امروز: پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 17 شوال 1445 | 2024-04-25
کد خبر: 226996 |
تاریخ انتشار : 29 اسفند 1396 - 5:00 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اعلام اینکه کشورهای غربی از هر موضوعی برای دخالت در امور سوریه استفاده می کنند گفت: سیاست غربی ها در سوریه شکست خورده است. به گزارش صلح خبر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اعلام اینکه کشورهای غربی از هر موضوعی برای دخالت در امور سوریه استفاده می کنند گفت: سیاست غربی ها در سوریه شکست خورده است.

به گزارش صلح خبر به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، بشار الجعفری نماینده دائم سوریه در سازمان ملل اعلام کرد که غربی ها به این نتیجه رسیده اند که سیاست آنها در سوریه شکست خورده است و به این دلیل موضوعات شیمیایی و انسانی را مطرح می کنند.

وی با بیان این مطلب افزود: غربی ها از هر موضوعی برای دخالت در امور سوریه استفاده کرده اند.

الجعفری گفت: اسناد و مدارکی را که در اختیار شورای امنیت و سازمان منع گسترش تسلیحات شیمیایی قرار دادیم، دروغین بودن ادعای کشورهای غربی درباره استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه را اثبات کرده است.

بشار الجعفری گفت: ما بیانیه ای درباره آزادی غوطه شرقی آماده کرده ایم و در نشست آینده شورای امنیت این بیانیه را قرائت خواهیم کرد.

الجعفری همچنین اظهار داشت: کشورهای غربی به صورت یکجانبه به دنبال برگزاری نشست شورای امنیت برای بررسی اوضاع انسانی و حقوق بشر در سوریه بودند و روسیه و چین نیز به درستی با این خواسته غربی ها مخالفت کردند، چرا که باید قبل از برگزاری این نشست درباره چنین موضوعی میان اعضای شورای امنیت توافق صورت می گرفت.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید