امروز: جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 20 رمضان 1445 | 2024-03-29
کد خبر: 233983 |
تاریخ انتشار : 03 تیر 1397 - 0:34 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۷     فال روزانه یک شنبه 3 تیر 1397   چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است دوست عزیزی که 3 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سخاوتمند، بشاش، اجتماعی، متواضع، با صداقت و صلح خبر جو هستید و دوست […]

به گزارش مجله سرگرمی صلح خبر

فال روزانه ۰۳/ ۰۴/ ۱۳۹۷

 
فـال روزانـه - Daily Omen
 

فال روزانه یک شنبه 3 تیر 1397

 

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 3 تیر به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی سخاوتمند، بشاش، اجتماعی، متواضع، با صداقت و صلح خبر جو هستید و دوست دارید با اطرافیان خود در صلح خبر و هماهنگی کامل باشید. بهتر است روی منفی نگری و بیقراری ذاتی خود کمی بیشتر کار کنید. امسال سلامتی خود شما با مشکلی مواجه نخواهد بود، اما وضعیت سلامت اطرفیانتان ممکن است برای شما نگرانی هایی ایجاد کند. از لحاظ اقتصادی شما سال خوبی را در پیش خواهید داشت و سود زیادی به دست خواهید آورد. معامله ی ملکی در اواخر سال سود قابل توجهی را برایتان به همراه خواهد داشت. اگر قصد شروع کسب و کار جدیدی را دارید امسال همان زمانی است که در انتظارش بوده اید، اگر هم پیش از این تجارت خود را شروع کرده اید امسال زمان گسترش بخشیدن به فعالیت هایتان است. امسال در محل کارتان فرصت های کافی برای اثبات خودتان و توانایی هایتان را در اختیار خواهید داشت و مقامان مافوقتان را تحت تأثیر قرار خواهید داد. برای رسیدن به ترفیع رتبه ای که در انتظارش هستید باید سخت کار کنید. امسال درگیری با کار و مسائل خارج از خانه ممکن است باعث شود بین شما و همسر و یا نامزدتان فاصله ایجاد شود، حواستان را خوب جمع کنید که در چنین موقعیتی قرار نگیرید. مجردها هم فعلا باید در انتظار پیدا کردن عشقشان بمانند. مهر، بهمن، اسفند و خرداد بهترین ماه های سال هستند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای این که در مرکز توجه قرار گرفته و حضور خود را به همه اعلام کنید روز بسیار خوبی خواهد بود. بگذارید دیگران بدانند که شما قرار است رهبر هر گروهی که در آن عضو هستید باشید! اکنون همه به توانایی های مدیریتی شما نیاز دارند و نباید از کنار این مسئولیت خود بی تفاوت رد شوید. مبارز درون شما از هر زمان دیگری قوی تر است و می توانید برای رسیدن به هر هدفی با موفقیت مبارزه کنید. پس حتی یک لحظه هم تردید به دل راه ندهید و در هر موقعیتی با شجاعت و جسارت تمام عمل کنید. شاید بعضی ها در پذیرفتن شما به عنوان رهبر خود تردید کنند، اما با دیدن عملکرد فوق العاده تان حتما شما را خواهند پذیرفت.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای این که به زندگی خودتان کمی هیجان و جنب و جوش ببخشید روز بسیار خوبی است. اگر این اواخر اوضاع کسالت آور و خسته کننده بوده است، امروز می توانید کمی هیجان به روزتان اضافه کنید. کنترل اوضاع را در دست گرفته و اهدافتان را با شور و انرژی دنبال کنید و از ریسک کردن هم ترسی به دل راه ندهید. حس ششم شما امروز خیلی خوب می تواند شما را راهنمایی کند، پس به حس درونی خود اعتماد کنید و از این که مسیری که به شما می گوید را در پیش بگیرید ترسی نداشته باشید. این که راهی کمتر مورد استفاده قرار گرفته باشد لزوما نشانه ی این نیست که راه خوبی نبوده است.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز خودتان هم متوجه این موضوع هستید که احساساتتان نسبت به یک ماه گذشته خیلی شدیدتر شده اند. در مورد احساسات خوب این موقعیت می تواند خوشایند هم باشد، اما در مورد احساسات منفی باید خیلی احتیاط کنید، چون هر لحظه ممکن است به عنوان مثال از شدت خشم دعوا راه بیندازید و یا از شدت ناراحتی یکباره شروع به گریه کردن کنید. کوچکترین حرف ها و حرکات دیگران می تواند شدیدترین واکنش ها را در شما ایجاد کند و این وضعیت اگر تحت کنترل قرار نگیرد می تواند برای شما دردسرهای جبران ناپذیری را به همراه داشته باشد. با کلمات تند و ناخوشایند به احساسات دیگران لطمه نزنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز روز یک جا نشستن و بیکار ماندن نیست، آستین هایتان را بالا زده و دست به کار شوید. هر کسی که بخواهد از انجام شدن کاری مطمئن شود امروز باید به سراغ شما بیاید چون بی آن که هیچ وقتی تلف کنید یک راست به سراغ اصل مطلب می روید و کارها را به بهترین و سریعترین شکل ممکن انجام می دهید. احساسات شما بسیار قوی تر از همیشه هستند و دریایی از قدرت و اراده را در اختیار دارید ومی توانید توانایی هایتان را به بهترین شکل مورد استفاده قرار دهید. سعی کنید برای بهتر شدن نتایج با افرادی که علایق و نظرات شبیه به خودتان را دارند صحبت کرده و از توصیه هایشان بهره مند شوید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز کمی ماجراجویی و رفتن به سراغ تجربه های جدید و راه های ناشناس به نفعتان تمام خواهد شد. سعی کنید پیشتاز باشید و سراغ چیزهایی بروید که هیچ کس قبل از شما کشف نکرده است. امروز وقت این نیست که بخواهید به عواقب احتمالی کارهایتان فکر کنید و با نگرانی در مورد اتفاقات ناخوشایندی که تنها احتمال دارد پیش بیایند مانع خودتان شوید. امروز روز شروع های تازه است. انرژی فوق العاده ای در شرایط کیهانی موجود نفهته است که در جستجوی شما به دنبال چیزهای جدید و موقعیت های بهتر به شما کمک می کند. جلو بیفتید و اجازه ندهید افراد نا امید و منفی نگر سد راهتان شوند.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز ممکن است مجبور باشید با برخی موقعیت های دشوار دست و پنجه نرم کنید. کارها دارند بدون برنامه ریزی و یا توجهی که فکر می کنید لازم است پیش می روند و این اصلا برای شما خوشایند نیست. سعی کنید اینقدر خودتان را با این نگرانی ها آزار ندهید. اگر بخواهید به همین روند ادامه بدهید تردیدهایتان باعث کند شدن سرعت پیشرفت هر کاری که در دست انجام دارید خواهند شد. خیالتان راحت باشد که همه چیز روبراه خواهد شد و با جسارت تمام به جای این که جلوی پیشرفت کارها را بگیرید به انجام آنها کمک کنید. در پایان خواهید دید که بیشتر نگرانی هایتان بی مورد بوده اند و کارها از آنچه انتظار داشته اید هم بهتر شده اند.

فـال روزانـه - Daily Omen

حال و هوای امروز با شخصیت شما بسیار سازگار است. از این فرصت استفاده کرده و افکار و ایده هایتان را با اطرافیان خود در میان بگذارید. بگذارید دیگران هم صدایتان را بشنوند و نظرتان را بدانند. شما دوستان و آشنایانی دارید که دوست دارند آنچه در ذهنتان می گذرد را بشنوند، پس با آنها صحبت کنید تا ببینید این کار چه چیزهای زیادی در مورد خودتان و دیگران به شما یاد خواهد داد. در حال حاضر تمام فکر و ذکر شما روی اهداف حرفه ایتان متمرکز شده است و تا حدودی نسبت به روابط عاطفی خود کم توجه شده اید. یادتان باشد که هر چقدر هم کار و پیشرفت برایتان اهمیت داشه باشد این احساسات و روابط شما هستند که به شما انرژی می بخشند.

فـال روزانـه - Daily Omen

شما این اواخر غرق در عالم خیال و رویا بوده اید و این وضعیت هیچ مشکلی برایتان ایجاد نکرده است، اما امروز دیگر وقت آن است که فکر و خیال را کنار گذاشته، به دنیای واقعیت بازگشته و تکانی به خودتان بدهید. همه ی آنچه در سفر به دنیای درونتان یاد گرفته اید را به کار بگیرید. سعی کنید خودتان را درگیر بحث ها و مکالماتی که ارتباطی با شما پیدا نمی کنند نکنید و سرتان به کار خودتان باشد، مخصوصا شرکت در جمع ها و مکالماتی که غیبت در مورد یک شخص سوم را در بر می گیرند اصلا به نفع شما نخواهد بود. اگر قصد شروع کار یا فعالیت جدیدی را دارید امروز می تواند بهترین موقعیت ممکن برای این کار باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود و خواهید دید که قدرت بی نظیری را در اختیار دارید. امروز روز شروع های تازه است و شما این فرصت را دارید که هر کاری که دوست داشته باشید را آغاز کنید و پایه و اساس لازم برای پیش بردن آن را فراهم کنید. خودتان را از احساسات منفی و شک و تردید نسبت به خودتان رها کنید. از امروز برای تعیین هدف های جدید برای خود و شروع فعالیت های جدید استفاده کنید. شما می توانید در انجام هر کاری که دلتان بخواهد موفق باشید. در صحبت کردن با بزرگ تر هایتان و به ویژه والدین خود دقت و احتیاط به خرج داده و مواب باشید با کلام و رفتارتان آنها را نیازارید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز آتشی در درون شما شعله می کشد که به نظر می رسد قابل مهار شدن نیست، اما باید مواظب باشید که کارهایتان بیش از حد عجولانه و از روی بی فکری نباشند. تصمیمی که در یک لحظه گرفته شود می تواند باعث حسرت و پشیمانی شما شود. شما با شرایط فعلی ممکن است نسبت به اطرافیان خود رفتار تندی داشته باشید و به عواقب رفتارها و کارهایتان هم هیچ فکری نکنید. هر وقت دیدید دارید از کوره در می روید سعی کنید از آن موقعیت فاصله گرفته و خونسردی خود را بازیابید. این که بخواهید اهداف خود را دنبال کنید کاملا قابل درک و حتی قابل ستایش است، اما به شرطی که در این راه به دیگران لطمه ای وارد نکنید.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز اولین روز از بقیه ی زندگی شماست، با آن با احترام رفتار کرده و قدر آن را بدانید. شما امروز همچون جنگجویی شجاع آماده ی مبارزه با هر مشکل و مانعی هستید و با قدرت تمام به سوی اهداف خود می تازید، به طوری که حتی آنهایی که خیلی خوب شما را می شناسند ممکن است فکر کنند که شاید دیوانه شده اید! انرژی امروز شما آنقدر زیاد است که احتمال تمام شدن آن نزدیک به سفر است، پس با خیال راحت هرچقدر که دلتان می خواهد فعالیت کنید. تنها چیزی که امروز باید مواظبش باشید این است که پا روی دم دیگران نگذارید و حواستان به رفتار و کارهایتان و این که چطور دیگران را تحت تأثیر قرار خواهند داد باشد.

فـال روزانـه - Daily Omen

امروز احساس می کنید که انگار یک نفر دارد شما را هل می دهد تا از جایتان بلند شده و حرکت کنید. شما نمی توانید بیکار بنشینید و حتی اگر هیچ کار مهمی برای انجام دادن نداشته باشید هم خودتان یک کاری برای خود دست و پا خواهید کرد. از فرصت استفاده کرده و هر کار عقب افتاده ای که دارید را به انجام برسانید. اگر دیدید یک نفر بی هیچ دلیلی به شما و کارهایتان گیر می دهد زیاد تعجب نکنید. بداخلاقی ها و نداشتن همدردی از جانب دیگران در چنین روزی و با شرایط کیهانی موجود اصلا جای تعجبی ندارد. سعی کنید رفتارهای آنها را به خودتان نگیرید و با ظاهری محکم و شکست ناپذیر از قلب حساس خود دفاع کنید. 

 

فـال روزانـه - Daily Omen 

منبع : Bartarinha

اگر فیلم یا فیلم یا تصاویری دارید که تمایل دارید با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله مدیا صلح خبر منتشر گردد.

اگر تمایل داشته باشید با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و فیلم ها و فیلم های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت پخش داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید