجود دارد، پس خودتان را به یک راه و روش محدود نکنید و ذهن خود را باز بگذارید. اگر یک راه نشد راه دیگری را امتحان کنید. هر چیزی برای شما امکان پذیر است، اما شرط اول آن است که خودتان را باور داشته بشید.

فـال روزانـه - Daily Omen

اگر دیگران امروز به ظاهر و قیافه ی شما و یا طرز لباس پوشیدنتان گیر دادند به آنها هیچ توجهی نکنید. شما این حق را دارید که همان طوری زندگی کنید که خودتان می خواهید، پس اگر بخواهید کهنه ترین، عجیب ترین یا ساده ترین لباس های دنیا را بپوشید هم هیچکس حق دخالت در این مورد را نخواهد داشت. با خیال راحت همانی باشید که واقعا هستید! شما گاهی از حرف زدن در مورد احساسات شخصیتان سر باز می زنید، تنها به این دلیل که فکر می کنید این کار باعث می شود آسیب پذیر و ضعیف به نظر برسید. با این حال بر عکس آنچه فکر می کنید حرف زدن در مورد احساساتتان در حال حاضر موقعیت شما را قویتر خواهد کرد.

فـال روزانـه - Daily Omen

دستتان را به سوی دورترین هدفتان دراز کنید و خیالتان راحت باشد که خیلی نزدیک تر از آن چیزی است که خودتان فکر می کنید. هر رویایی که در سر داشته باشید برای شما قابل دسترسی است و نیروهایی قدرتمند در کار هستند تا شما بتوانید به اهداف خود دست پیدا کنید. حتی اطرافیانتان هم نسبت به همیشه توجه بیشتری به شما و احساستان دارند. از فرصت استفاده کرده و به کمتر از همه چیز رضایت ندهید! با وجود این که معمولا رفتار دوستانه شما در دیگران احساس راحتی ایجاد می کند، امروز در کمال تعجب می بینید که نتیجه ای کاملا برعکس دارد. اگر می بینید که از نیت خوب شما اشتباه برداشت می شود بیهوده سعی نکنید که دیگران را قانع کنید که طرف آنها هستید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روز رویاپردازی است، پس بزرگ ترین رویاهای ممکن را داشته باشید. به این فکر کنید که چه چیزی در زندگی برایتان از همه چیز مهم تر است. کمانتان را به سمت دوردست ترین اهداف خود گرفته و با تمام توانتان برای دست یافتن به آن تلاش کنید، چون امروز هیچ حد و مرزی برای توانایی های شما و شانستان برای رسیدن به موفقیت وجود ندارد. تنها چیزی که می تواند شما را محدود کند ذهن خودتان است. به جای اینکه ذهنتان را درگیر این که چطور می توانید به هدفتان برسید بکنید روی خود هدفتان تمرکز کنید. امروز همه جای خانه را تمیز کنید و هیچ جایی برای انرژی منفی ناشی از گرد و غبار و کثیفی باقی نگذارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز موقعیت فوق العاده ای دارد برایتان فراهم می شود که به شما فرصت برداشتن قدم هایی بزرگ در راه رسیدن به اهدافتان را خواهد داد. یک هدف مشخص را در نظر گرفته و تا زمانی که به آن دست پیدا نکرده اید دست از تلاش برندارید. کارهایی که در زمینه ی فعالیت های هنری و خلاقانه انجام می دهید با موفقیت بیشتری همراه خواهند بود. امروز شما می خواهید حتی بدترین خبرها را هم به گونه ای به دیگران بدهید که خیلی بهتر از آن چیزی که در واقع هستند به نظر برسند. با این که شما می توانید حتی در بدترین شرایط هم کورسوی امیدی پیدا کنید، باید حواستان را خوب جمع کنید که مرز بین امید و توهم را در هم نشکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ذهنتان تا حدودی آشفته است، یا بهتر بگوییم، نمی توانید از عالم رویاهایتان فاصله بگیرید، اما نباید اجازه بدهید که این موضوع جلوی شما را بگیرد و مانع رسیدگی به کارهای روزمره و دنبال کردن اهدافتان شود. در واقع شما می توانید از این موقعیت به نفع خود استفاده کنید. سعی کنید بخشی از رویاهایتان را وارد زندگی خود کرده و همان طوری باشید که رویایش را در سر دارید. خواهید دید که هر چقدر بیشتر رویاها و افکار عجیب و غریب خود را بپذیرید کارها بهتر پیش خواهند رفت و موفق تر خواهید بود. این واقعیت را باید پذیرفت که همیشه هم نمی شود بر اساس عقل و منطق پیش رفت و گاهی کارها را باید از راه های دیگر پیش برد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود. احساسات شما در حال حاضر از قدرت زیادی برخوردار هستند، پس به آنها اعتماد کنید و اگر حس ششمتان چیزی به شما می گوید با خیال راحت به آن گوش کنید چون ضرر نخواهید کرد. اکنون زمان بسیار مناسبی برای دنبال کردن رویاهایی است که زمانی به خاطر دنبال کردن هدف های دیگر و یا محدودیت هایی که داشته اید رها کرده بودید. زندگیتان را به آنچه در رویاهایتان برای خود ساخته اید نزدیک تر کنید. سعی کنید بعد از ظهر امروز را به جای اینکه تا دیروقت تفریح کنید و خودتان را خسته کنید در خانه مانده و خودتان را برای شروع یک هفته جدید آماده کنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا ویدئو یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و ویدئو ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید