امروز: شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 12 شوال 1445 | 2024-04-20
کد خبر: 86879 |
تاریخ انتشار : 14 خرداد 1395 - 15:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

طومار محکومیت آل سعود موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی طومار محکومیت آل سعود موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی با همت این موسسه تدوین گردیده بود در غرفه بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) موسسه ، در روز 14 خرداد ماه 1394 در حرم مطهر جهت امضاء قرار داده شد. به […]

طومار محکومیت آل سعود موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی

طومار محکومیت آل سعود موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی با همت این موسسه تدوین گردیده بود در غرفه بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام خمینی (ره) موسسه ، در روز 14 خرداد ماه 1394 در حرم مطهر جهت امضاء قرار داده شد. به گزارش اختصاصی خبرنگار پایگاه خبری صلح خبر ایران ، غرفه موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی در مساحتی بالغ بر 100 مترمربع در دو واحد مجزا ویژه خواهران و برادران طراحی گردیده بود تا زائران و مجاوران حرم مطهر به راحتی بتوانند جهت امضاء به غرفه مراجعه نمایند. برای افزایش سرعت امضاء این طومار به صورت ابتکاری در کاغذهای متحدالشکل غیرقابل جعل چاپ شده بود. ملت همیشه در صحنه از سراسر کشور با استقبال بی نظیر ، صف های طولانی جهت امضا تشکیل داده بودند و بدون توجه به گرمای هوا و آفتاب شدید ، جهت اعلام محکومیت جنایات آل سعود مشتاقانه طومار را امضاء نمودند.

طومار محکومیت آل سعود

طومار محکومیت آل سعود

solh_o_doosti_010

solh_o_doosti_017

solh_o_doosti_08

solh_o_doosti_01

امضاء کنندگان این طومار از نوجوان 12 ساله تا سالخوردگان 80 ساله ، از خواهران و برداران و از اقشار مختلف مردم از سراسر کشور بودند. حضور زائران خارجی از لبنان ، سوریه ، عراق ، افغانستان ، پاکستان و در جمع امضاء کنندگان حائز اهمیت بود.

solh_o_doosti_014

solh_o_doosti_04

solh_o_doosti_018

solh_o_doosti_06

solh_o_doosti_012

solh_o_doosti_09

solh_o_doosti_011

solh_o_doosti_05

solh_o_doosti_016

روابط عمومی و امور بین الملل موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی با صدور بیانیه ای از همکاری ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، نیروهای امنیتی ، انتظامی و بسیج که امکان انجام این حرکت مردمی را در روز 14 خرداد فراهم نمودند تشکر و قدردانی نموده است.

هدف از جمع آوری امضاء توسط موسسه بین المللی صلح خبر و دوستی اعلام انزجار از جنایات آل سعود در منطقه و جلوگیری از انجام فریضه واجب و اسلامی حج حجاج ایرانی اعلام گردیده است.

اخبار تکمیلی این رویداد متعاقبا در این پایگاه منتشر خواهد شد.

پایگاه خبری بین المللی صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید