امروز: جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 11 شوال 1445 | 2024-04-19
کد خبر: 208994 |
تاریخ انتشار : 11 آذر 1396 - 16:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر سرمربی استقلال معتقد است که بازیکنانش تمرکز بالایی در گلزنی ندارند و عصبی بازی می‌کنند. به گزارش صلح خبر، وینفرد شفر سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم گفت: ما خوب بازی نکردیم و از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم. یک تعویض اجباری داشتیم زیرا یکی از […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

سرمربی استقلال معتقد است که بازیکنانش تمرکز بالایی در گلزنی ندارند و عصبی بازی می‌کنند.

به گزارش صلح خبر، وینفرد شفر سرمربی استقلال در حاشیه تمرین امروز (شنبه) این تیم گفت: ما خوب بازی نکردیم و از فرصت‌های گلزنی خود استفاده نکردیم. یک تعویض اجباری داشتیم زیرا یکی از بازیکنان خسته شده بود. مجبور شدیم یکی از بازیکنان خط حمله خود را تعویض کنیم تا قدرت بیشتری در خط حمله داشته باشیم. نکته مثبت این است که ما توانستیم در این دیدار کلین‌شیت کنیم.

او ادامه داد: توانستیم در دیدار مقابل پیکان گل نخوریم. امروز تمرین گلزنی داشتیم. بازیکنان ما عصبی بازی می‌کنند و روی گل‌زنی تمرکز کافی نداشتند. من همواره به آن‌ها تاکید می‌کردم که نفر سوم در حمله عقب‌تر از دو نفر دیگر قرار بگیرد تا بتواند از فرصت‌های برگشتی استفاده کند.

سرمربی استقلال درباره نقش شجاعیان در حملات تیمش گفت: ما به شجاعیان دستور داده بودیم که از خط هافبک فشار را وارد کند زیرا قدرت ما در خط هافبک روی شانه‌های داریوش است و همان طور که او در حال حمله کردن است ابراهیمی نیز باید اضافه شود تا قدرت هجومی ما افزایش پیدا کند.

او ادامه داد: نکته مهمی که در تمرین امروز وجود داشت این بود که ما به مهاجمان خود تذکر دادیم که عجله نکنند و تکنیکی‌تر عمل کنند و با کنترل کامل توپ به سمت دروازه ضربه بزنند. مهم‌ترین مساله این است که ما روند رو به جلویی را آغاز کردیم. ما در حال تمرین کردن هستیم و بازی به بازی پیشرفت می‌کنیم. می‌خواهیم تمرکزی که داریم باعث شود بهتر شویم.

شفر اضافه کرد: می‌خواهیم در خارج از لیگ ایران نیز موفق شویم. نمی‌خواهم بگویم مانند شکست ۶-۱ استقلال برابر العین یا باخت ۴-۰ پرسپولیس برابر الهلال نتیجه می‌گیریم اما می‌خواهیم به چیزی که لیاقت‌مان است یعنی حضور در بالای جدول برسیم. مهم‌ترین مساله درباره بازیکنانم این است که ما تغییراتی برای بازی بعد خواهیم داشت تا همه بازیکنانم آماده باشند و مورد آزمایش قرار بگیرند. ما برای تمام خطوط‌مان تمرین‌های خاصی داریم. ما تا روز چهارشنبه وقت داریم که تمرین کنیم و می‌توانیم روی ضربات ایستگاهی و آزاد تمرین کنیم تا این ضربات با دقت بیشتری زده شود.

مربی آلمانی درباره دیدار تیمش برابر پیکان و داوری گفت: شانس بزرگی که آوردیم این بود که روی بازیکنم خطای واضحی انجام شد که متاسفانه از دید داور به دور ماند اما خوش‌شانسی ما این است که می‌توانیم روی آن بازیکنی که نقش مهمی در تیم ما ایفا می‌کند حساب کنیم. تصمیمی که داور درباره تغییر نظرش مبنی بر اعلام نکردن پنالتی گرفت کاملا درست بود زیرا مشخص بود که خطایی صورت نگرفته است.

سرمربی استقلال درباره قرعه‌ ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه توضیح داد: مهم‌ترین مساله درباره ایران این است که دیدار راحت‌تر این تیم مقابل مراکش است و اگر بتواند سه امتیاز را کسب کند، می‌تواند یکی از بهترین تیم‌هایی باشد که در این جام حضور دارند و می‌تواند این شانس را داشته باشد که از گروهش صعود کند.

او ادامه داد: ایران باید در بازی اول سه امتیاز را کسب کند. یکی از دو تیم اسپانیا و پرتغال هم در بازی اول می‌بازند یا بازی مساوی می‌شود. اگر ایران در مقابل هر یک از این تیم‌ها جرات کافی را داشته باشد شانس صعود زیادی دارد.

شفر درباره شانس صعود کشورش از مرحله گروهی نیز این طور اعلام نمود: قطعا  آلمان از گروه خود صعود خواهد کرد. آلمان خود بابت چنین گروهی خوش‌شانسی آورد اما مکزیک تیم سرسختی است. چیزی که مردم ما در آلمان به آن باور دارند این است که آلمانی‌ها تا لحظه آخر برای نتیجه گرفتن می‌جنگند.

همچنین سرمربی آلمانی درباره قرعه استقلال در لیگ قهرمانان آسیا گفت: امیدوارم محمد زرندی قرعه خوبی را از مالزی برای‌مان بیاورد. اگر قرار باشد همانند دیداری که در لیگ قهرمانان آسیا بازی کردیم و ۶-۱ مغلوب شدیم دوباره بخواهیم همان گونه حاضر شویم، شانسی نخواهیم داشت. توپ‌های بلند فایده‌ای ندارد و ما روش تیم را عوض کرده‌ایم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید