امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 213755 |
تاریخ انتشار : 05 دی 1396 - 21:46 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر آبادان – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از نیاز چهار میلیارد دلاری برای آغاز عملیات فاز۴ پالایشگاه آبادان خبر داد. عامر کعبی در گفتگو با خبرنگار صلح خبر ضمن اشاره به آغاز تولید روزانه ۵۰۰ هزار لیتر بنزین سبز در پالایشگاه آبادان گفت: این میزان تولید قابل افزایش تا یک […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

آبادان – عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از نیاز چهار میلیارد دلاری برای آغاز عملیات فاز۴ پالایشگاه آبادان خبر داد.

عامر کعبی در گفتگو با خبرنگار صلح خبر ضمن اشاره به آغاز تولید روزانه ۵۰۰ هزار لیتر بنزین سبز در پالایشگاه آبادان گفت: این میزان تولید قابل افزایش تا یک و نیم میلیون لیتر در روز است.
 
وی افزود: تولید بنزین سبز برای نخستین بار است که در کشور آن هم در پالایشگاه آبادان اتفاق می افتد. از این نوع بنزین، بنزین صد. ال. ال به عنوان سوخت هواپیماهای ملخی که اکنون تنها در سه کشور جهان تولید می شود، در آبادان تولید می شود که افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می شود. 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نشست و گفتگوی دو ساعته سه نماینده مردم آبادان در مجلس با وزیر نفت اظهار کرد: نظارت بر اجرای پروژه فاز۲ پالایشگاه آبادان از جمله محورهای این گفتگوها بود ضمن آنکه در زمینه جذب سرمایه گذار خارجی و بانک عامل برای تامین منابع مالی فاز ۴ پالایشگاه آبادان که نیازمند یک خط اعتباری چهار میلیارد دلاری است نیز بحث و تبادل نظر شد. 

وی تصریح کرد: ارائه یک برنامه مشخص برای تقویت دانشگاه صنعت نفت آبادان است و حمایت از باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان نیز از دیگر زمینه های تبادل نظر میان نمایندگان مردم آبادان در مجلس با وزیر نفت بود. 

کعبی همچنین از تکمیل بیمارستان نفت آبادان، توجه به مشکلات کارکنان پالایشگاه نفت آبادان اعم از نیروهای پیمانکاری، قرارداد معین و قرارداد موقت و حمایت از نیروهای توانمند و مدیران دلسوز صنعت نفت آبادان از دیگر زمینه های قابل بحث و گفتگو با وزیر نفت نام برد.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید