امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 105142 |
تاریخ انتشار : 19 شهریور 1395 - 16:00 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

عکس های سارا خوئینی ها و همسران و فرزندان به همراه تصاویر عکس های سارا خوئینی ها و همسران و فرزندان به گزارش گروه وبگردی پایگاه صلح خبر،  سارا خوئینی ها که با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده است، فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. سارا خوئینی ها یا سارا […]

عکس های سارا خوئینی ها و همسران و فرزندان به همراه تصاویر

عکس های سارا خوئینی ها و همسران و فرزندان به گزارش گروه وبگردی پایگاه صلح خبر، 

سارا خوئینی ها که با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده است، فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. سارا خوئینی ها یا سارا وثوقی (متولد ۳ خرداد ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ایران است. خوئینی ها دارای دوفرزند به نام های غنچه و شایان است.
عکس های سارا خوئینی ها و همسران

شروع فعالیت های سارا خوئینی ها

خوئینی‌ها بازیگری را برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم ویدئویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری تجربه کرد که با همسرش همبازی بود. وی همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است و نام هنری سارا وثوقی که در دو سال اول فعالیت هنری استفاده می‌کرد، برگرفته از نام فامیل همسرش بود.
 بیوگرافی سارا خوئینی ها و همسران سابق

sara khoeiniha instagram sarakhoiniha

 عکس های سارا خوئینی ها

  sara khoeiniha

عکس های سارا خوئینی ها
او در سال ۱۳۷۰ با فیلم سینمایی گل‌ها و گلوله‌ها ساخته ناصر مهدی‌پور به سینما آمد. سپس در فیلم تلویزیونی طالع عشق به نقش حلیمه دایه پیامبر اسلام ظاهر شد. در این سه فیلم که با چنگیز وثوقی همبازی بود از نام سارا وثوقی استفاده کرد. زندگی مشترک وی با چنگیز وثوقی کمتر از دو سال به طول انجامید و منجر به طلاق و جدایی شد.

دور جدید فعالیت

پس از چند سال دوری از سینما، او دور جدید بازیگری خود را با فیلم دوستان ساخته علی شاه‌حاتمی در سال ۱۳۷۸ و با نام واقعی خود یعنی «سارا خوئینی‌ها» آغاز کرد. او در این فیلم با مهناز افشار و یوسف مرادیان همبازی بود. سارا خوئینی‌ها با یوسف مرادیان ازدواج کرد و این وصلت هم به جدایی انجامید. سپس در فیلم بالای شهر پایین شهر در نقش اصلی، همبازی محمدرضا گلزار شد.
 بیوگرافی سارا خوئینی ها و همسران سابق
وی در سال ۱۳۸۳ در نقش اصلی فیلم سینمایی نقاب در کنار محمدرضا شریفی نیا، امین حیایی و پارسا پیروزفر بازی کرد و در همان سال در فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه با بازی و کارگردانی رامبد جوان نقش اصلی را ایفا کرد. سارا خوئینی‌ها، با بازی مقابل امین تارخ در سریال معصومیت از دست رفته شبکه اول ایران در نقش «حمیرا» (زن دلفریب و عشوه گر عرب) برای اهالی تلویزیون شناخته شد. او برای بازی در این سریال، در جشنواره برنامه‌های تلویزیون سال ۸۳ و ۸۴ به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن مورد تقدیر قرار گرفت.
عکس های سارا خوئینی ها
بعد از بازی در کارهای سینمایی، دعوت مهدی فخیم زاده را برای بازی در فیلم‌هایش پذیرفت و در سریال تلویزیونی بی‌صدا فریاد کن به عنوان نقش اول جلوی دوربین رفت. او در فیلم سینمایی یکی از ما دو نفر با بازی بهرام رادان و کارگردانی تهمینه میلانی، بازیگر و دستیار کارگردان بود. در سال ۱۳۹۰ در تئاتر «عشق اتفاقی نیست که بیفتد» به روی صحنهٔ تالار وحدت رفت. این نمایش مورد استقبال هنرمندان بنام سینما و تئاتر واقع شد که موفقیت این نمایش و استقبال بیش از انتظار مردم باعث دو اجرایی شدن نوبت نمایش آن شد. همچنین در سال ۹۴ در نمایش مهمانسرای دو دنیا نوشتهٔ امانوئل اشمیت و به کارگردانی امیدرضا سپهری در نقش ماری به روی صحنه رفت.

فیلم شناسی

  1. فیلم های سینما سارا خوئینی ها شاباش (فیلم) (۱۳۹۱)
  2. دل بی قرار (۱۳۹۱)
  3. در امتداد شهر (۱۳۸۹)
  4. یکی از ما دو نفر (۱۳۸۹)
  5. بیداری رؤیاها (۱۳۸۸)
  6. لج و لج‌بازی (۱۳۸۸)
  7. دوستی از جنس آتش (۱۳۸۸)
  8. پسر تهرانی (۱۳۸۷)
  9. سوپر استار (فیلم) (۱۳۸۷)
  10. دعوت (۱۳۸۷)
  11. گیس بریده (۱۳۸۵)
  12. اسپاگتی در هشت دقیقه (۱۳۸۴)
  13. نقاب (۱۳۸۳)
  14. بالای شهر پایین شهر(۱۳۸۰)
  15. دوستان (۱۳۷۸)
  16. طالع عشق (۱۳۷۱)
  17. گل‌ها و گلوله‌ها (۱۳۷۰)
 بیوگرافی سارا خوئینی ها و همسران سابق

این مطلب توسط خبریار صلح خبر (خبرنگار آزاد) ارسال شده است و هیچ مسئولیتی متوجه پایگاه صلح خبر نمی باشد. در صورت مغایرت با قوانین مراتب را به ایمیل solhkhabar@yahoo.com ارسال نمایید تا موارد بررسی شود.

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید